Strana demokratického socialismu Přípotoční 869/19 101 00 Praha 10 Návštěvy po předchozí dohodě tel.: (420) 608 630 506 (420) 608 181 054
(420) 728 074 253 (nejlépe SMS) Bankovní spojení - transparentní účet pro příjem darů: 2101181284/2010 Případné dárce žádáme, aby ve "zprávě pro příjemce" uvedli účel daru, např.: "příspěvek na činnost SDS" a identifikovali se jménem a příjmením. Děkujeme. secret@sds.cz (c) SDS
Komentář ze dne: 22.04.2008 08:52:42 Reagovat Autor: neregistrovaný - astream (@) Titulek: Nejen zrůdné, ale hlavně namylené
A co to je ta iniciativní skupina pro obnovu M-L ?
To jako marxismu-leninismu ?
Nebo to je nějaká nová choroba ... ?
Buď jak buď a si vyznává kdo chce co chce, mě ani tak nedrádí ten stalinistický slovník, spí ta nadutá impotence.
Oni na Vás skutečně pánové u proletáři čekají. Masy nemá kdo vést a jsou z toho velice frustrováné. někteří citlivějí přísluníci mas či dokonce občas i trochu zapláčou ...
Anarchokomunista můe mít naivní názory a superrevoluční slovník, ale nějak mi nevadí, protoe ze sebe nedělá elitu a upřímně uvauje ve smyslu, e revoluce bude dílem těch lidí, které si tito elitáři chtějí vést, protoe prý znají pravdu a mají prý na to právo a hloupé masy snad jednou prohlédnou a pochopí.
Tento rys mně na těchto tlupách tve skoro víc ne stalinismus samotný.
Stalin byl naopak velmi racionální člověk. Někdy kolem r. 1949 poloil svým generálům otázku, proč Hitler prohrál. Vichni mluvili květnatě o lidu a spravedlivém boji, Stalin pokyvoval, pokyvoval a pak řekl s jistou netrpělivostí no jistě samozřejmě, ale hlavně proto, e podíl vojáků vůči obyvatelstvu v zázemí překročil určitou nadkritickou mez, která zajiuje poráku kdykoli se válka stane jinou ne blietzkriegovou ... a e Němci udělali - stejnou chybu - i v I. světové.
ádné fráze. I jeho kniha Ekonomické problémy socialismu z r. 1952 se prý pěkně čte - kdosi ho v tomto ohledu přirovnal k Engelsovi, který byl schopen mnohem průzračnějího a instruktivnějího psaní ne Marx ...
Komentář ze dne: 22.04.2008 09:41:14 Reagovat Autor: neregistrovaný - Janus (@) Titulek: Re: Nejen zrůdné, ale hlavně namylené
Nejen namylené, to je přímý útok na současnou KSČM, která je kritizována z prava a zběsile atakována tady z ultraleva. Máte pravdu, je z toho cítit ublíenost bývalých papaláů co nic nepochopili a ničemus e nenaučili.
Odstranit pozůstatky I. olomouckého sjezdu, revidovat závěry z II. kladenského sjezdu potvrzené v roce 1993. Tenhle M-L je de facto nejtuí stainismus To by byla strana, proti které by těpánovská KSČ by byla jetě umírněná a nejspí také zralá na zákaz. e by tohle byl záměr ?
Komentář ze dne: 22.04.2008 14:03:19 Reagovat Autor: neregistrovaný - -ik (@) Titulek: Re: Re: Nejen zrůdné, ale hlavně namylené
Pane Janusi, co jste napsal se dá asi bez mrknutí oka podepsat. To u není sem tam krokodýl, ale totální válka s mloky. A přímo v katastrofálním rozsahu. Teď se mi nějak zdá, e pan poslanec ze severu byl jetě moc mírný. Jsem zvědav, jaká bude reakce sds. Snad se konečně nějak najdou. Ta paseka v ksčm je zřejmě podstatně větí, ne by laický pozorovatel čekal. Ve spojení s nedůslednou politikou čssd je obraz levice vysloveně alostný. Ale je to aspoň příleitost se se ctí s těmi krokodýli utkat. Starej táta by řekl: "no teď se ale odkopali".
Pro hlasy, které nabádaly k opatrnosti, s hlediska třítění levice: Levice je ji stejně roztřítěná.
Komentář ze dne: 24.04.2008 13:41:20 Reagovat Autor: [JHudeček] - Jiří Hudeček (hudecek@sds.cz) Titulek: Re: Nejen zrůdné, ale hlavně namylené
Osobně bych řekl, e Stalin je - ČISTĚ stylisticky vzato - mnohem "lidovějí" ale současně také mnohem ploí ne ostatní klasikové. Je snad proto i čtivějí, ale působí to - na mne - tak trochu jako Chavezovy projevy: mnohonásobné opakování a didaktičnost namísto seriozního rozboru (či aspoň pokusu o něj). To samozřejmě neříká nic o tom, jestli v té či oné otázce měl/neměl pravdu, mluvím jen o stylu.
Komentář ze dne: 24.04.2008 16:55:48 Reagovat Autor: neregistrovaný - ALF (@) Titulek: Re: Re: Nejen zrůdné, ale hlavně namylené
lidovost diktátorů je v tom, e jejich nepřítelem jsou jejich vlastní mocentí souputníci a lid hnětou vulgárním populismem na svou obranu. Lid proto milují, lidi s jejich vlastními zájmy nenávidí.
Komentář ze dne: 22.04.2008 13:23:13 Reagovat Autor: neregistrovaný - polk (@) Titulek:
Jak vidno, tak duch Pepy Ocílky zase obchází českou kotlinou...
Je to pregnantni ukázka, jak větina není schopna dialektického uvaování a nepochopila základní podstatu dialektického materialismu, mám obavy, e tahle skupina dostane vrch a e se sníí pravděpodobnost, e v neklidných dobách které nás čekají tu nebude nic akceschopného, co by bylo pro voliče vůbec přijatelné.
Komentář ze dne: 24.04.2008 01:35:43 Reagovat Autor: [Xaver] - (Xaver ) Titulek: PhDr Jan Fojtík - sociální inenýr "par excellence"
Jetě příznačnějí ne text této výzvy je celý obsah webové stránky časopisu Dialog (http://dialog. wbs.cz). Stačí na ni kliknout, vybrat "různé" a dále kliknout třeba na "unor 1948". Najdeme zde projev Phdr. J. Fojtíka na redakční republikové radě Dialogu. Proč známí antikomunističtí bojovníci z MfD nebo senátři Mejstřík a tětina "neválčí" s touto mylenkovou platformou? Jako by pro ně neexistovala a nijak jim "nevadila"! Zatímco třeba Dolej poctivě diskutuje na svém blogu s odpůrci (demokratického) socialismu, oni - zdá se - ijí ve světě, ve kterém se zastavil čas. S nikým zprava, ani ze středu politického spektra veřejně nediskutují - nemají to zapotřebí. Souhlasím zde s obavou "ika". Víme, zda tato jejich "výlučnost" stále jetě neoslovuje (i v souvislosti s blíícím se sjezdem) nezanedbatelnou část členské základny KSČM? Samozřejmě, jejich kritika současných poměrů je v lecčems pravdivá, a tedy oprávněná. Bohuel, pro ně je to - zdá se - jen dalí "důkaz", e například normalizace nebo nedemokratické praktiky "stalinismu" byly svým způsobem v pořádku. Přemýlel jsem nad Fojtíkovými slovy ... Nejsilnějí dojem? Promlouvá zde typický "sociální inenýr", který se ničemu novému nenaučil. Oč "přívětivěji" zde působí třeba monarchisté! U nich alespoň víme, na čem jsme. Vyznávají konstituční, tj. demokratickou, a ne absolutistickou monarchii! Z marxistů-leninovců, a se na mě nezlobí, jde spí strach. Demokracii a svobodu projevu chápou stále jetě "třídně"... Kam to v minulosti vedlo, víme!
Komentář ze dne: 25.04.2008 10:33:49 Reagovat Autor: neregistrovaný - ALF (@) Titulek: není tak zle
Kdy jsme dnes četl v Právu reakci ma bolevizační výzvu některých členů KSČM k nadcházejícímu sjezdu od představitelů KSČM - od Fiilipa a po Balína, tak svitla naděje, e normální lidé jetě ijí a e vedení KSČM to vnímá.
Ti kteří se kolem té výzvy motali (poslanci Exner a Grospič z Prahy 1 a z Mladé Boleslavy) sice mlčí ale reakce ostatních je dost jasná.
Moná e novináři na sjezdu budou mít odobnou potravu přímo od některých delegátů. Větina to snad ale nebude.
Komentář ze dne: 28.04.2008 23:02:02 Reagovat Autor: neregistrovaný - -ik (@) Titulek: Tak ti Kájo nevím - demence nebo dementi?
" Aby odmítli nebezpečnou sociáldemokratizaci strany, ke které se KSČM programově přihlásila na svém ustavujícím a 1. sjezdu v březnu a říjnu 1990, kde byla přijata koncepce stran antikomunistické Socialistické internacionály, koncepce tzv. demokratického socialismu, který dnes tvoří ideový a politický základ Strany evropské levice."
- - Taky se tomu dá rozumět tak, e je to odvolání prohláení o omluvení z roku 1990 neboli dementi. A pak e se omluvili. Houbeles omluvili, byli někde celou dobu schovaní.
Na jednu zoo zahradu nějak moc krokodýlů.
Komentář ze dne: 29.04.2008 07:06:07 Reagovat Autor: [Egon] - (@) Titulek: Re: Tak ti Kájo nevím - demence nebo dementi?
omluva byla vyřčena jetě KSČ a to na mimořádném sjezdu v prosinci 1989 v Praze ... 1. sjezd KSČM v Olomouci v roce 1990 se k tomu pouze nepřímo přihlásil. A asi nkteří tu omluvu opravdu beroujen jako taktickou kličku.
V té olomouci byl sjezd, který instaloval do fukce nejen Jiřího Svobodu (ten teď horuje pro Klause a za radar), ale i "zrádce" Ransdorfa a dalí.
V Olomouci se jetě hovořilo o demokratickém socialismu, co bylo později upozaděno jako terminus technicus uívaný sociální demokracií ve XX. století. Nyní je podobně napadán pojem moderní socialismus.
Komentář ze dne: 29.04.2008 09:53:05 Reagovat Autor: [Janus] - JANUS (@) Titulek: Re: Re: Tak ti Kájo nevím - demence nebo dementi?
procento jeětrů potvrdí a samotný komunistický sjezd, tj. jestli se touhle výzvou bude vůbec zabývat. Lépe kdyby ne. Větí problém je jinde diskutované předkládání reálné, tj. uvěřitelné alternativy. Tyhle M-L bláboly moná stejně spadnou pod stůl, to je ale malý úspěch.
Momentálně je KSČM přes vechny potíe kromě kyperského AKELU asi nejúspěnějí kompartají Evropy, take by asi měla jít příkladem těm ostatním. Asi dělá méně chyb a zhůvěřilostí, ne v Řecku, Italii, Francii či Portugalsku (o bývalém SSSR ani nemluvím) ale ten pohyb vpřed není vidět ani tady.
A hraní s pojmy (demokratický či moderní socialismus) a řinčení imperialismem a antikapitalismem nenahradí pozitivní obsah.
Letní univerzita EL se koná ve dnech 11. až 15. července 2018 ve Vídni pod mottem "Dialog pro pokrok v Evropě. 200 let od narození Karla Marxe, 100 let od konce 1. světové války. Bližší informace o účastnickém poplatku a registrační formulář jsou k dispozici na stránkách Evropské levice.
16.06.2017:Opět útoky spamovacích robotů
Došlo k opakovaným útokům robotů sázejících do komentářů texty s podivnými "inzeráty" (podle všech známek činskými). Jen poslední dvě dávky představovaly více než 200 těchto pseudokomentářů, které mažeme. bahis siteleri
16.06.2017:Někdo/něco zde krade ž a š?
V uplynulých dnech došlo k technické závadě, v jejímž důsledku se "beze stop" z některých článků (ale i z většiny komentářů) ztratila všechna písmena "ž" a "š" (nebo jenom jejich emosčást). Za závadu se omlouváme a na jejím odstranění pracujeme (zatím pátráním po příčině).
09.05.2017:Pietní akt na Olšanech
Jako každoročně, i letos položila 9. 5. v 9 hodin delegace zástupců CV SDS a výboru pražské organizace SDS květiny k památníku padlých rudoarmějců na olšanském hřbitově. Při té přiležitosti jsme pietně vzpomněli i padlých dalších armád (včetně československé), kteří jsou na Olšanech uloženi.
Anketa
V současnosti rozvířil hladinu návrh přijmout do ČR 50 syrských válečných sirotků. Co si o něm myslíte?
[15.05.2018 19:15:23] josef mikovec
Bohumír Šmeral - Mučedník ztracených a vysněných příležitostí
http://www.novarepublika.cz/2018/0 5/frantisek-ferdinand-s ... [15.05.2018 18:54:53] josef mikovec
Zde jest zkušební kámen, na němž se dokáže, zdali jsme opravdu v dost zralí, dost socialističtí, abychom opravdu stali se v Rako ... [21.03.2018 17:10:12] n
Snad se něco doví,! [19.11.2016 10:28:45] l&s
Doplnění k Peroutkovi - Zemanův projev byl míněn dobře, bohužel se v něm dopustil dehonestujícího přešlapu, když prohlásil, že Per ... [27.02.2016 10:01:56] l&s
Článek pana Bělohradského není k dispozici, tak jen pár postřehů k této stati.
Paní Neudorflová sice správně píe, e je chyba, k ... [28.10.2015 09:08:14] -ik
Dobrý den pane Šlemendo!
To, co jste napsal, je konstatování stavu. A co navrhujete jako pokus o naznačení cesty?
Já mysl ... [04.09.2015 14:20:12] n
Samozřejmě, že již těším na shromáždění, jako posledně na Václaváku. Doufám, že nebude chybět pán Šafr, kterého tímto srdečně zvu. ... [13.08.2015 13:11:01] n
SDS leí v aludku tomu zoufalému tapetáři, take je moc známá a okolí se musí postarat o její prosazení. Prohra s US a tím i se s ... [13.08.2015 01:44:03] -ik
Jestli e se mi zdá, e militantní skupiny dosahují lepích výsledků, měl byc se podívat na sebe, zda nepracuji patně. Oni mohou ... [08.06.2015 21:05:37] -ik
"význam evropské levice pro vývoj ve světě a její podíl na jeho spoluutváření (globalizace, přenos zkueností z jiných čá ... [25.05.2015 14:58:27] n
Lidstvo v rozvinutých zemích a tím myslím i naši zemi, již dosáhli hranic dalšího materiálního pokroku a jeho další zvyšování je n ... [25.05.2015 08:21:23] l&s
"Proč se mylenka lidové fronty boje proti faismu prosadila v naem hnutí, a kdy bylo fakticky pozdě? Bylo vůbec moné, ab ... [13.05.2015 09:45:10] Milan Neubert
-iku, napsal jste víc věcí, s řadou souhlasím. Jednu námitku ale mám: dospěli jsme k závěru, e virtuální diskuse na webu nebo na ... [10.05.2015 23:25:51] -ik
Mám pocit, pane Neuberte, e jste se o kontakt s lidmi ani moc nesnail. Diskuse na stránkách SDS je nulová. A i v minulosti jst ... [06.05.2015 10:38:48] n
Vítám tapetáře. Čest tvoji práci. Podle mnoství zbytečné práce opravdu stojí ...