Strana demokratického socialismu Přípotoční 869/19 101 00 Praha 10 Návątěvy po předchozí dohodě tel.: (420) 608 630 506 (420) 608 181 054
(420) 728 074 253 (nejlépe SMS) Bankovní spojení - transparentní účet pro příjem darů: 2101181284/2010 Případné dárce žľádáme, aby ve "zprávě pro příjemce" uvedli účel daru, např.: "příspěvek na činnost SDS" a identifikovali se jménem a příjmením. Děkujeme. secret@sds.cz (c) SDS
Komentář ze dne: 16.05.2006 09:44:57 Reagovat Autor: neregistrovaný - g (@) Titulek:
pardon, ale tenhle clanek jsem zkratka... nepochopil. :)) o kom je? o anarchistech, antifasistech, politicich/ckach? o udalostech ve francii - nepokojich z lonskeho listopadu, nebo hnuti proti cpe?
nekdy je fajn, nechat otevrene dvere inteligentnimu ctenari, tohle svedci spis o chybe na strane autora...
No tak toto je docela mazec. Ze by anarchisté uzavřeli nejakou koalici ze stranou "zelených"? :-)) Porad nevim jestli jsem ten clanek pochopil... :-)))
Komentář ze dne: 18.05.2006 21:18:07 Reagovat Autor: neregistrovaný - Zdeňa Molotov (@) Titulek: Vivat extrem :-))
A mimochodem,Vaše láska k policii je dojemná,nevím jaké jsou vaše postoje,ale staří dělničtí radikálové,kteří považovali policii pouze za pojistku a ozbrojenou moc státu a vlándnoucí třídy,aby mohli dál vesele vykořisťovat,se musí obracet v hrobě...Co se zmněnilo po sto letech a více? Možná uniformy...
Škoda kamene který padne vedle... :-)))
Komentář ze dne: 19.05.2006 00:10:19 Reagovat Autor: [milan] - Milan Neubert (neubert@sds.cz) Titulek: Re: Vivat extrem :-))
Nechci reagovat na článek, ale na poslední dvě poznámky.
1) O žádné koalici anarchistů se zelenými nevím, i když s levicí zelených (nepatočkovskou, nebursíkovskou a neuhlovskou) bych si ji představit uměl
2) naopak pokud vím, tak chovaní škupiny Zelených bylo v rozporu s přáním pořádajích anarchistů - neměly být prezentovány politické strany
3) pokud jde o policii, považuji ji stejně jako zákony za výraz politického panství - vede mne to k tomu, abych se na obě tyto instituce díval obezřetně a pečlivě odlišoval případy, kdy jedna či druhá aktivně vstupují do oblasti, kde dominuje (třídní) antagonismus, a kdy tomu tak není. Jinak řečeno, vycházím z toho, že jsou oblasti, ve kterých se mohou shodovat i zájmy (jinak) antagonistických tříd. Je vysoce pravděpodobné, že se budeme v tomto pohledu lišit. Možná je to i věkem - ten se ostatně podepsal i na lidech typu M&E.
Komentář ze dne: 19.05.2006 21:56:34 Reagovat Autor: neregistrovaný - Vasek Votruba (vvt3bcd@post.cz) Titulek: Re: Re: Vivat extrem :-))
Je škoda, že to není reakce právě na ten článek, který se, velmi jemně řečeno, nepovedl. Souhlasím se Zdeňou (zdravím;), že plete jedno se druhým.
A souhlasím i s poznámkou na něj. Nejde o levici zelených, jako programovou platformu, ale o ty lidi z občanských a sociálních aktivit a iniciativ, kteří se rozhodli spojit se zelenými - v Praze Petr Štěpánek, Petra Kolínská, částečně i Petr Uhl, mimo Prahu by se jich taky našlo dost. Tito lidé prvotně nechtějí být zapojeni do hry politických stran, ale mluvit v politice za zájmy těch, za které nikdo nemluví. Aktivisté zjistili, že jako občanské iniciativy mohou do věcí mluvit, ale nikdo je nebude brát vážně - částečně, a tady je kritizuji, chtějí politikou nahradit samotnou aktivitu obyvatel, částečně, a v tom je podporuji, ji chtějí přenést do zastupitelstev i do parlamentu. Pokud vím, právě Uhl odmítá vstup Zelených do možných vlád (s ODS nebo ČSSD). Ale to už je víc na diskusi, co nejlépe prospěje pracujícím a mladým lidem - zkušenost se Zelenými, ať se nám to líbí nebo ne, mezi nutné zkušenosti patří.
Komentář ze dne: 21.05.2006 21:28:48 Reagovat Autor: [milan] - Milan Neubert (neubert@sds.cz) Titulek: Re: Re: Re: Vivat extrem :-))
Souhlasím s tím, že Zelení jako politický fenomén mohou napomoci s rozprouděním diskuse, obecně aktivity lidí. V tomto ohledu dokonce jejich obecná politická nevyhraněnost vnesla podle mne do partokracijního systému zmatek a jistý stupeň nejistoty mezi ostřílenými matadory.
Stejně tak lze pozitivně hodnotit onu neodvratně přicházející zkušenost. Asi to bez ní opravdu nejde.
Komentář ze dne: 19.05.2006 21:15:05 Reagovat Autor: neregistrovaný - Vladimír (posta@komunisti.sk) Titulek: KSČ-ČSSP
Diskuse na http://www.ksc-cssp.komunisti.sk .
Bolševizmus popularizoval v celém světě ideu diktatury proletariátu, přeložil tato slova z latiny nejprve do ruštiny a pak do všech jazyků světa a ukázal na příkladu sovětské moci, že dělníci a chudí rolníci dokonce v zaostalé zemi, dokonce nejméně zkušení, nejméně vzdělaní a or-ganizačně nejméně zběhlí byli s to celý rok za obrovských potíží, v boji proti vykořisťovatelům (které podporovala buržoazie celého světa) udržet moc pracujících, vytvořit demokracii daleko vyšší a širší než dřívější demokracie světa, zahájit tvůrčí činnost desetimilionů dělníků a rolníků k praktickému uskutečňování socialismu… (V.I.Lenin, Proletářská revoluce a renegát Kautsky, Spisy, sv.28)
Uf,už jsem nechtěl reagovat,ale prostě nemůžu...citát z Lenina je tak úžasně dojemný... Bolševický přístup měl popření celé řady původních socialistických postojů:1:původní socialisté zastávali antimilitarismus-za bolševika byli všichni podřízeni vojenskému státnímu drilu,2:osvobození pracujících-za bolševika to znamenalo klanět se novodobým stranickým vykořisťovatelům,3:zrušení tříd-všichni si byli "rovní",ale někteří si byli-náš jediný milovaný vůdce adolf...pardon Stalin to ale popírall-rovnější...a mohli bychom pokračovat... Diktatura proretariátu stělestněná v státní instituce nemůže ani při hodně velkých iluzých iniciovat představu svého vlastního osvobození-jak nám bolševici dokázali,spíše znamená novou diktaturu nad svou vlastní třídou...
Komentář ze dne: 22.05.2006 14:36:54 Reagovat Autor: neregistrovaný - Karel Hanauer (@) Titulek:
Myslím, že smysl mého článku je poměrně jasný. Jde o "Katku Žaků", která pokud měla potřebu nechat se zmlátit, tak šla tam kde to bylo pravděpodbné. Nic víc a nic míň. Žádné pletence mezi zelenými a anarchisty.
Jinak zásah policie byl špatně připravený. Měli v rámci školení dostat fotky těch, které nemají mlátit. Snad se poučí pro příště.
Zmínka o Francii souvisí s loňskými akcemi (hlavně muslimských) mládežníků, kteří zapalovali auta a policie se bála zasáhnout. K tomu to u nás spěje taky. Je pak směšné, když policii odsuzují i pravicoví politici, protože ta má především chránit jeich nejvyšší svátost - soukromé vlastnictví.
Letní univerzita EL se koná ve dnech 11. aľ 15. července 2018 ve Vídni pod mottem "Dialog pro pokrok v Evropě. 200 let od narození Karla Marxe, 100 let od konce 1. světové války. Bliľąí informace o účastnickém poplatku a registrační formulář jsou k dispozici na stránkách Evropské levice.
16.06.2017:Opět útoky spamovacích robotů
Doąlo k opakovaným útokům robotů sázejících do komentářů texty s podivnými "inzeráty" (podle vąech známek činskými). Jen poslední dvě dávky představovaly více neľ 200 těchto pseudokomentářů, které maľeme. bahis siteleri
16.06.2017:Někdo/něco zde krade ľ a ą?
V uplynulých dnech doąlo k technické závadě, v jejímľ důsledku se "beze stop" z některých článků (ale i z větąiny komentářů) ztratila vąechna písmena "ľ" a "ą" (nebo jenom jejich emosčást). Za závadu se omlouváme a na jejím odstranění pracujeme (zatím pátráním po příčině).
09.05.2017:Pietní akt na Oląanech
Jako kaľdoročně, i letos poloľila 9. 5. v 9 hodin delegace zástupců CV SDS a výboru praľské organizace SDS květiny k památníku padlých rudoarmějců na oląanském hřbitově. Při té přileľitosti jsme pietně vzpomněli i padlých daląích armád (včetně československé), kteří jsou na Oląanech uloľeni.
Anketa
V současnosti rozvířil hladinu návrh přijmout do ČR 50 syrských válečných sirotků. Co si o něm myslíte?