Strana demokratického socialismu Přípotoční 869/19 101 00 Praha 10 Návątěvy po předchozí dohodě tel.: (420) 608 630 506 (420) 608 181 054
(420) 728 074 253 (nejlépe SMS) Bankovní spojení - transparentní účet pro příjem darů: 2101181284/2010 Případné dárce žľádáme, aby ve "zprávě pro příjemce" uvedli účel daru, např.: "příspěvek na činnost SDS" a identifikovali se jménem a příjmením. Děkujeme. secret@sds.cz (c) SDS
Komentář ze dne: 17.12.2012 12:50:08 Reagovat Autor: neregistrovaný - n (@) Titulek: pokr
Současný kapitlaismu urputně věří, že hodnoty vznikají pomocí trhu, manipulací s akciemi, úvěrem. Stává se z toho hospodářský pokr, vůbec se neber ohled, že lze investovat jen tolik, kolik se vyprodukuje hodnot. P. Zeman investoval čtyřista miliard do bank, tedy vsadil do banku a vyhrál. Jako správní pokroví hráči mu to banky vehementně chtějí vrátit. Mnohým l nás se to líbí, ale najdou se takoví ... jako pp. Špidla, kterému se to nelíbí a zablokoval s ostatními Zemana na prezidenta. Nebo takový p. Michálek, taky poctivec.
Komentář ze dne: 17.12.2012 12:50:08
Autor: n (@) Titulek: pokr
- - Co vyhrál v případu s bankama Zeman nevím. Ale spousta lidí v téže věci prohrálo. Zeman se nechal zbaňkovat od Klause a také tvrdil, že se vše musí zprivatizovat. Měli nechat aspoň jednu banku státní a těm soukromým nedávat žádné záruky. Vždyť je to vůdči ostatním podnikatelům nefér. Ti ostatní nesou na trh celou svou kůži a žádnou záruku nemají. To pak není hospodářství volné soutěže. Měl se starat o státní firmy jako špitály, školy a pod a neměl je nechat napřed zadlužit a pak nechat převést na kraje, jak to udělala čssd. Čssd nevytvořila solidní systém a to mi napovídá, že je nemám volit. A co tedy mám volit, když nechci ani pravici? Zbývá ksčm. Ale k těm mám také výhrady. Tak se na volby 2014 vůbec netěším. Zemana na presidenta bych zablokoval také i kvůli dalším věcem.
Komentář ze dne: 20.12.2012 15:18:37 Reagovat Autor: neregistrovaný - n (@) Titulek: Re: Re: pokr
Zeman daroval bankám 400 miliard a vůbec nic za to nechtěl. Kdyby banky měli platit úrok z půjčky za jejich podmínek, tak se máme jako prasata v žitě. Tím jsem chtěl říci, co Zeman vyhrál; vůbec nikdo neprotestoval. A že se jedná o pokr, tak dluhy z karet se musí platit a banky jsou obrovský dlulžník a musí Zemanovy zaplatit za jeho dar. Mělo se vyjednávat a banky měly organizovat hrncové demostrace, kvičet jak jsou ožebračovány a stěhovat se do daňových rájů, potom bych i věřil, že Zeman není prostitut velkokapitálu.
no obávám se že víra v křestansky čistého čerstvého senátora Michálka je také iluze
Komentář ze dne: 23.12.2012 23:33:33 Reagovat Autor: neregistrovaný - n (@) Titulek: Re: Re: Re: Re: pokr
Souhlasím, že je to nepopsaný list papíru, na rozdíl od Zemana který je počmáraný až hrůza (Na Miloše Zemana pak padlo nejsložitější rozhodnutí, které český státník musel udělat –realizaci vstupu do NATO. „Vzpomenu, jak těsně po našem vstupu na jeho rozhodnutí, které prosadil ve vládě a které musel obhájit na sjezdu vlastní strany, která byla většinou proti. To bylo samozřejmě řešení Jugoslávie a Kosova. To bylo rozhodnutí, které by málokterý státník s takovým politickým zázemím u nás byl ochoten udělat,“ poznamenal předseda vlády na adresu Miloše Zemana. ) Tento starý válečný harcovník by měl být prezidentem?
Komentář ze dne: 18.12.2012 01:28:16 Reagovat Autor: neregistrovaný - -ik (@) Titulek: Že by konečně vlastní názor SDS?
"Navzdory své relativní převaze ve společnosti se levice sama staví "mimo hru" a možná tak umožní zvolení pravicového presidenta. Základním problémem je opakovaná neschopnost hlavních levicových sil nalézt kandidáta, který by levici nerozděloval, ale dokázal ji spojovat."
Zodpovědnost za tento stav nesou především obě hlavní levicové strany, které se opět nedokázaly s dostatečným předstihem shodnout na strategii pro presidentské volby
A je to venku. Už to můžeme říkat nahlas. A ještě přidáme zodpovědnost SDS, protože dlouhodobě byla ve vleku ksčm a místo aby pomáhala levici se vrbit v sílu, která dokáže vést lidi směrem k občanské společnosti. zavírala oči před některými neřestmi tzv levice. A tím se vlastně jevila jako zbytečná. Doufejme, že když teď vidí, kam to dosavadní "levice" dotáhla, snad se zmuží k svému úkolu a "vezme píšťalku" a začne pískat všechny přešlapy, co se jich "levice" nadělale proti slušnému chování korektní levicové strany.
P.S.: to už je druhý článek, za který dávám pochvalu.
Komentář ze dne: 03.01.2013 18:23:01 Reagovat Autor: neregistrovaný - E.T. (@) Titulek: Re: Že by konečně vlastní názor SDS?
no - můžou za to na levici všichni ČSSD, KSČM i SDS (zřejmě kromě ika), ale to nás k řešení nepřiblíží ani o milimetr. že se to příznivcům jednotnější levice nelíbí je pochopitllné, ale prostě rozumem vzato je stav levice takový.
To že Zeman štěpí levici je jasné, ale co pak máte někdo recept jak ho přesvědčit i s jeho fandy (a řadí se mezi ně i Klaus a celé předivo navazujících kontaktů) aby tak nečinil ? Tyhle moralistní rady na korektní levici jsou hodně hraběcí.
V ČSSD to Zemanovi dá Komárek i Benešová, v KSČM Remek i Ransdorf. tak co s tímhle lze vůbec dělat ? Ostatně podívejte se na kandidáty pravicových stran - P, Sobotku a K. Schwarzenberga. Taky nic moc.
Proč si někdo myslí, že kdyby se zjevil nějaký naivní no-name, tak by se stranické rerezentace levice na něm snadno a rychle shodli. Houby - přijde nějaký Okamura či jiný mesiáš a všechno je zase jinak.
Komentář ze dne: 04.01.2013 01:09:12 Reagovat Autor: neregistrovaný - -ik (@) Titulek: Re: Re: Že by konečně vlastní názor SDS?
Komentář ze dne: 03.01.2013 18:23:01 Autor: - E.T. (@)
Titulek: Re: Že by konečně vlastní názor SDS?
"no - můžou za to na levici všichni ČSSD, KSČM i SDS (zřejmě kromě ika), ale to nás k řešení nepřiblíží ani o milimetr. že se to příznivcům jednotnější levice nelíbí je pochopitllné, ale prostě rozumem vzato je stav levice takový. .....
Houby - přijde nějaký Okamura či jiný mesiáš a všechno je zase jinak."
- - Ano, kromě mne. Ale já jsem měl na mysli vzájemnou nespolupráci levice. Jsou sice president. volby, ale ty mne tolik nepálí. Za rok a půl jsou parlamentní volby a mám obavy, že to zase někdo zvoře a ta mohutná převaha vyjde naprázdno. A co vlastně levici brání v tom, aby dobře spolupracovala? Ješitnost? Hra na vlastním písečku? Ale to si jděte hrát jinam. Tady není místo pro hru.
V mých očích je nejen možné, ale nanejvýše nutné honit pořádný program, který by byl přijatelný pro ty vaše partaje, ale hlavně pro obec. A to spíše než teplá místa ve správních radách bohatých institucí. Podle vyjádření povolaného jsou to místa, kde nesedí specialisté, ale místa, kterými se uplácí. Potom se nemůžeme divit, že to levicové soukolí jaksi zadrhává.
Komentář ze dne: 05.01.2013 00:49:24 Reagovat Autor: neregistrovaný - volani.webnode.cz (@) Titulek: Mě jsou dvě největší pseudolevicové strany ukradené
Mě zajímá kdo je v SDS, proč není více vidět, jaké má ona názory a postoje atp.
Také nevím jestli volit Dienstbiera, který má asi větší šanci uspět proti kandidátům které si za prezidenta nepřeji a nebo kandidáta kterého z dané nabídky považuji za nejlepšího/nejlepší a tím/tou je Táňa Fischerová.
Komentář ze dne: 05.01.2013 12:49:58 Reagovat Autor: neregistrovaný - no jo (@) Titulek: Re: Mě jsou dvě největší pseudolevicové strany ukradené
vybrat si asi bude muset každý sám. stejně jako Michálek, tak i Fischerová ale nejsou přeci vlevo - oba jsou křesťané tlačení dnes i liškovými zelenými - ten první původně spíš Topák, ta druhá původně za Unii svobody.
Ale máte pravdu, je to bez šance - rozhodne se mezi Fišerem, Zemanem a možná (?) Dienstbierem. Ani avatár nezíská hlasy na postup, natož jména z konce pelotonu jako Bobošíková či Fischerová.
Komentář ze dne: 14.01.2013 09:33:26 Reagovat Autor: neregistrovaný - E.T. (@) Titulek: 2. kolo s rozumem
....a po 1. kole prezidentských voleb není o tolik lepší - je jasné že česká levice kníženápana Karla podpořit nemůže. Ale zarazí jak to fomulovala - ČSSD mohla mlčet a sdělit výhrady vůči Schwarzenbergovi (vztah k odpadlíkovi zemanovi jí bude štěpit).
No a KSČM samozřejmě podporu zmanovi dát musela, ale ne zarámovanou do "Klausovského" výroku o výhře levice. Prostě Zemana ne jako výkvět levicovosti ale jako zbraň jak zastavit restart pravice s pomocí prý šarmantního (?) knížete.
A těm kteří to nepřenesou přes srdce a nepůjdou k volbám vůbec (v ČSSD i v KSČM jich nebude úplně málo) to maximálně vysvětlovat že je lépe jít, ne je zatracovat jako zrádce. U velkých voleb budou ještě zapotřebí,
Komentář ze dne: 15.01.2013 17:34:00 Reagovat Autor: neregistrovaný - astream (@) Titulek: Re: 2. kolo s rozumem
Na Deníku Referendum a jiných vebsajtech salónní havloidní levice Vám naopak budou vysvětlovat, že správný levičák nerad sice, ale přesto volí knížete, protože je to prý pro ČSSD výhodnější ...
Nesmysl jak má být ...
Když bude zvolen Schw. prezidentem, tak se nejenže historicky neznemožní, jak tito pošetilci doufají, ale pokud neudělá tak silný tabák jako Klaus svoji závěrečnou amnestii, tak naopak získá od tohoto tatíčkovsko-monarchistického národa bez jakéhokoli usilování úctu, kterou na něj přenese funkce ...
Pravice nezeslábne, ale posílí ...
Tak tomu bylo i za komunistických prezidentů ...
Komentář ze dne: 16.01.2013 13:03:36 Reagovat Autor: neregistrovaný - Janus (@) Titulek: Re: Re: 2. kolo s rozumem
sce mi pojem "havloidní levice" zní jako něco z výzbroje bobošikoidní (klausovské) pravice, která tepe pravdoláskaře na bázi odporu ke ksomopolitismu, ale Schwazíka taky nechci. Český národ za monarchistický nemám, spíš za pohodlný na to aby se bouřil a trápil se kvůli dalšmu narcisovi, zemanovi. A tak asi kelsne volební účast.
Strach ze Zemanovy pomsty je problém především ČSSD (to asi cítí Zaorálek či Špilda správně), v KSČM se někdy tím zlomyslně baví a nedochází jim že bez levicového spojence zůstanou v izolaci.
A v ČSSD zase některým nedochází že enmohouse chovst jako Švejnara a podorovat provládního knížete.to obyčejný člověk bojící se čém dál miltantnějíšho kléru, sudetáků a a Kalouska nepochopí tady Sobotka uděla maximum možného ale měl by zkrotit i haškovsko škromachovskou lobby.
Obecně si myslím, že volby stejně nedopadnou nic moc, tak se teď hlavně nerozhádat a nedat příležitost vrážet další klín levice. To by bylo daleko horší než kdokoliv na Hradě.
Komentář ze dne: 19.01.2013 23:40:02 Reagovat Autor: neregistrovaný - -ik (@) Titulek: Re: Re: Re: 2. kolo s rozumem
"Obecně si myslím, že volby stejně nedopadnou nic moc, tak se teď hlavně nerozhádat a nedat příležitost vrážet další klín levice. To by bylo daleko horší než kdokoliv na Hradě."(janus)
- - Pokud bych to bral jako předobraz parl. voleb 2014, tak už teď je mi špatně od žaludku. Ksčm neumí stvořit takový program a takový obraz své strany, aby se volič mohl bez výčitek svědomí rozhodnout pro ně a čssd se chová nejednoznačně a tak obava, že ty 2 větší strany to zase zvořou, jako v r. 2010, je silná. Čssd neví, zda je stranou lupičů nebo narcisů a asi nehodlá se podívat do zrcadla, zda tam uvidí vůbec levicovou stranu. Pro bafuňáře soc. dem. je asi lepší se honit za umístěním v některé správní radě než stavět rozumný levicový program. Už podruhé v posl. letech jste byli vážně varováni, co dovede pravice: těsně před volbami 2010 spodly procenta soc. dem. z 32% na 22% a teď jsme viděli, jak Karlovi vylétly % z méně významného čísla na druhé místo mezi všemi kandidáty. Což ani ksčm ani čssd nemá dobré specialisty na předvolební boj? Nebo tomu věnujete tak málo pozornosti? Prohrajete 2. kolo a prohrajete i vpolby 2014. A k čemu pak obyčejné mu voličovi budete? Pro zlost? To neumíte vlastní ješitnost ovládnout aspoň na tu chvíli?
Komentář ze dne: 22.01.2013 11:06:37 Reagovat Autor: neregistrovaný - Janus (@) Titulek: Re: Re: Re: Re: 2. kolo s rozumem
Měl jsem na mysli volby prezidentské - ty jsou podle většinového systému a tam pokud nekandiduje Gott nebo Bohdalová, tak rozhodne co napadá na tu největší poltickou hromadu, tedy ti představitelé velkých stran.
To že pohořela ODS na tom nic nemění - prostě jsou v krizi a se Sobotkou šáhli vedle.
V případě přímé prezidentské volby boduje hlavně bývalý předseda a bývalý premiér za ČSSD. To se můžeme rozčilovat na velké strany a jejich bafuňáře jak chceme. Siločáry politiky tak vypadají - samozřejmě že by blo lepší aby tam byl někdo levicovější než zeman, ale tedy kdo ?
Nechme už prezidentské volby být. Na omezenost přímých (většinových) voleb a iluzornost těch co bojují za čisté tváře a nestraníky ukázal např. výsledek Táni Fischerové. To snad tenhle druh naivů co myslí že mají patent na spásnou a jedinou pravdu vyléčí.
Parlamentní volby jsou poměrné a tam může vyhrát levice- jak s tím výsledkem naloiží a zda se do té doby nerozhádá je věc jiná. Ale to je snad společná odpvědnost - nějaké VY co to kazíte a MY co jsme chytří a rozdáváme hraběcí rady tu neplatí
Komentář ze dne: 17.01.2013 16:53:57 Reagovat Autor: neregistrovaný - ALF (@) Titulek: Re: Re: 2. kolo s rozumem
asi největší zklamání je z institutu přímé volby - ukazuje se že občan je snadnou obětí mediálních manipulací a ataků na své pudy. Decentní aristokrat, vlastenecký jevezvec .- jeden reklamní kýč za druhým.
Místo toho řešit jak by se chovali jako prezidenti se řeší kdo byl v jaké straně - turisti přitom byli oba. A korunu tomu dává končící hlava státu - echt pravičák se přidá k údajnému levičáku protože prý ení cizák.
A jaksi uniká že za ním už se řadí nejen Šlouf ale i Bém. A za knížetem zase Babiš nebo Bakala. Kornu dají hlas v souboji naše hvězdy kultury - Svěrák a Troška proti Bohdalové a Renčovi ? To je opravdu už úplně šuma fuk.
K volbám možná nakonec půjdu, nedá mi to, ale chápu že takové volby se mnozí zůčastnit už nechtějí. On se špatně vysvětluje smysl - nějaké politické šachy průměrného člověka nezajímají. Jde o hlavu státu. Chyba prostě asi vznikla dávno před tím než kandidátu zkřížili poprvé kordy.
Komentář ze dne: 18.01.2013 12:45:54 Reagovat Autor: neregistrovaný - n (@) Titulek: Re: Re: Re: 2. kolo s rozumem
Raději nečíst bulvární komentáře pod článkama na které stačí jednoduchá kýčová reklama. Ale stejně je to umění oslovit většinu lidí, aby šli a volili toho nebo toho.
Komentář ze dne: 19.01.2013 07:05:09 Reagovat Autor: neregistrovaný - E.T. (@) Titulek: Re: Re: Re: Re: 2. kolo s rozumem
stejně je to na konec volba každého z nás - jít a nebo nejít volit v 2. kole. jen mne štve že Zeman ještě nebyl zvolen a už štěpí levici, dokonce v TV nabádá ČSSD aby si našla jiného spojence než je levicová KSČM a zfanatizovaní zemanovci vylučují Dienstbiera ze "slušné" levicové společnosti.
Tohle prostě pravici yvšlo - ale moralistní rady tzv. idealistů jak se vzepřít mafijním strukturám vygenerovaným už z časů opomslouvy taky zabírat nebudou. Pod vlivem hesla "Zle matičko, zle . Schwarzenberg už jde" tohle nebezpečí u plebsu bledne. radějiuž přemýšlejme co po volbách a jakse vypořád s dalším tlakem na štěpení.
Letní univerzita EL se koná ve dnech 11. aľ 15. července 2018 ve Vídni pod mottem "Dialog pro pokrok v Evropě. 200 let od narození Karla Marxe, 100 let od konce 1. světové války. Bliľąí informace o účastnickém poplatku a registrační formulář jsou k dispozici na stránkách Evropské levice.
16.06.2017:Opět útoky spamovacích robotů
Doąlo k opakovaným útokům robotů sázejících do komentářů texty s podivnými "inzeráty" (podle vąech známek činskými). Jen poslední dvě dávky představovaly více neľ 200 těchto pseudokomentářů, které maľeme. bahis siteleri
16.06.2017:Někdo/něco zde krade ľ a ą?
V uplynulých dnech doąlo k technické závadě, v jejímľ důsledku se "beze stop" z některých článků (ale i z větąiny komentářů) ztratila vąechna písmena "ľ" a "ą" (nebo jenom jejich emosčást). Za závadu se omlouváme a na jejím odstranění pracujeme (zatím pátráním po příčině).
09.05.2017:Pietní akt na Oląanech
Jako kaľdoročně, i letos poloľila 9. 5. v 9 hodin delegace zástupců CV SDS a výboru praľské organizace SDS květiny k památníku padlých rudoarmějců na oląanském hřbitově. Při té přileľitosti jsme pietně vzpomněli i padlých daląích armád (včetně československé), kteří jsou na Oląanech uloľeni.
Anketa
V současnosti rozvířil hladinu návrh přijmout do ČR 50 syrských válečných sirotků. Co si o něm myslíte?