logo SDS
Dnešní datum: 01. 05. 2025   | Hlavní stránka | Tématické skupiny | Seznam rubrik | Download |  
zelené návěští   Hlavní menu zelený nadpis
Hlavní stránka
Kdo jsme - něco o SDS
Stanoviska SDS
Tiskové zprávy SDS
International
Staré stránky SDS

Ankety
Download
TOP 50
Tématické skupiny
Seznam rubrik (témat)

červené návěští   Rubriky červený nadpis

zelené návěští   Čtenář zelený nadpis

Jméno (přezdívka)
Heslo


Úprava osobního účtu

červené návěští   Evropská levice červený nadpis


Na web SEL

Manifest SEL
Čtěte o SEL u nás


zelené návěští   Nejčtenějąí/rok zelený nadpis

Neexistují vhodná data!


červené návěští   SDS červený nadpis
Strana demokratického socialismu
Přípotoční 869/19
101 00 Praha 10
Návątěvy po předchozí dohodě
tel.:
(420) 608 630 506
(420) 608 181 054
(420) 728 074 253 (nejlépe SMS)
Bankovní spojení - transparentní účet pro příjem darů: 2101181284/2010
Případné dárce žľádáme, aby ve "zprávě pro příjemce" uvedli účel daru, např.: "příspěvek na činnost SDS" a identifikovali se jménem a příjmením. Děkujeme.
secret@sds.cz
(c) SDS

Kanál RSS

TOPlist

zelené návěští   Interní statistika zelený nadpis
Denni
Max. 5
Prům. 5
21 denni
Max. 2141
Prům. 284.6

Nyní si čte web : 59 uživ.

Komentáře
ke článku: NE pravici, NE Babišovi!
(ze dne 13.10.2013, autor článku: administrator)

Komentář ze dne: 20.10.2013 00:02:42     Reagovat
Autor: neregistrovaný - -ik (laik3@centrum.cz)
Titulek: A spali, a spali a spali ...
Velevážení představení SDS!
Snad už pár dní před volbami uznáte, že je čas se probudit z letargie nebo jak se dá nazvat Vaše nekonání před volbami k nímž vyzýváte občany. Kdyby občané měli čekat až se probudíte, byla by již p. Němcová předsedkyní vláda a p. Schwarzenberg presidentem. Váš článek zde je datovaný 13.10 t.zn., 6ejste už mimo hru. Býr´t mimo hru v této situaci znamená už jen jediné: zabalte to a nelakujte lidi nějakýma snad úmyslama, které jak vyplývá ze situace na Vašich stránkách snad ani nemáte. Na něco si asi hrajete, ale tím jen kalíte vodu. Už to asi nadobro zabalte.
-- "V praxi je pro nás logickým pokračováním Deklarace práv člověka a občana z roku 1789. Současně chceme využít draze zaplacených zkušeností dělnického hnutí, z nichž dobře víme, že socialismus bez demokracie není možný." - Toto je věta z Vašeho prohlášení v r. 2003. Vidím, že těch 10 let je na Vás moc. Už Vás to uspalo. Tak si to tu v klidu zabalte ať nebudíte v lidech plané naděje!!!

Komentář ze dne: 20.10.2013 14:27:47     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Tomáš Horáček (@)
Titulek:
Já to nechápu. Krátce po pádu Nečasovy vlády bylo všemi průzkumy jasné, že má velkou šanci levice. Dokonce to vypadalo až na získání ústavní většiny po volbách. Dnes jakoby lidé pořád hleděli na nové nevyzpytatelné strany jako na novou spasitelnou volbu. ČSSD sice volby vyhraje, ale obávám se, že ani s podporou komunistů by nedostala důvěru jako menšinová vláda. Mě osobně ČSSD zklamala několikrát. Největší korunu tomu dala, když na svém sjezdu odkopla Jiřího Dienstbiera! I proto jako bývalý sociální demokrat raději podpořím KSČM. Je to čitelná strana, bez skandálů. Komunisté mají slušné odborné zázemí i věrohodné politiky. A taky mi neustále vadí předhánění se různých stran o tom, že koalice se tvoří až po volbách, ale přitom většina tvrdí s KSČM nikdy! Jsem pro koncepci samosprávného a demokratického socialismu.

  
Komentář ze dne: 27.10.2013 21:43:27     Reagovat
Autor: neregistrovaný - ČSSD a puč na Sobotku (@)
Titulek: Re:
A aby toho nebylo málo, tak se špičky ČSSD rozhodly odstavit B. Sobotku od povolebního vyjednávání a sesadit ho z pozice předsedy. Té straně jde snad opravdu jen o moc a o peníze, jinak si to nedovedu představit. Je tu někdo na koho bych se mohl obrátit se žádostí o členství ve SDS? Zdravím. Tomáš

  
Komentář ze dne: 29.10.2013 14:36:28     Reagovat
Autor: neregistrovaný - -ik (@)
Titulek: Re:
Po ovoci poznáš strom. Stará pravda. Jestli ji někdo nechce přijmout nebo chce, je jedno. Tato pravda stejně zůstane pravdou. ... To bylo na adresu čssd.
Ksčm zatím ještě nepodpořím, mají spoustu věcí nevyjasněných. Jestli může paní Semelová chodit plakat ke hrobu Gottwalda, zdali p. Heller se svými nastínil správný model společnosti do budoucna a p. Myslím, že jim to dá ještě hodně práce, myslím, že o to ani neusilují.
SDS prakticky snad ani již není, aspoň soudě podle diskuse a také podle toho, že nejvyšší figury se dali ke ksčm ve volbách. Káží vodu a pijí víno.
A podívejme se na výsledek tohoto "úsilí" - Levice je nadranc. Z tak výhodné pozice uhrát tak žalostný výsledek, bych na obrazovku televize ani nepáchl a oní se bezostyšně předvádějí a stále sypou ty své rozumbradoviny. Na stadionu manšaft, který by takto propadl, byl by vypískán. Jenomže titi strejdové jsou opět na svých "důležitých" židlích ne svých cekretariátech a už zase čekají na výplatu. Kdpak je někdo důkladně "vyplatí"?

    
Komentář ze dne: 30.10.2013 00:56:55     Reagovat
Autor: neregistrovaný - čtenář (@)
Titulek: Re: Re:
Pro ika - mohl byste laskavě popsat, co si představujete? Tyhle kolovrátkové lamentace o tom, jak jsou všichni špatní a jak čekají na svých "cekretariátech" na výplatu už trochu unavují. Jednak - aspoň pokud jde o SDS - to s tou výplatou nebude tak horké (pokud vím, není to nic moc ani se sekretriátem), a jednak - nejlépe táhnou příklady!

      
Komentář ze dne: 30.10.2013 08:12:10     Reagovat
Autor: neregistrovaný - -ik (@)
Titulek: Re: Re: Re:
Jestli Vás to, pane, unavuje, nečtěte to. Díky.

        
Komentář ze dne: 01.11.2013 12:35:22     Reagovat
Autor: neregistrovaný - čtenář (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re:
No, já čtu docela rád -:)), proto jsem "čtenář".

Ale nejraději čtu věci, které mají hlavu a patu. Nic proti kritice, nechť směřuje kamkoliv, na SDS? na ČSSD, na komunisty a vůbec. Ale: měla by obsahovat také nějaké reálné (to prosím podtrhuji) návrhy nebo představy. A už vůbec nemám rád kritiku stylu "nikdo nic nedělá", pokud ji nedoprovází informace typu "a já dělám to a to".

Nejlepší kritika je ta, která začíná od sebe sama, nejblíže je pomocná ruka na vlastním rameni.

          
Komentář ze dne: 01.11.2013 21:59:33     Reagovat
Autor: neregistrovaný - -ik (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re:
Vážený pane čtenáři!
Jistě si rád přečtete článek jednoho ze šéfů SDS, když se Vám nelíbí moje poznámka.Tu nemusíte číst.

http://www.sds.cz/view.php?cisloclanku=200002020 2

- - Jistě mi napíšete,po přečtení i dalších článků z minulosti SDS, co Vy byste navrhoval v dnešní situaci. Strana sice na jaře zasedala, ale asi jsem přehlédl závěry z jejího zasedání. Vedení této strany sice kandidovalo v posledních volbách, ale na úplně jiné kandidátce. A to najdete právě v minulosti těchto stránek články, jak je odlišná od ksčm. O její síle ve volbách si můžete pohledat na níže uvedené stránce:

http://www.volby.cz/ ..




    
Komentář ze dne: 30.10.2013 08:31:12     Reagovat
Autor: neregistrovaný - l&s (@)
Titulek: Re: Re:
ČSSD rozhodně není svatá, ale nemělo by se zapomínat na toho, kdo si hraje na zlovolného demiurga. Bohužel se naplnily četné obavy již z dob prezidentských voleb, že Miloš Zeman bude tvrdě pracovat na destrukci sociální demokracie.

      
Komentář ze dne: 30.10.2013 17:48:03     Reagovat
Autor: neregistrovaný - čtenář (@)
Titulek: Re: Re: Re:
Musím se přiznat, že je pro mne prezident Zeman velkým zklamáním. Sice jsem nic příliš pozitivního nečekal, ale to, co předvádí posledního půl roku, je snad ještě horší, než poslední půlrok Klausův - a to jsem si myslel, že už ani není možné.

        
Komentář ze dne: 30.10.2013 19:50:37     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Tomáš Horáček (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re:
Souhlasím...já ho ve 2. kole prezidentské volby podpořil, po té, co v 1. kole neprošel Jiří Dienstbier, a věřil jsem, že nebude již lstivý a jízlivý, a že bude prezidentem všech občanů, tedy i nadstranický. Klaus je neštěstím a omylem pro naši zemi, protože může za ten neoliberální marasmus. Ale Zeman se nedokáže povznést nad jeho nezdary a přiznejme si, že on má též podíl na malém vítězství levice.

          
Komentář ze dne: 31.10.2013 12:59:30     Reagovat
Autor: [JHudeček] - Jiří Hudeček (hudecek@sds.cz)
Titulek: Omluva
Panu Horáčkovi: bojím se, že se mi "v zápalu boje" se stále se stupňujícími a zrychlujícími útoky tzv. tapetářů, kteří se rozhodli využít našich stránek pro své nesmyslné reklamy (resp. si nás vytipovali jimi využívaní "roboti"), podařilo vymazat (a to dokce bez čtení) Váš příspěvek. Velmi se omlouvám.
Jiří Hudeček

            
Komentář ze dne: 31.10.2013 14:28:41     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Tomáš Horáček (tomas.horacek@email.cz)
Titulek: Re: Omluva
Ano, všimnul jsem si. Děkuji, že tu dokážete pohotově zareagovat na dané příspěvky. V podstatě jsem reagoval na ty volební kauce za jednotlivé kraje, které musí strany zaplatit. Pokládám to za silně diskriminační, protože to omezuje menšinové názorové proudy. A také jsem chtěl k tomu sdělit, že já se o veřejné dění zajímám od roku 1989 a že Strana demokratického socialismu je mému srdci nejblíže. Rád bych za SDS třeba i kandidoval v komunálních volbách. Problém je, že v našem městě SDS není a obávám se, že ani v našem kraji (Karlovarský kraj). Rád bych značku SDS chtěl dostat do povědomí širší veřejnosti, alespoň na úrovni obecních či krajských samospráv.

            
Komentář ze dne: 07.11.2013 22:49:15     Reagovat
Autor: neregistrovaný - -ik (@)
Titulek: Re: Omluva
"Panu -ikovi!
Prosím, moc z Vašich příspěvků nechápu, o čem má nás ta realita přesvědčit? Co podle Vás máme dělat - zabalit to ("stejně to nemá cenu a levice je v rozkladu" a "realita není optimistická")? Nebo "více makat a míň rozumbradovat"? msvé výhrady ke způsobu politikyám"

Zabalit ne. Sebevraždou se ničeho nedosáhne. Ujasnit si a připomenout si, co chci. Buď se ztotožňuji s Ksčm, pak raději k nim přistoupím. Nebo si podržím své názory na to, co lépe prospívá společnosti a vedu diskusi s dalšími stranami na levo od středu. S ksčm i čssd. Nebo Vy nevidíte nic nevýhodného, špatného na politice ksčm a nebo čssd? Nevidíte např nevhodnost držet v ksčm názory zavánějící stalinismem (p. Semelová a další), nevhodné postoje např k soukromému podnikání (p. Heller)?

"Nebo jinak: co byste konkrétně a pozitivně doporučoval Vy - třeba se nakonec v názoru docela shodneme. My si neděláme žádný monopol na pravdu, ani nárok na nějaké "hájení" - jen jsme lidé, kteří mají svá občanská povolání, často ne právě málo náročná, a omezené síly a možnosti."

Ano, vím, jste např vysokoškolští pedagogové. Ale bafuňář strany je hlavně vedoucí kolektivu a tedy organizátor práce. Ve firmě též manažeři řídí a další příslušníci jim v tom pomáhají. Vzpomeňte si na začátek strany, na názory z doby Levého bloku zaveďte velmi širokou diskusi. Někdy snad byli lidé, kteří se snažili o přístupnější politiku na levici (p. Svoboda - předs. ksčm)

Kritizovat levici je nutné, pravici nepotřebuji. A levice tu nemá být pro funkcionáře, ale pro lidi.
Velice Vás zdravím.

"Pozn. - cituji Vás ve zkratce a parafrází.
S přáním hezkého dne Hudeček"

U Vaší poznámky je nesrozumitelná kontrolní otázka.

              
Komentář ze dne: 08.11.2013 09:41:47     Reagovat
Autor: [JHudeček] - Jiří Hudeček (hudecek@sds.cz)
Titulek: Re: Re: Omluva
Dovolím si ve své odpovědi citovat Váš příspěvek:

a) Zabalit ne. Sebevraždou se ničeho nedosáhne. Ujasnit si a připomenout si, co chci. Buď se ztotožňuji s Ksčm, pak raději k nim přistoupím. Nebo si podržím své názory na to, co lépe prospívá společnosti a vedu diskusi s dalšími stranami na levo od středu. S ksčm i čssd. Nebo Vy nevidíte nic nevýhodného, špatného na politice ksčm a nebo čssd? Nevidíte např nevhodnost držet v ksčm názory zavánějící stalinismem (p. Semelová a další), nevhodné postoje např k soukromému podnikání (p. Heller)?

Naprosto souhlasím, My samozřejmě vidíme na politice OBOU velkých levicových stran jak věci dobré, tak špatné nebo odsouzené k nezdaru. (Proto také k žádné z nich - docela zajímavé je, že Vás napadla JEN jedna z nich - nepřistupujeme).
Jak můžete vidět i z našich dokumentů, naším dlouhodobým cílem je spolupracující (nikoliv nutně sjednocená) levice. A pro tento cíl také - ze svých skrovných sil, připouštím - pracujeme.
Ovšem, chci-li s někým spolupracovat, nemohu začít tím, že mu budu vyčítat jeho chyby (nebo s. Semelovou). To můžu udělat, kdybych ho chtěl naštvat - a byla to, podle mne, jedna z hlavních chyb LB.
(pokr)

                
Komentář ze dne: 08.11.2013 09:57:56     Reagovat
Autor: [JHudeček] - Jiří Hudeček (hudecek@sds.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Omluva
(pokr1)

Ostatně, ani dr. Heller, ani s. Semelová nepředstavují oficiální linii KSČM (a ačkoliv nepochybně nejsou v této straně se svými postoji zcela osamoceni, nepředstavují ani názor většinový, jak se opakovaně prokázalo v různých volbách).
(A pokud jde o J. Hellera, ani nevím o tom, že by měl nějaké "nevhodné postoje k soukromému podnikání", asi mi to uniklo).

Tady i dál bych znovu opakoval (a přecházím tím již vlastně k tomu druhému odstavci Vašeho příspěvku): nejlépe, když sednete a napíšete článek, ve kterém ten či onen jejich nesprávný názor důkladně sepsujete a rozeberete, ukážete v čem se mýlí, a naznačíte, jak si myslíte Vy, že je to správně. Jistě, vyžaduje to vystoupit aspoň malinko "z řady" a tak trochu jít s kůží na trh. Ale: pokud to sám neuděláte, nemůžete vyčítat jiným, že to DĚLAJÍ MÁLO.
Pokud máte nějaké obavy z veřejné reakce (zaměstnavatel apod.), není problém psát pod pseudonymem.
(pokr)

                  
Komentář ze dne: 10.11.2013 18:13:33     Reagovat
Autor: [JHudeček] - Jiří Hudeček (hudecek@sds.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Omluva
(pokr2)

b) Ano, vím, jste např vysokoškolští pedagogové. Ale bafuňář strany je hlavně vedoucí kolektivu a tedy organizátor práce. Ve firmě též manažeři řídí a další příslušníci jim v tom pomáhají. Vzpomeňte si na začátek strany, na názory z doby Levého bloku zaveďte velmi širokou diskusi. Někdy snad byli lidé, kteří se snažili o přístupnější politiku na levici (p. Svoboda - předs. ksčm)

Kritizovat levici je nutné, pravici nepotřebuji. A levice tu nemá být pro funkcionáře, ale pro lidi."

Tady už zjevně nejsme ve sporu vůbec. Jenom bych rád připomněl, že mezi řízením firmy (a někteří naši funkcionáři jsou i manažeři) a politickou prací je jeden zásadní rozdíl: ve straně, jako je SDS, pracujete výhradně s dobrovolníky, jimž nemáte co nabídnout ani čím jim hrozit. Řízení je tedy dost odlišné - a pokud člověk sám cítí, jak mnoho svých plánů a předsevzetí musí "pustit", má o to větší pochopení pro své spolustraníky, spolufunkcionáře, atd,, když sem tam něco nesplní, nedotáhnou ...

Ano, můžete je vyměnit, nahradit - pokud je za koho ...

A ještě - levice není "pro lidi" - pokud se "lidé" nezačnou sami chovat JAKO LEVICE, organizovat se a podílet se na práci levicových stran, hnutí, kroužků a co já vím, a budou čekat, co jim někdo přinese, nebo co "pro ně udělá", věci se kupředu nepohnou.

Přeji hezký večer.
Hudeček

          
Komentář ze dne: 01.11.2013 22:11:44     Reagovat
Autor: neregistrovaný - -ik (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re:
Vážený pane Horáčku! Na malém vítězství tzv "levice" má hlavní zásluhu "levice", kdo asi jiný?
Je to k vzteku, když ti šťiurové to v jasně vyhrané pozici takto zvojtili. Spíše levingři.

        
Komentář ze dne: 01.11.2013 22:07:28     Reagovat
Autor: neregistrovaný - -ik (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re:
myslím, že "věhlasu" p. Klause už v Česku hned tak nikdo nedosáhne. Kdo chce štěkat, bude štěkat, těžko vám v tom bránit.

      
Komentář ze dne: 01.11.2013 22:05:12     Reagovat
Autor: neregistrovaný - -ik (@)
Titulek: Re: Re: Re:
Netřeba se obávati přílišné snahy pana presidenta Zemana o destrukci čssd. Ona se umí daleko lépe destruovat sama a pracuje na tom již léta. Podívejte se např na její častou účast na kdejaké zlodějně a čachrech. Např na magistrátu se přezdívá panu ing Hulínskému "náčelník velká kapsa". Podívejme se na kraje, kolik hejtmanů je různě podezřelých atd ...

Komentář ze dne: 22.10.2013 15:24:26     Reagovat
Autor: neregistrovaný - sylvian (@)
Titulek: Samosprávný demokratický socialsimus
Jsem všema deseti pro! A kdo je proti
?

  
Komentář ze dne: 29.10.2013 14:39:02     Reagovat
Autor: neregistrovaný - -ik (@)
Titulek: Re: Samosprávný demokratický socialsimus
A jak se Vám teďka rozumbraduje pane sylviane ???

    
Komentář ze dne: 04.11.2013 21:00:10     Reagovat
Autor: [JHudeček] - Jiří Hudeček (hudecek@sds.cz)
Titulek: Re: Re: Samosprávný demokratický socialsimus
Omlouvám se "sylviAnovi", smazaj jsem (v zápalu boje s roboty) jeho krátkou reakci na tento komentář (něco jako "nerozumbraduji, pracuji").

Snad mi to promine. Díky
JH

      
Komentář ze dne: 06.11.2013 09:31:37     Reagovat
Autor: neregistrovaný - sylvian (@)
Titulek: Re: Re: Re: Samosprávný demokratický socialsimus
Jirkovi Hudečkovi: to víš, že promine.....je to stejně marné přesvědčování těch (-ik-), kteří se přesvedčit nikdy nenechají i kdybychom se postavili na hlavu a odpichovali ušima.

        
Komentář ze dne: 06.11.2013 15:34:21     Reagovat
Autor: neregistrovaný - -ik (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Samosprávný demokratický socialsimus
Přesvědčit by Vás mměla realita, pokud ne tak jste vyznavači víry a ne pravdy. A Realita moc optimistická není.

          
Komentář ze dne: 06.11.2013 19:03:48     Reagovat
Autor: [JHudeček] - Jiří Hudeček (hudecek@sds.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Samosprávný demokratický socialsimus
Panu -ikovi!

Prosím, moc z Vašich příspěvků nechápu, o čem má nás ta realita přesvědčit? Co podle Vás máme dělat - zabalit to ("stejně to nemá cenu a levice je v rozkladu" a "realita není optimistická")? Nebo "více makat a míň rozumbradovat"?
Nebo jinak: co byste konkrétně a pozitivně doporučoval Vy - třeba se nakonec v názoru docela shodneme. My si neděláme žádný monopol na pravdu, ani nárok na nějaké "hájení" - jen jsme lidé, kteří mají svá občanská povolání, často ne právě málo náročná, a omezené síly a možnosti.
Pozn. - cituji Vás ve zkratce a parafrází.
S přáním hezkého dne Hudeček

          
Komentář ze dne: 08.11.2013 16:06:30     Reagovat
Autor: neregistrovaný - sylvian (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Samosprávný demokratický socialsimus
Každá ideologie je svým způsobem víra - víra, postavená na předpokladech na něž je reálná naděje. Z Vašich komentářů vyplývá, že vaše očekávání se nepotkávají s realitou vůbec. Není přiliš moudré postupovat způsobem nebo metodou pokus - omyl. Naše plánování je dlouhodobé přesahující životnost jedné jaderné elektrárny. Někteří lidé již pomalu procitají (z konsumerismu), ale jde to pomalu takže společenský vývoj půjde též pomalu (leda bych se mýlil a včerejší bezprecedentní krok ECB - a také ČNB může znamenat urychlení vývoje k dramtickému přelomu), SDS nefunguje od jednoho volebního období ke druhému, tak byste si to možná přál vy, ale díky vzor ODS, VV, a nakonec i současné ČSSD nehodláme následovat. Mimoto platí axiom: každý systém, který nedokáže nadalé uspokojovat materiální potřeby svých občanů končí, tak to bylo v r. 1989 a tak tomu bude i příště. Na druhou stranu se nekteří z nás možná ani nedožijí změny, kteou si přejeme. Zbrklých horkých hlav je v tomto státě dost, a naběhnout si na vidle umí každý průměrný pitomec - nebudu jmenovat -

  
Komentář ze dne: 01.11.2013 22:13:14     Reagovat
Autor: neregistrovaný - -ik (@)
Titulek: Re: Samosprávný demokratický socialsimus
http://www.sds.cz/view.php?cisloclanku=2000020202

a spousta dalších článků

Komentář ze dne: 01.11.2013 14:14:04     Reagovat
Autor: neregistrovaný - n (@)
Titulek: mnoho úspěchu
Když tak se přihlásím přes registraci. Z tohoto útoku usuzuji, že jste velice žádána strana a někomu to moc vadí. Přeji mnoho úspěchu v příštích volbách!

  
Komentář ze dne: 01.11.2013 22:15:35     Reagovat
Autor: neregistrovaný - -ik (@)
Titulek: Re: mnoho úspěchu
Vážený pane. Ona to není až tak moc žádaná strana. Račte si , prosím, prostudovat její dosavadní volební výsledky: http://www.volby.cz/

    
Komentář ze dne: 02.11.2013 11:18:59     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Tomáš Horáček (@)
Titulek: Re: Re: mnoho úspěchu
Tak strana to je. Sice malá, ale i malá strana může prosazovat velké a přínosné cíle. Problém je v tom, že lidé dají spíše ve volbách na miliardáře bez čitelnější ideologie, bez nějakého světonázoru před lidmi z akademického prostředí, s jasným ideovým profilem, jakými jsou právě lidé v SDS. Ta strana, kdyby měla finanční prostředky k propagaci svých myšlenek, a byla by více s dalšími mimoparlamentními stranami zvána do veřejných diskusí, nejen v pořadu "Politické spektrum", mohla by mít větší volební zisk.

červené návěští   Hlavní zprávy červený nadpis

zelené návěští   Novinky zelený nadpis
16.04.2018: Letní univerzita Evropské levice 2018
Letní univerzita EL se koná ve dnech 11. aľ 15. července 2018 ve Vídni pod mottem "Dialog pro pokrok v Evropě. 200 let od narození Karla Marxe, 100 let od konce 1. světové války. Bliľąí informace o účastnickém poplatku a registrační formulář jsou k dispozici na stránkách Evropské levice.

16.06.2017: Opět útoky spamovacích robotů
Doąlo k opakovaným útokům robotů sázejících do komentářů texty s podivnými "inzeráty" (podle vąech známek činskými). Jen poslední dvě dávky představovaly více neľ 200 těchto pseudokomentářů, které maľeme. bahis siteleri

16.06.2017: Někdo/něco zde krade ľ a ą?
V uplynulých dnech doąlo k technické závadě, v jejímľ důsledku se "beze stop" z některých článků (ale i z větąiny komentářů) ztratila vąechna písmena "ľ" a "ą" (nebo jenom jejich emosčást). Za závadu se omlouváme a na jejím odstranění pracujeme (zatím pátráním po příčině).

09.05.2017: Pietní akt na Oląanech
Jako kaľdoročně, i letos poloľila 9. 5. v 9 hodin delegace zástupců CV SDS a výboru praľské organizace SDS květiny k památníku padlých rudoarmějců na oląanském hřbitově. Při té přileľitosti jsme pietně vzpomněli i padlých daląích armád (včetně československé), kteří jsou na Oląanech uloľeni.

červené návěští   Anketa červený nadpis
V současnosti rozvířil hladinu návrh přijmout do ČR 50 syrských válečných sirotků. Co si o něm myslíte?

V Sýrii ani ľádní váleční sirotci nejsou.
2018 (2018 hl.)
Nebrat! Jeątě by nás podřezávali.
1564 (1564 hl.)
Konečně někdo uvaľující lidsky.
1653 (1653 hl.)
A» se kaľdý stará o sebe, nic nám do nich není.
1042 (1042 hl.)
Je to sice politikum, ale krok správným směrem.
1664 (1664 hl.)
Raději bychom měli zvýąit svou ostudně nízkou rozvojovou pomoc.
1607 (1607 hl.)
Prohnilý humanismus !!
1053 (1053 hl.)

Celkem hlasovalo: 10601


zelené návěští   Vyhledávání zelený nadpis


na nových stránkách

Rozšířené vyhledávání
Tématické skupiny
Seznam autorů


Google

web
sds.cz
blisty.cz
bbc.co.uk

zelené návěští   Vaąe komentáře zelený nadpis
[15.05.2018 19:15:23]
josef mikovec
Bohumír ©meral - Mučedník ztracených a vysněných příleľitostí http://www.novarepublika.cz/2018/0 5/frantisek-ferdinand-s ...

[15.05.2018 18:54:53]
josef mikovec
Zde jest zkuąební kámen, na němľ se dokáľe, zdali jsme opravdu v dost zralí, dost socialističtí, abychom opravdu stali se v Rako ...

[21.03.2018 17:10:12]
n
Snad se něco doví,!

[19.11.2016 10:28:45]
l&s
Doplnění k Peroutkovi - Zemanův projev byl míněn dobře, bohuľel se v něm dopustil dehonestujícího přeąlapu, kdyľ prohlásil, ľe Per ...

[27.02.2016 10:01:56]
l&s
Článek pana Bělohradského není k dispozici, tak jen pár postřehů k této stati. Paní Neudorflová sice správně píše, že je chyba, k ...

[28.10.2015 09:08:14]
-ik
Dobrý den pane ©lemendo! To, co jste napsal, je konstatování stavu. A co navrhujete jako pokus o naznačení cesty? Já mysl ...

[04.09.2015 14:20:12]
n
Samozřejmě, ľe jiľ těąím na shromáľdění, jako posledně na Václaváku. Doufám, ľe nebude chybět pán ©afr, kterého tímto srdečně zvu. ...

[13.08.2015 13:11:01]
n
SDS leží v žaludku tomu zoufalému tapetáři, takže je moc známá a okolí se musí postarat o její prosazení. Prohra s US a tím i se s ...

[13.08.2015 01:44:03]
-ik
Jestli že se mi zdá, že militantní skupiny dosahují lepších výsledků, měl byc se podívat na sebe, zda nepracuji špatně. Oni mohou ...

[08.06.2015 21:05:37]
-ik
"význam evropské levice pro vývoj ve světě a její podíl na jeho spoluutváření (globalizace, přenos zkušeností z jiných čá ...

[25.05.2015 14:58:27]
n
Lidstvo v rozvinutých zemích a tím myslím i naąi zemi, jiľ dosáhli hranic daląího materiálního pokroku a jeho daląí zvyąování je n ...

[25.05.2015 08:21:23]
l&s
"Proč se myšlenka lidové fronty boje proti fašismu prosadila v našem hnutí, až když bylo fakticky pozdě? Bylo vůbec možné, ab ...

[13.05.2015 09:45:10]
Milan Neubert
-iku, napsal jste víc věcí, s řadou souhlasím. Jednu námitku ale mám: dospěli jsme k závěru, že virtuální diskuse na webu nebo na ...

[10.05.2015 23:25:51]
-ik
Mám pocit, pane Neuberte, že jste se o kontakt s lidmi ani moc nesnažil. Diskuse na stránkách SDS je nulová. A i v minulosti jst ...

[06.05.2015 10:38:48]
n
Vítám tapetáře. Čest tvoji práci. Podle množství zbytečné práce opravdu stojíš ...


Teze programu SDS
Teze programu SDS

Bahisikayet.com Extrabet Deneme bonusu Denemebonusuz.com

Deneme Bonus Veren Bahis Siteleri 2022

en iyi bahis siteleri

jetbahis-girisi.com

Rexbet-girisi.com

hovarda-girisi.com

mobilbahis giris

sekabet guncel adres

asyabahis guncel adres

Maltcasino

pinbahiskayit.com

Tyto stránky byly vytvořen prostřednictvím redakčního systému phpRS.