logo SDS
Dnešní datum: 31. 05. 2025   | Hlavní stránka | Tématické skupiny | Seznam rubrik | Download |  
zelené návěští   Hlavní menu zelený nadpis
Hlavní stránka
Kdo jsme - něco o SDS
Stanoviska SDS
Tiskové zprávy SDS
International
Staré stránky SDS

Ankety
Download
TOP 50
Tématické skupiny
Seznam rubrik (témat)

červené návěští   Rubriky červený nadpis

zelené návěští   Čtenář zelený nadpis

Jméno (přezdívka)
Heslo


Úprava osobního účtu

červené návěští   Evropská levice červený nadpis


Na web SEL

Manifest SEL
Čtěte o SEL u nás


zelené návěští   Nejčtenější/rok zelený nadpis

Neexistují vhodná data!


červené návěští   SDS červený nadpis
Strana demokratického socialismu
Přípotoční 869/19
101 00 Praha 10
Návštěvy po předchozí dohodě
tel.:
(420) 608 630 506
(420) 608 181 054
(420) 728 074 253 (nejlépe SMS)
Bankovní spojení - transparentní účet pro příjem darů: 2101181284/2010
Případné dárce žžádáme, aby ve "zprávě pro příjemce" uvedli účel daru, např.: "příspěvek na činnost SDS" a identifikovali se jménem a příjmením. Děkujeme.
secret@sds.cz
(c) SDS

Kanál RSS

TOPlist

zelené návěští   Interní statistika zelený nadpis
Denni
Max. 28
Prům. 17.8
21 denni
Max. 355
Prům. 247.6

Nyní si čte web : 38 uživ.

Komentáře
ke článku: Za útoky na levici jsou také její vlastní selhání
(ze dne 18.02.2008, autor článku: Jiří Hudeček)

Komentář ze dne: 18.02.2008 19:42:34     Reagovat
Autor: [JHudeček] - Jiří Hudeček (hudecek@sds.cz)
Titulek: Ještě dodatek
Prohlášení frakce LEVICE v dolnosaském zemském sněmu:

Frakce (...) dnes jednomyslně přijal následující usnesení: Poslankyně Christel Wegenerová se na základě §6 jednacího řádu frakce vylučuje z frakce LEVICE, Toto vyloučení se vztahuje i na statut hosta podle §2 jednacího řádu zemského sněmu.
Zdůvodnění: "Bez ohledu na otázku sestřihu vašeho rozhovoru ve vysílání Panorama jsou vaše tam vyjádřené postoje pro LEVICI nepřijatelné. Socialismus bez právního státu, demokracie a svobody cestování už nikdy nesmí existovat.
V rozporu s požadavkem frakce a zemské organizace nesložila Ch. W. mandát. Tím neplní svůj slilb, že tak učiní při vzniku politických rozdílů mezi DKP a LEVICÍ. Frakce ji opakovaně vyzývá ke složenáí mandátu, protože zklamala důvěru grémií, která ji dala na kandidátku i lidí, kteří ji volili.

Komentář ze dne: 19.02.2008 07:56:13     Reagovat
Autor: [Egon] - Egon (@)
Titulek: Bravo
to je opravdu vážné, zejména v zemích bývalého východního bloku, kde občas na povrch vyvěrá sentiment po starých časech. Gottwaldovské tryzny a odmítání distance od minulých selhání mají někteří stále v repertoáru.
V předvečer 60. výročí tzv. Vítězného února by si to naši "radikálové", nacházející se na levo od ještě rozumné osy procházející KSČM, měli opravdu připomenout, než zostudí celou levici nějakými neuváženými výkřiky.

Komentář ze dne: 19.02.2008 08:28:51     Reagovat
Autor: neregistrovaný - astream (@)
Titulek: Je mně líto, přítelé :

ale celá záležitost se má úplně jinak :

když už se někdo spojí s DKP, měl by vědět, že pokud tito lidé mají svobodu říkat, co si myslí, budou říkat toto.

Jako přesvědčený levicový liberál jsem plně na straně té nešastné zdravotní sestry. Pokud by SDS nebo moje ČSSD šla v Bruntále do koalice se zifčákovci a pak by nějaký člen KSČ-ČSSP pochválil v nějakém rozhodovoru upřímně Stalina (protože si to opravdu myslí) taky byste chtěli, aby složil mandát ?
Proč proboha ?
Proč chcete znasilňovat stalinistovu svobodu toho, co si vnitřně myslí ? Proč by neměl říkat svobodně své názory ?

Šli jste do rizika - řekl bych těm fiktivním bruntálským sds nebo čssd - tak se nedivte a nenadávejte tomu, kdo koná, jak mu kážou jeho názory kvůli kterým do KSČ-ČSSP - a nikoli do SDS nebo ČSSD - vstoupil.
A totéž DKP a Levice v bleděmodrém (nebo spíš v barvách bundestrikolory ...)

Chudák 60letá zdravotní sestra ...

















  
Komentář ze dne: 19.02.2008 09:19:34     Reagovat
Autor: [JHudeček] - Jiří Hudeček (hudecek@sds.cz)
Titulek: Přesně tak
Přesně stejně v zásadě hodnotí situaci Gysi: je chybou, že se LEVICE na západě spojuje s extrémními radikály (také trockisty atd.)
Věc je, při hlubším zkoumání, poněkud složitější: mentalita ghetta takové živly (často psychicky malinko vyšinuté) přitahuje (o tom bychom mohli přece vyprávět i z vlastní zkušenosti, stačí si připomenout, kdo všechno se hlásil po r. 90 k disidentům), jejich sociální nezakotvenost z nich dělá přirozené odpůrce "režimu" víceméně bez ohledu na to, o jaký režim jde.
A úspěch LEVICE na západě Německa není důsledkem početní síly jejího členstva, ale spíše výsledkem sběru protestních hlasů. Odtud pramení rozpory mezi názory zastupitelů a zastupovaných.
Ostatně, to co nebohá Christel řekla, je pouhý čajíček proti tomu, co zle skoro denně číst v HaNo.

    
Komentář ze dne: 19.02.2008 09:43:48     Reagovat
Autor: [MIKEŠ] - Mikeš (@)
Titulek: Re: Přesně tak
ono to není jenom o kontaktu na levicové radikály (spíše pseudoradikály) a populisty - když se jim neustoupí v jejich destrktivitě, jsou cenným rezervovárem hlasů a čerpají z něj jak pravicové, tak i levicové strany. Ony HaNo zase se sjezdem přitvrzují, ale to je jen hlas z gheta, ne vize.
Podstatné je pro opravdové radikály (tj. věnujícím se trpěivě změně podstat) neklesnout k nějakému politickému parazitismu, tj.krmit protestní hlasy lacinými negativistickými výkřiky a v podstatě tak získávat pohodlné židle v zastupitelských orgánech, ale bez přínosu pro společnost.
Nebýt parazitem a jen vázat negativní náboj těchto pseudoradikálů vyžaduje mít jasný pozitivní strategický cíl. A shodnout se v reálných alternativách vedoucích k němu je ten problém věčně rozhádané levice.
Pak stačí sofistikovaná kampań stavící na masových emocích a je vymalováno. někde jsme četl citát s The Guardianu, kde se tento způsob volebních kampaní označuje jako electocracy (volbovláda) - sice na příkladu přímých voleb v putinovském Rusku, ale i na našich prezidentskýcz volbách lze nalézt takové rysy.
A tak levice kopíruje boj ultrakonzervativní pravici protisilám středu, dokonce podobně argumentuje odporem k inciativám jako byla Impuls 1999, Dřevíčská výzva či uskupení Lípa. Strategie levice je jiná a tomu by měla odpovídat taktika. Udajný střet mezi českými kapitalisty a přivandrovalci zaání xenofobní indoktrinací.
Spor mezi lieberální a konzervativní pravicí, mezi jedním a druhým kapitálovým uskpením není sporem levice. Ta musí hledět pouze na zájmy neprivilegovaných a pokud je naděje na oslabení dominující části pravice, tak klidně takticky podpořit tu skupinu na pravo volající po rozumné změně.

    
Komentář ze dne: 21.02.2008 11:36:29     Reagovat
Autor: neregistrovaný - -ik (@)
Titulek:
K tématu též promlouvá článek na Brit. listech:
http://www.blisty.cz/2008/2/21/art39093. html(Valach)

  
Komentář ze dne: 19.02.2008 10:13:06     Reagovat
Autor: [E.T.] - Ernst T. (@)
Titulek: Re: Je mně líto, přítelé :
potřebný článek - a opravdu, o vylučování nejde - stane-li se někdo poslancem Landtagu, tak odpovědnost mají i ti, kteří ho nominovali. Tady nejde o svobodomyslný výklad svobody slova, ale o mechanismy reprezentace společných zájmů.
Die Linke vnikla integrací a tey i kompromisy. Západní DKP je spíš kroužek radikálů (i když tam asi Stasi měla své kontalty), to východní honeckerovská kompartei jsou spíš tuzí stalinisté. Tam by člověk pravdu mohl hledat zájem na rehabilitaci komunistické tajné policie. Ale těmhle Die Linke opravdu nevoní.
Bohužel i u nás ale mám občas pocit, žě některým soudruhům víc leží na srdci lustrační zákon popř. vazby na někdejší KGB než sociální reformy. Možná si myslí, že se k socialistické revoluci prošpionují stejnými metodami jako kdysi, s velkým bratrem za zády. Ale to by byla chyba opravdu velká. Svět je už docela jiné místo.

  
Komentář ze dne: 20.02.2008 10:53:21     Reagovat
Autor: neregistrovaný - -ik (@)
Titulek: Re: Je mně líto, přítelé :
Je to opravdu zajímavý moment. Asi nelze se vyhnout, že občas se některý "pohrobek" stalinismu dostane do funkce a bude učeně promlouvat. Nejsem na straně oné zdrav. sestry, ale jsem na straně hledačů systému, který by vedl ku prospěchu obce. I v Čechách se stává, že se najde "zlobivý" poslanec, který volí např. Klause proti vůli p. Paroubka. Připomenu příspěvek k článku zde:
"V tuto chvíli se mi při omezených silách a roztříštěných představách zdá, že jedinou cestou je vybudovat nějakou síovou nadstranickou strukturu, která by byla platformou jak akční spolupráce, tak ideové diskuse."(Komentář ze dne: 17.02.2008 23:40:44 - Autor: Milan Neubert
Titulek: Re: Re: Re: Re:)
- - Jako nápad to vidím v dobrém světle. Občas mám totiž pocit nesystematičnosti a asi i nedotažení do koncovky. Momentálně jsem si vzpoměl na Abecedu o níž jsem měl mínění, že by mohla být způsobem jak jednotlivé pojmy jednak dodiskutovávat a také řadit.
Bylo by škoda dopadnout jako čssd, která převedla nemocnice na kraje a pak se bouřila proti jejich privatizaci. To si neuvědomila, že na krajích má velkou sílu odeska? Tak to dopadne, když někdo využije zoufalství voličů k získání hlasů, v příp. voleb 98 dokonce k vítězství a pak neví co dělat, což se projevilo v soustavných potížích nemocnic ve financování a vůbec vedení.

Komentář ze dne: 19.02.2008 10:52:56     Reagovat
Autor: neregistrovaný - -ik (@)
Titulek: Zkušeností je dost.
Další trefa! Myslím trefa do tématu, kde by diskuse napříč polit. spektrem od středu do leva neměla nikdy ustat. Je obecně prospěšné ujasňovat různé polohy a výrazy pojmenovávající politiku, jež má za cíl obecní blaho.
Ultralevičáci, radikální levice(viděli jsme teď na hradě), levicoví liberálové, KSM, leváci, levičáci ap. Těch pojmenování je dost, já si to pro sebe už nějak přeberu, ale vyskytují se sem tam diskutéři i velmi mladí, kteří tak jako já v mých 18 a pod. letech nemají své zážitky, zkušenosti a jsou tím pádem lehčeji manipulovatelní, nemají se o co opřít. To by myslím měl býti jeden z prvků oné kultivace levice, aby bez ostychu, naprosto pravdivě interpretovali minulé skutečnosti. Jinak nedostatečně pochopí dějiny a udělají si i nesprávné závěry a to i přes nejlepší snahu.
Dějiny jsou živé, jsou-li brány jakožto uchované zkušenosti. A zkušeností, myslím, je už dosti k tomu, aby se dala sestavit rozumná vize lidské společnosti.

  
Komentář ze dne: 19.02.2008 21:18:28     Reagovat
Autor: [Xaver] - Xaver (@)
Titulek: Re: Zkušeností je dost.
Souhlasím. Vyloučení oné poslankyně? Těžko soudit na dálku bez znalosti situace v místě, kontextu atd. Podle zkušenosti s našimi poměry jde možná i o rozdílný jazyk, částečně i nedorozumění - neschopnost smysluplné komunikace vůbec. Každý stát samozřejmě "má" jistou "obdobu" Stasi pro boj s mafiemi, mezin. organizovaným zločinem atd. Problém je v tom, že takto vágně zformulovaného výroku se okamžitě chopí smečka pravicových komentátorů. To by si jistě měli uvědomit někteří i u nás. Proto ano, otevřená, trvalá, vnitřní i veřejná diskuse a objasňování podobných témat minulosti z různých úhlů pohledu je něco, co levici na východě chybí. Jistě ne jako hlavní téma, ale jako důležité pozadí jejího účinkování. Zde bych nebyl tak skeptický k HaNo jejich přílohám. Lepší něco nežli nic.

    
Komentář ze dne: 19.02.2008 21:29:19     Reagovat
Autor: [Egon] - Egon (@)
Titulek: Re: Re: Zkušeností je dost.
jistě je třeba rozlišovat, ale obecně určitě nebyla Stasi běžná tajná služba nýbrž služba totalitního, možná občas jen autoritářského státu. tady asi žádné velké zkreslení nebude.
Spíš jde o to kdo za to může že tahle čerstvá Abgeordnete si nevidí do úst a snižuje podobnými výroky prestiž Die Linke, která distanci vůči deformacím dederónského režimu má a udržuje.

Komentář ze dne: 19.02.2008 13:54:11     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Oskar (@)
Titulek: Selhání
Selhává prostě celá levice i Levice, jen Jiří Hudeček neselhal nikdy a v ničem. Škoda že už není eurokomisařem, to by se nám krásně žilo.

  
Komentář ze dne: 19.02.2008 15:31:00     Reagovat
Autor: [ALF] - ALF (@)
Titulek: Re: Selhání
pokud nemáte rád pana Hudečka nebo celou SDS napište to rovnou a jinyak se věnujte tématu článku. V podstatě jde o břemeno dětské nemoci levičáctví, u nás spojené s nostalgií po dobách kdy nám tu vládla státostrana.
Sociálně demokratická či komunistická elvice si opravdu občas dává vlastní góly. V tom je myslím úvaha JH na místě. Hlavně jde o neujasněnost společných cílů na straně jedné a fanatické sektářství na straně druhé. A rozpolcenost, která brání tomu se rozhodnout - to ani Klaus ani Švejnar vlastně nerozhodností je.
Vlaastně se nám tu vrací staré téma jestli část antikomunismu (kritiky konkrétních projevů komunistické ideologie) není něčím oprávněná. Příklon části levice ke kariéristce Bobošíkové, dříve snaživé svazačce na VŠE, později poradkyni V.Klause a nakonec šéfce populistické partaje Poltika 21 rozhodně nahrává spíše kritikům.

    
Komentář ze dne: 20.02.2008 09:12:08     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kurt (@)
Titulek: Re: Re: Selhání
Vaše čtení textů psaných jinými autory, je vaše čtení textů psaných jinými autory. Ten, kdo u hořícího domu stepoval a pšoukal, aby upozornil na strašlivé nebezpečí uhoření jeho obyvatel a byl posléze uživatelem onoho domu ubit baseballovou pálkou byl:

a) Milan
b) Jiří
c) E.T.
d) E.T.C.



      
Komentář ze dne: 20.02.2008 11:07:00     Reagovat
Autor: [E.T.] - E.T. (@)
Titulek: Re: Re: Re: Selhání
tohle vážně nechápu.... co tímhle jinotajem chcete říci ? Asi nemáte na mysli vzpomínku na Vláďu Mišíka a jeho kapelu.
Že vás někdo hrozí basbalovou pálkou ? Že nevíte jestli jste Milan a nebo Kurt ? A nebo že trpíte nadýmáním a hlučným meteorismem?
Ale jak to souvisí s občasným fanatismem a sektářstvím levičáků popř. s vašim čtením článku Jiřího Hudečka to netuším. Jestlipak to tu někdo bude chtít rozluštit ?

        
Komentář ze dne: 20.02.2008 11:39:25     Reagovat
Autor: neregistrovaný - -ik (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Selhání
Pane E.T.! Těžko to kdo bude chtít luštit. To jsou asi ti, kteří se zde občas vyskytují pod jmény v rozsahu snad celého kalendáře, nemají své myšlenky a jsou hrubí. Asi by s nimi měl těžkou práci i psychiatr. Radio HF nám to také nevysvětlí.

        
Komentář ze dne: 20.02.2008 14:55:12     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vojtěch (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Selhání
Citace je podle mě z díla Kurta Vonneguta jr. a mataforicky se tím upozorňuje na nemožnost komunikace (stepující a pšoukající bytost je mimozemšan, který chce lidi varovat před požárem způsobem, který používají na své planetě).
Objevují se u něj i znaky postmodernismu (míšení reálných a fantaskních prvků, žánrů, využívání pokleslé literatury, ironie…), a protože se proti tomuto zařazení neohradil, bývá sem i řazen. Často bývá označován jako spisovatel posledního soudu, což je asi nejvýstižnější označení, jaké je s jeho osobností spojováno.
Myslel jsem, že zde občas diskutují levicoví intelektuálové ale stále zřetelněji se bohužel ukazuje, že se zde scházejí (naštěstí v nikoliv hojném počtu) spíše mocichtiví neofašisté.

          
Komentář ze dne: 20.02.2008 19:05:33     Reagovat
Autor: [E.T.] - E.T. (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Selhání
opět žádná reakce na téma levičáckého sebepoškozování. Netrpí tenhle člověk nějakým autismem ? Že mele a mele bez ohledu na okolí, kam se nějak omylem dostal ... ale asi jako vždycky - nechat ho v tom a přeskočit jeho výlevy.
On a čte co čte, vždycky skončí u konce světa a své spasitelské role. Podobný týpek se objevuje na jiných chatech .... říká si car komančov a má zase problém odlišit větu od věty, ten se ale aspon podepisuje furt stejně. Míň to zdržuje, tahle exotika nám tu iku asi zas pár dní vydrží.

            
Komentář ze dne: 20.02.2008 21:24:33     Reagovat
Autor: neregistrovaný - polk (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Selhání
Když on utekl MUDr Chocolouškovi.
Apropo, četli jste už na BL Koukolíkův úryvek z jeho knihy?

To není na čtení ale na přemýšlení

červené návěští   Hlavní zprávy červený nadpis

zelené návěští   Novinky zelený nadpis
16.04.2018: Letní univerzita Evropské levice 2018
Letní univerzita EL se koná ve dnech 11. až 15. července 2018 ve Vídni pod mottem "Dialog pro pokrok v Evropě. 200 let od narození Karla Marxe, 100 let od konce 1. světové války. Bližší informace o účastnickém poplatku a registrační formulář jsou k dispozici na stránkách Evropské levice.

16.06.2017: Opět útoky spamovacích robotů
Došlo k opakovaným útokům robotů sázejících do komentářů texty s podivnými "inzeráty" (podle všech známek činskými). Jen poslední dvě dávky představovaly více než 200 těchto pseudokomentářů, které mažeme. bahis siteleri

16.06.2017: Někdo/něco zde krade ž a š?
V uplynulých dnech došlo k technické závadě, v jejímž důsledku se "beze stop" z některých článků (ale i z většiny komentářů) ztratila všechna písmena "ž" a "š" (nebo jenom jejich emosčást). Za závadu se omlouváme a na jejím odstranění pracujeme (zatím pátráním po příčině).

09.05.2017: Pietní akt na Olšanech
Jako každoročně, i letos položila 9. 5. v 9 hodin delegace zástupců CV SDS a výboru pražské organizace SDS květiny k památníku padlých rudoarmějců na olšanském hřbitově. Při té přiležitosti jsme pietně vzpomněli i padlých dalších armád (včetně československé), kteří jsou na Olšanech uloženi.

červené návěští   Anketa červený nadpis
V současnosti rozvířil hladinu návrh přijmout do ČR 50 syrských válečných sirotků. Co si o něm myslíte?

V Sýrii ani žádní váleční sirotci nejsou.
2059 (2059 hl.)
Nebrat! Ještě by nás podřezávali.
1610 (1610 hl.)
Konečně někdo uvažující lidsky.
1695 (1695 hl.)
Ať se každý stará o sebe, nic nám do nich není.
1075 (1075 hl.)
Je to sice politikum, ale krok správným směrem.
1708 (1708 hl.)
Raději bychom měli zvýšit svou ostudně nízkou rozvojovou pomoc.
1655 (1655 hl.)
Prohnilý humanismus !!
1087 (1087 hl.)

Celkem hlasovalo: 10889


zelené návěští   Vyhledávání zelený nadpis


na nových stránkách

Rozšířené vyhledávání
Tématické skupiny
Seznam autorů


Google

web
sds.cz
blisty.cz
bbc.co.uk

zelené návěští   Vaše komentáře zelený nadpis
[15.05.2018 19:15:23]
josef mikovec
Bohumír Šmeral - Mučedník ztracených a vysněných příležitostí http://www.novarepublika.cz/2018/0 5/frantisek-ferdinand-s ...

[15.05.2018 18:54:53]
josef mikovec
Zde jest zkušební kámen, na němž se dokáže, zdali jsme opravdu v dost zralí, dost socialističtí, abychom opravdu stali se v Rako ...

[21.03.2018 17:10:12]
n
Snad se něco doví,!

[19.11.2016 10:28:45]
l&s
Doplnění k Peroutkovi - Zemanův projev byl míněn dobře, bohužel se v něm dopustil dehonestujícího přešlapu, když prohlásil, že Per ...

[27.02.2016 10:01:56]
l&s
Článek pana Bělohradského není k dispozici, tak jen pár postřehů k této stati. Paní Neudorflová sice správně píše, že je chyba, k ...

[28.10.2015 09:08:14]
-ik
Dobrý den pane Šlemendo! To, co jste napsal, je konstatování stavu. A co navrhujete jako pokus o naznačení cesty? Já mysl ...

[04.09.2015 14:20:12]
n
Samozřejmě, že již těším na shromáždění, jako posledně na Václaváku. Doufám, že nebude chybět pán Šafr, kterého tímto srdečně zvu. ...

[13.08.2015 13:11:01]
n
SDS leží v žaludku tomu zoufalému tapetáři, takže je moc známá a okolí se musí postarat o její prosazení. Prohra s US a tím i se s ...

[13.08.2015 01:44:03]
-ik
Jestli že se mi zdá, že militantní skupiny dosahují lepších výsledků, měl byc se podívat na sebe, zda nepracuji špatně. Oni mohou ...

[08.06.2015 21:05:37]
-ik
"význam evropské levice pro vývoj ve světě a její podíl na jeho spoluutváření (globalizace, přenos zkušeností z jiných čá ...

[25.05.2015 14:58:27]
n
Lidstvo v rozvinutých zemích a tím myslím i naši zemi, již dosáhli hranic dalšího materiálního pokroku a jeho další zvyšování je n ...

[25.05.2015 08:21:23]
l&s
"Proč se myšlenka lidové fronty boje proti fašismu prosadila v našem hnutí, až když bylo fakticky pozdě? Bylo vůbec možné, ab ...

[13.05.2015 09:45:10]
Milan Neubert
-iku, napsal jste víc věcí, s řadou souhlasím. Jednu námitku ale mám: dospěli jsme k závěru, že virtuální diskuse na webu nebo na ...

[10.05.2015 23:25:51]
-ik
Mám pocit, pane Neuberte, že jste se o kontakt s lidmi ani moc nesnažil. Diskuse na stránkách SDS je nulová. A i v minulosti jst ...

[06.05.2015 10:38:48]
n
Vítám tapetáře. Čest tvoji práci. Podle množství zbytečné práce opravdu stojíš ...


Teze programu SDS
Teze programu SDS

Bahisikayet.com Extrabet Deneme bonusu Denemebonusuz.com

Deneme Bonus Veren Bahis Siteleri 2022

en iyi bahis siteleri

jetbahis-girisi.com

Rexbet-girisi.com

hovarda-girisi.com

mobilbahis giris

sekabet guncel adres

asyabahis guncel adres

Maltcasino

pinbahiskayit.com

Tyto stránky byly vytvořen prostřednictvím redakčního systému phpRS.