Strana demokratického socialismu Přípotoční 869/19 101 00 Praha 10 Návątěvy po předchozí dohodě tel.: (420) 608 630 506 (420) 608 181 054
(420) 728 074 253 (nejlépe SMS) Bankovní spojení - transparentní účet pro příjem darů: 2101181284/2010 Případné dárce žľádáme, aby ve "zprávě pro příjemce" uvedli účel daru, např.: "příspěvek na činnost SDS" a identifikovali se jménem a příjmením. Děkujeme. secret@sds.cz (c) SDS
Komentář ze dne: 20.11.2008 11:52:00 Reagovat Autor: neregistrovaný - Admin X (@) Titulek: Vyjádřete se
opravdutochcete.wz.cz
Komentář ze dne: 21.11.2008 12:40:05 Reagovat Autor: neregistrovaný - ALF (@) Titulek: Re: Vyjádřete se
jsou to zkrátka fašisti a to že u některých občanů Litvínova nacházejí pochoprní je vážná věc. Stejně jako nečinost policie ve věci nelegálních Národních gard a podobných bojůvek.
Oldišit patrioty od nácků není přeci takový problém ....nebo si snad mocní tohoto světa fašizaci přejí ?
Komentář ze dne: 24.11.2008 16:33:06 Reagovat Autor: neregistrovaný - Janus (@) Titulek: Re: Re: Vyjádřete se
ad fašounská chátra a nečinnost vlády - jak jste si asi všiml, vláda se konečně rozhoupala ... a já s tím tentokrát vřele souhlasím. Tihle holohlaví bijci v ulicích to není žádný Czech Tek. A provokují záměrně - testují ochotu mocných ustupovat fašizaci společnosti.
Jesti se někdo bude chtít "liberálně" vymlouvat na volnou polItickou soutěž, tak do toho určitě nepatří hlídky domobrany Národního odporu, ochranné sbory Dělnické strany či Národní gardy od Národní strany. Ani vpády do ghet ve stylu divokých hunů. Tyhle razije to není směšný Štětinův hanopis na naše rudé.
Až by ulicemi táhli ordneři s pálkami či noži v rukách a vzali by to od Romů až po socialisty šmahem bylo by pozdě. Tím spíš že ve státní službě se pořád objevují lidé, který s takovou silnou rukou symaptizujíé.
Zákazy nás nezbaví agresivních primitivů, ani nevyřeší kořeny sociální frustrace. Ale dávají veřejné moci do ruky nástroj. A novou křištálovou noc určitě nechceme. Ale komplexní problém vyžaduje komplexní řešení a ne politické parazitování na tématu (viz Čunek)
Komentář ze dne: 24.11.2008 22:00:58 Reagovat Autor: neregistrovaný - E.T. (@) Titulek: Re: Re: Vyjádřete se
asi to problém je (to rozlišení nácků a patriotů) ... jestli Dělnickou stranu zakážou, vem je čert - nebo spíš zaplať pánbůh. I když budou asi dělat bordel dál, byť ne pod hlavičkou legální strany.
Ale mne zaujala ta zmínka v tomhle starším článku Z. Zewela, když připomíná, že se s představiteli Národní strany setká člověk kandidovaný za KSČM do senátu (předseda Slovanské unie Jan Minář) nebo když se na demonstraci v Chebu pořádané KSČM a Kluby českého pohraničí vystoupí předseda Dělnické strany.
Tyhle opakované kontakty komunistů s otevřenými rasisty a xenofoby zpochybńují upřímnost kritiky extrémní pravice od levého okraje. Prostě bych tady čekal čitelnější reakci.
Komentář ze dne: 25.11.2008 09:55:25 Reagovat Autor: [ALF] - ALF (@) Titulek: Re: Re: Re: Vyjádřete se
fašismus je reálnější nebezpečí než stalinismus... nehledě na naplňování skutkové podstaty trestného činu šíření nenávisti.
Když si ti troubové (jemněji to asi nazvat nejde) z KSM píší oslavné články na Stalina jsou směšní, kdežto když hajlující hordy nácků a jiných pseudovlastenců vyrazí do ulic, teče krev.
V tom je také významný rozdíl (o filosofických rozdílech mocenské deviace komunismu a nacismu s fašismem už tu bylo řečeno hodně).
To že se fanatičtí stalinisté někdy snoubís nacionalisty a vzniká hibrid jakéhosi nacionálního bolševismu je další věc. Ale tohle je spíše specifikum ruské, západněji tomu pšenka nekvete. Ale s tou čitelnější reakcí zevnitř KSČM bych souhlasil.
Komentář ze dne: 25.11.2008 22:16:32 Reagovat Autor: [milan] - Milan Neubert (neubert@sds.cz) Titulek: Re: Re: Re: Re: Vyjádřete se
Já si myslím, že se snadno shodneme na vyšším stupni společenské nebezpečnosti nacismu a neonacismu ve srovnání s takovým stalinismem. Stranou bych nechal fašismus - tam se trochu pohledy stálých čtenářů našich stránek liší.
Podstatné je skutečně sloučení fašistické a národovecké ideologie, které je podle mne oním zdrojem vysoké nebezpečnosti a výbušnosti vzniklé směsi.
Komentář ze dne: 26.11.2008 08:08:42 Reagovat Autor: [ALF] - ALF (@) Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Vyjádřete se
to že nacismus a fašismu nejsou identické je jasné, ale já bych pro Mussoliniho, Franka ani Pinocheta nehoroval ani za mák. Ono přeci nejde o nějaký ten falangistický korporatívismus, ale o potlačovatelskou funkci takové ideologie.
Nejde o to jen někoho dráždit, komu se tyhle ultrakonzervativní hybridy pozdávají, ale tolerance fašismu jako takového není nekritizovatelná.Ona ta normalizace ze 70. let také nebyla stejná s 50. lety ale pořád to byla totalita.
Komentář ze dne: 26.11.2008 08:41:02 Reagovat Autor: neregistrovaný - astream (@) Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyjádřete se
Nejde o horování - MN měl bezesporu na mysli STUPEŇ společenské nebezpečnosti.
Ten je i u fašismu vysoký - bez ohledu na to, co si mysleli sami protagonisté těchto myšlenek sami o sobě, že dělají a o co usilují.
U nacismu je prostě jen větší.
Komentář ze dne: 26.11.2008 22:09:53 Reagovat Autor: [milan] - Milan Neubert (neubert@sds.cz) Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyjádřete se
Ano, je to tak - stupeň nebezpečnosti nacismu považuji za natolik vysoký, že přes své liberální postoje souhlasím s regulací jeho hlásání. Pokud jde o fašismus - tam bych dal přednost ideové konfrontaci.
nechápu, proč ty nepodstatné nuance - já myslím že rozlišování kvality nacismu a fašismu nedává důvod k tomu aby k těmto ideologiím vznikl zcela odlišný přístup.
Obě by měly být regulovány až do samého zákazu... jeden není lepší druhého. Obě jsou zrůdné ... fašoun je stejně hnusný jako stalinista. Proč ty úhybné manévry ? Chce snad někdo vpašovat ty fašouny do naší budoucnosti ?
Komentář ze dne: 27.11.2008 06:43:14 Reagovat Autor: [milan] - Milan Neubert (neubert@sds.cz) Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyjádřete se
Říkáte to naprosto správně: fašoun je stejně hnusný jako stalinista.
A já do naší budoucnosti nechci vpašovat ani jednoho. Jen říkám, že je správné postavit se proti nim argumentzy, ne reglementací. Což není případ nacismu - alespoň pro mne.
Já samozřejmě nepředpokládám, že by pojem fašismus tak zvláštně výkladově bobtnal, že by nakonec pod svůj pojem zahrnul i kombinaci konzervativismu, nacionalismu a socialismu a že by kontrolní orgány vyřazovaly z knihoven Pavla Sirůčka ...
To je i pro mne bizární.
Ale občas zpozorním, když vidím určitou tendenci médií zařazovat nejrůznější nacionalisticko-sociální názorové kombinace pod pojem fašismus.
Je naivní předpokládát, že ta hranice mezi nepřípustným fašismem a přípustným ne-fašismem by se v případě rázného přístupu účelově neměnila.
To, že Sirůček samozřejmě není vyřazován z knihoven (a zalistujte na vláknech zpět, jak jste ho Vy nebo Mikeš označovali), nic nemění na faktu, že tu hranici lze upravovat z různých důvodů a uvnitř se vám může octnout něco, co tam včera nebylo.
Možná, že si říkáte : "No bóže, tak to spláchne nějaké konzervativní nacionalisty - stejně si nic jiného nezaslouží".
A to je nebezpečný postoj.
Já takhle vítězit nechci ...
Ostatně jedna z největších Mussoliniho tragedií je hnědnutí jeho černých košil od konce 30. let zakončené Italskou sociální republikou (poté co král "zradil" fašistický režim v r. 1943), která byla už NACISTICKÁ. Není divu, že velký Duce skončil v románské zemi jako vepř ve výseku ...
Pro nás liberály a demokraty to bylo výhodné - podmínky pro vznik potřebných většin se hnědnutím v románské zemi zlepšily (podobně jako se říká, že nejschopnějším volebním manažérem ČSSD není Tvrdík ale Topolánek)
jestli je fašismus na stupnici tvrdosti pod nacistickým démantem je mi srdečně jedno - fašistická poslušnost stáda je doslova antitezí svobody a lidová fronta proti FAŠISMU z 30. let byla naprosto oprávněná strategie.
Tím je řečeno to podstatné, fašizovat levici je pro ní sebezáhubné a nuance mezi Salazarem či Horthym nechám pro fajnšmekry. V tom mám opravdu astreame jasno. Pálit knihy určitě nehodlám (ani ten Mein Kampf) ale příslušné myšlenky je třeba jasně zařadit a takto je i komentovat. A když někdo s klacky vtrhne do ulic, tak ho také zakázat.
Levicový konzervativismus sirůčkovského typu je jiný okruh problému (alespoň v to zatím věřím) i když fascinace této levice putinokracií je podle mne dost ošidná.
jinak předpokládám, že nastolení tématu hrancie mezi fašismem a nefašismem nerozporuje hodnocení Dělnické strany jako uskupení, které těmto věcem v praxi holduje a že tím co předvedli v Litvínově splnili snad podmínky zákazu jejich činnosti. Národní strana je tomu také velmi blízko. Gumová hranice by tady jen přispěla k realtivizaci těchto věcí a to snad nechceme.
zřejmě máte obavy astreame, že budete s některými svými názory volně zahrnut mezi fašizující živly. No snad tak zlé to není.
Pravda, Stalin proslul svým sociálfašismem, dnešní rudoši zase se ohánějí havlofašismem. Ale ten Pinochet (Franco, Horthy ale i Perón), si označení fašista snad zaslouží.
Když kapitalismus řešil svou krizi, použil směs šovinismu a nespokojenosti lidu a maloburžoasie a zaútočil fašismem jak na židobolešviky, tak na plutokraty.
Ony ty paramilitantní úderky černokošiláčů (fascio) které zavedl il Duce Benito M. viditelně nejsou běžnou korporativní kulturou. Ale prvky vůdcovského autoritářství mohou mít i méně nápadné a méně přímočaré formy.
Přechod od vyhraněného konzervativního autoritářství k totalitě však už může být jen otázkou stupně utažení šroubu, nikoliv skoku v kvalitě systému. A to Nic než národ už je jen ideologický kolorit, který může ale nemusí být.
Komentář ze dne: 21.11.2008 18:42:32 Reagovat Autor: neregistrovaný - Janus (@) Titulek: ano ale co dál
Zewel napsal : Dělnická strana si vybrala za nejčastější terč své kritiky KSČM, které se snaží přebírat nespokojené voliče z regionů postižených vysokou nezaměstnaností a nízkými platy. O tohle jde ... stáhnout protestní hlasya zneklidňovat společnost na cestě knějaké vládě silné ruky.
Komu se tihle fašounští trubci dávají do služeb ? I madam Bobobšíková, bývalá kamarádka prezdient klause, bude mířit do těchto vod, aby si mohla s manžílkem ještě užít pár let bruselského luxusu. Je tohle vandasovské delirium podobě účelové a nebo jde o politický mocenský trend aranžobvaný někde nahořže jako před II. světovou válkou ?
Že Dělnická strana dělníkům se svými fašistickým,i sklony nepomůže je snad jasné. Tahle sládkovská dceřinka nic než děla xenofóbní bordel neumí. Jak se tomu má radikální levicve bránit - nejen odhalováním zrůdnosti nacismu a primitivního honu na odlišné. Ale také tím, že bude mít taktiku jak oslovit a následně třeba i kultivovat protestní hlasy.
A nejde jen o levici ... lidé odmítající nacismus a xenofobii by se měli přestat navzájem častovat havlofašismem a nacionálbolševismem a dohodnout se jak skutečně něco udělat pro vlast bez téhle fašounské chátry.
Letní univerzita EL se koná ve dnech 11. aľ 15. července 2018 ve Vídni pod mottem "Dialog pro pokrok v Evropě. 200 let od narození Karla Marxe, 100 let od konce 1. světové války. Bliľąí informace o účastnickém poplatku a registrační formulář jsou k dispozici na stránkách Evropské levice.
16.06.2017:Opět útoky spamovacích robotů
Doąlo k opakovaným útokům robotů sázejících do komentářů texty s podivnými "inzeráty" (podle vąech známek činskými). Jen poslední dvě dávky představovaly více neľ 200 těchto pseudokomentářů, které maľeme. bahis siteleri
16.06.2017:Někdo/něco zde krade ľ a ą?
V uplynulých dnech doąlo k technické závadě, v jejímľ důsledku se "beze stop" z některých článků (ale i z větąiny komentářů) ztratila vąechna písmena "ľ" a "ą" (nebo jenom jejich emosčást). Za závadu se omlouváme a na jejím odstranění pracujeme (zatím pátráním po příčině).
09.05.2017:Pietní akt na Oląanech
Jako kaľdoročně, i letos poloľila 9. 5. v 9 hodin delegace zástupců CV SDS a výboru praľské organizace SDS květiny k památníku padlých rudoarmějců na oląanském hřbitově. Při té přileľitosti jsme pietně vzpomněli i padlých daląích armád (včetně československé), kteří jsou na Oląanech uloľeni.
Anketa
V současnosti rozvířil hladinu návrh přijmout do ČR 50 syrských válečných sirotků. Co si o něm myslíte?