logo SDS
Dnešní datum: 01. 05. 2025   | Hlavní stránka | Tématické skupiny | Seznam rubrik | Download |  
zelené návěští   Hlavní menu zelený nadpis
Hlavní stránka
Kdo jsme - něco o SDS
Stanoviska SDS
Tiskové zprávy SDS
International
Staré stránky SDS

Ankety
Download
TOP 50
Tématické skupiny
Seznam rubrik (témat)

červené návěští   Rubriky červený nadpis

zelené návěští   Čtenář zelený nadpis

Jméno (přezdívka)
Heslo


Úprava osobního účtu

červené návěští   Evropská levice červený nadpis


Na web SEL

Manifest SEL
Čtěte o SEL u nás


zelené návěští   Nejčtenějąí/rok zelený nadpis

Neexistují vhodná data!


červené návěští   SDS červený nadpis
Strana demokratického socialismu
Přípotoční 869/19
101 00 Praha 10
Návątěvy po předchozí dohodě
tel.:
(420) 608 630 506
(420) 608 181 054
(420) 728 074 253 (nejlépe SMS)
Bankovní spojení - transparentní účet pro příjem darů: 2101181284/2010
Případné dárce žľádáme, aby ve "zprávě pro příjemce" uvedli účel daru, např.: "příspěvek na činnost SDS" a identifikovali se jménem a příjmením. Děkujeme.
secret@sds.cz
(c) SDS

Kanál RSS

TOPlist

zelené návěští   Interní statistika zelený nadpis
Denni
Max. 22
Prům. 15
21 denni
Max. 2141
Prům. 288.1

Nyní si čte web : 65 uživ.

Komentáře
ke článku: 17. listopad
(ze dne 17.03.2006, autor článku: Václav Čada)

Komentář ze dne: 19.03.2006 11:11:05     Reagovat
Autor: neregistrovaný - astream (@)
Titulek: K článku nemám žádné zvláštní připomínky
o ekonomice bude možná v nějakém dalším, takže to asi nebude výslovně opomenutí. Dnes by minulý režim jistě KSČM chválila podstatně víc a do Pražského jara by kápla víc jedu a méně by se k němu hlásila - protože současná KSČM již pochopila, že Pražské jaro představovalo skutečné riziko pro systém, kde - třebaže uměle a násilně - zhodnocení kapitálu nevládne ... tedy i pro reálně socialistickou politickou diktaturu. V roce 1992 se KSČM naivně jakoby k Pražskému jaru hlásila ...

No a po r.1992 došlo k různému a několikastupňovému "vyčištění" KSČM od "revizionistických renegátů" - postoj k minulosti je nyní dozajista konzervativnější, ale postoj k praktické politice bude asi nezávisle na antikomunistických žvástech Štětinu, Mejstříků a jím podobných fanatických běsů čím dál pragmatičtější ...
Tím ovšem zároveň hůř pro KSČM - její raison d etre nelze od šturmování nebes příliš vzdálit, realistické pozice a praktické (spolu) vládnutí na úrovni celého státu jsou smrtelným jedem pro esperantskou stranu ....tedy samozřejmě s jednou jedinou vyjímkou - vypudit a minimalizovat roli ČSSD a pak ji - třebas s určitým silnějším záběrem nalevo - ukrást (tu roli). To je asi jediná šance jak zůstat silnou a současně už nebýt ortodoxní a vládnout vícekrát ...








  
Komentář ze dne: 20.03.2006 18:47:36     Reagovat
Autor: [JHudeček] - Jiří Hudeček (hudecek@sds.cz)
Titulek: Re: K článku nemám žádné zvláštní připomínky
Ano - a o získání takovéto role ještě (zdánlivě?) v době sepsání a uveřejnění článku šlo. Je třeba si PŘESNĚ uvědomit časové souvislosti - asi o 4 měsíce předtím Svobodův a Svitákův "Levý blok" získal naprosto nepředpokládaný volební úspěch, "pravověrní" se teprve začínali šikovat (budoucí platfroma "Za socialismus" M. Štěpána - čerstvého staronového člena strany, a J. Obziny), "modré nebe" reformní KSČM teprve začaly kalit první mráčky (zatím nesmělých a verbálních) útoků na J. Svobodu (např. koncem září na aktivu pražských předsedů ZO KSČM - arci až po odchodu JS na jinou akci), a "veselý tanečník" si teprve chystal masku a nůž.
Po jeho útoku přišel kladenský sjezd KSČM, který odstranil sousloví "demokratický socialismus" ze všech dokumentů (mj. také na základě argumentace, že tato slova používá Soc. internacionála) a provedl další "korektury kursu".
Po návratu J. Svobody z nemocnice jeho zoufalé (v obou smyslech tohoto slova) pokusy vývoj zvrátit - a na druhé straně volba M. Zemana do čela ČSSD. To (spolu)rozhodlo o krachu zmíněné strategie.

Komentář ze dne: 21.03.2006 10:42:30     Reagovat
Autor: neregistrovaný - lucie (@)
Titulek:
"# v oblasti kultury se díky vysokým státním dotacím podařilo zpřístupnit velké kulturní dědictví a skutečnou kulturu celé společnosti,"

To myslí ty stovky polorozpadlých kostelů, zámků a tvrzí, o nichž píše pan Úlovec? Nebo snad zruinované barokní vesnické statky, které vytořila "fungující zemědělská velkovýroba"? No, zpřístupněny jistě byly - ale jen na vlastní nebezpečí:-)

Komentář ze dne: 21.03.2006 13:59:36     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Egon (@)
Titulek: Mezi slepými jednooký ...
Dnes by asi skutečně Čadův materiál byl v KSČM považován za reformní i kdyby zdaleka nešel ve svých závěrech do potřebné hloubky (myslím především pojmenování systémové chyby tzv. reálsocialismku). Inu jednooký mezi slepými...
Převzetí role ČSSD je i dnes pro některé v KSČM cílem - podívejte se např. na M. Grebeníčka a jeho chování během Grossovi krize či nedávný jeho otevřený dopis. Objektivně ale už jsou dnes jen schopni být klackem proti tradiční sociální demokiracii v rukou pravice.
Vzniká poněkud nestravitelný mix posunu k ortodoxii, který pragmatické důvody velí takticky zakrývat a mocenských ambicí opírající se o tradiční levici.
Co zcela chybí je pohled dopředu a tady může jak KSČM, tak i ČSSD vyfouknout rybník některými návrhy Strana zelených.
A pro Lucii jako pamětník ... levné lístky do kin a divadel, dostupná zdravotní péče či základy zemědělské velkvýrobz atp. ... to nebylo až tak strašné, jak dnes líčí propaganda - opravdu. Ale na socialismus to nestačilo.

  
Komentář ze dne: 21.03.2006 14:50:47     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Mezi slepými jednooký ...
Já můžu z vlastní zkušenosti posoudit jen 80. léta - a tady se fakt neshodneme. Lístky, knihy, desky sice levné - ale co s tím, když nabídka byla malá (tedy toho kvalitnějšího) či nijaká? Dnes jsme sice obklopeni záplavou balastu, ale můžete si vybrat (a když si dáte čas, určitě něco najdete i v symbolu pokleslosti - komerční televizi - viz v neděli Hra o jablko:-). Zdravotní péče relativně zadarmo, ale jinak...no, třeba jste měl štěstí na doktory a nemocnice (což je zajisté zapotřebí i dnes, nicméně rozdíl tu snad přece jen bude...)

    
Komentář ze dne: 21.03.2006 17:16:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný - čtenář (@)
Titulek: Re: Re: Mezi slepými jednooký ...
No, já nevím - není náhodou Hra o jablko z 80. let?

      
Komentář ze dne: 21.03.2006 17:48:30     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Egon (@)
Titulek: Re: Re: Re: Mezi slepými jednooký ...
Hra o jablko natočena v roce 1976, tedy i v době hluboké normalizace se občas natočil slušný film. Z 80. let jsou spíš filmy jako Postřižiny, Slavnost sněženek atp. Je s podivem jak zejména komerční televize žijí z televizních a filmových archivů před rokem 1989. A vůbec to není jenom o Ženě za pultem či Majoru Zemanovi.
Jasně že existovalo umění na indexu, že do kultury nekompetentně mluvila státní kulturní politika poplatná oficiální ideologii a ještě více s. Miller na kulturním oddělení ÚV KSČ - o tom přeci nemluvím. O osudu nové avandgardy počínaje proletkultem ani nemluvím.
Dostupnost a to co se nazívá demokratický tedy neelitářský charakter umění je ale i o tom, že existuje masový základ zájmové činnosti, že divadla nejsou jen pro turisty a snoby. Underground byl nejen vzpourou, ale také ve své většině jen krokem stranou. To povrzuje i to jak obtížně se na něj dá dnes navazovat - zůstává z něj mnohdy jenom jakási anti-reálsocialistická dada.

        
Komentář ze dne: 22.03.2006 11:03:35     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Mezi slepými jednooký ...
Já spatřuji demokratický neelitářský charakter kultury spíš v tom, že nějací přihlouplí kulturtrégři nebudou rozhodovat o tom, co se bude točit, hrát, psát...a ne v pár laciných knihách (ty dobré k dostání jen se štěstím ve čtvrtek po vystání fronty:-),levných lístcích na představení, kde se nezřídka bojovalo o schválení pomalu každé věty (viz "perestrojkový" film Nejistá sezóna), v ochotnických představeních a amatérských kapelách, kde drželi dozor všelijací Kučerové, či v hnusné "oficiální" moderní hudbě (přičemž těch pár kvalitních LP, licečnčně vydaných, bylo za nelidové ceny:-) - a to se bavíme jen o nekonfliktní, vskutku lidové kultuře; v undergroundu či v alternativních směrech už by se asi dalo mluvit o šikaně jak autorů, tak diváků.

Ale nezpochybňuji, že vznikala kvalitní díla - bohužel často režimu navzdory - viz nedávný rozhovor s Menzelem v Lidovkách. Jen zpochybňuji tvrzení výchozího článku k diskusi, ve kterém je jako úspěch komunistické éry vydávána kultura a zdravotnictví. S kterými zeměmi se porovnáváme? S východní Evropou? Potom jistě - ale nemělo by se spíš srovnávat se západoevropskou konkurencí?


          
Komentář ze dne: 22.03.2006 14:14:15     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Egon (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Mezi slepými jednooký ...
Možná zbytečně diskutujeme o tom, o čem debata vůbec není - tj. o kulturní nesvobodě za bývalého režimu. Elitářství je nejen o politicky vysvěcovaných kulturtrégrech, ale také o těch jejichž svěcení pochází ze zábavního průmyslu.
Co se bude toči a hrát - o tom rozhodují hlavně peníze a ti co o nich rozhodují (žáby na prameni jsou produkční skupiny). Dnešní masový konzum má méně přímých ideologických mantinelů, ale není o to méně konzumní a míra pokleslosti vkusu se myslím nesnižuje (někdy mám pocit, že spíše naopak). Vyvolení to prostě válcují.
Nezlehčoval bych význam cenové dostupnosti kultury - podívejte se jak dramaticky klesá podíl výdaků na kulturu v rodinných rozpočtech. Některé tituly se dříve opravdu špatně sháněly, ale některé dnes zase špatně hledají nakladatele, který je limitován ziskem. Srdce kulturních snobů možná plesá, ale kulturnost obyčejných lidí spíše vadne.
Takže je třeba nějaká kulturní poltika (jistěže odlišná od té někdejší) a nebo se to srovná samo od sebe ? Já se obávám, že samo to nepůjde.

            
Komentář ze dne: 24.03.2006 09:43:10     Reagovat
Autor: neregistrovaný - lucie (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mezi slepými jednooký ...
Jenže když vynecháme kulturní nesvobodu, popř. "jen" nedostupnost, mizernou péči o památky - co nám zbyde z onoho tvrzení, že "v oblasti kultury se díky vysokým státním dotacím podařilo zpřístupnit velké kulturní dědictví a skutečnou kulturu celé společnosti"? Podle mě jen drzá lež...

Ale jiínak samozřejmě souhlas, že dnešní stav kulturní politiky taky za moc nestojí. Jen nevím, zda za klesajícím podílem rodinných rozpočtů za kulturu nevězí také stále lacinější technologie - domácí kina, satelity, kabelové TV, vypálená CD a DVD... Ale třeba se pletu - netuším, jak se tyto věci počítají.

              
Komentář ze dne: 24.03.2006 12:58:11     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Garfield (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mezi slepými jednooký ...
Ošidnost měření kultury společnosti je nasnadě. A ona iritující citovaná fomulace je skutečně neadekvátní - i když zpřístupnění dědictví je asi na místě, tak minimálně slova o "skutečné kultuře" tahají za uši.
Ale ... Dřívější ideový diktát ale daleko více postihoval elity (a vedl k formování silných kontraelit) a průměrný občan se v tom kulturním zahnívání v celku držel svého.
Dnes mohou všichni všechno, ale tlak komerce v kultuře je daleko věští než byl tlak ideový (zejm. pak ke sklonku režimu v 80. letech). Multikulturnost nezvládáme a národní kultura slábne. S určitého nadhledu může vyjít, že kulturně se dnes "blbne" srovnatelně, ne-li více.

                
Komentář ze dne: 24.03.2006 13:26:10     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Ostap (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mezi slepými jednooký ...
Jo,jo - taky se tak nešmelilo s uměleckými předměty jako dnes a ani sv. Vítu nehrozila privatizace.
Ale některé zámky dostávaly na zadek pěkně - viz slavná Zelená hora určená pro kasíno PTP a Terazkyho slavné: "gulu sundať, stromy popílit"...

          
Komentář ze dne: 22.03.2006 15:20:54     Reagovat
Autor: neregistrovaný - astream (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Mezi slepými jednooký ...

Zrovna nedávno jsem přerovnával svoje staré desky všech tří velikostí (LP. EP /střední/, SP/singl/) a všechno, co jsem tam měl /ETC, Modrý Efekt, Collegium musicum, CK Vocal, Jazz Q atd. ..../ mně připadalo celkem kvalitní dost, za úřední ceny (44,-Kč, dvojalbum prostě krát dvě, kromě Collegium musicum Live za 60,-Kč a řídce se vyskytujících EP jako třeba Hommage a J.S.Bach od Collegia musica nebo Formule od Synkop - to taky nestalo 12,-Kč jako singl, ale asi 30,-Kč, a ty Synkopy 44,-Kč), polská, maďarská, a OPUSem zprostředkovaná západní (např. holandská EKSEPTION) tvorba - taky normální ceny.

Co si představujete pod pojmem (normalizační ) oficiální hnusná moderní hudba ? Gott ? Michal David ? To je prostě mainstream, ale použít v případě takového Gotta slovo "hnusná" oficiální moderní hudba ... takovej suverén bych nebyl ...





            
Komentář ze dne: 24.03.2006 10:09:13     Reagovat
Autor: neregistrovaný - lucie (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mezi slepými jednooký ...
Gott ne, ale třeba i něco z Davida, Horňák, Muchová, Víťa Vávra, Pepa Melen, Laufer... (znáte "Díky Vám, chlapíku statečný"?http://www.deml.cz/literatura/Laufe r.html :-)
Ale ono by mi to bylo jedno - jen kdyby byla dostupná i nějaká alternativa (a tím nemyslím nějaké experimenty - jen zkrátka možnost výběru - proč nevyšly třeba řadovky Beatles...)
V 80. letech už byly ceny licenčních LP jiné. Jestli si dobře pamatuju, tak Dire Straits u Supraphonu i Bowie u Opusu za 120,-

Ten Váš výběr desek je samozřejmě výborný - platí to samé co pro Chytilovou - mohly vznikat dobré věci. Tedy pokud se to nedotýkalo soudruhů (nebo to nepochopili:-). Na druhou stranu Plastici vysloveně nehráli nijak proti režimu, punkeři, resp. nová vlna taky ne - a měli utrum...

              
Komentář ze dne: 25.03.2006 16:25:56     Reagovat
Autor: neregistrovaný - astream (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mezi slepými jednooký ...
Pravda, občas hajzlíci zadupali, tažení proti "nové vlně se starým obsahem" jak zněl název denunciačního bolševnického článku v Tribuně začátkem 80. let, ale už bylo takovým zahřměním, labutí písní kulturtraegrů. Sám jsem tenkrát jako právnický elév /čekatel prokuratury/ obcházel řadové kolegy, co jsem je trochu líp znal - některé úřednice, jednoho mladšího předsedu trestního senátu, civilní soudkyni /naopak starší/ s jakousi peticí-dopisem proti úřednímu zásahu proti Pražskému výběru. Ti to normálně podepsali, je ovšem fakt, že za svým šéfem okresním prokurátorem jsem se s tím lejstrem přece jen už neodvážil zajít - mladej sice byl, ale - logický u normalizačního šéfa - příliš straník (mimochodem z občanskoprávních soudců byla na takovém našem (východočeském) okresním soudě ve straně v roce 1983 s bídou třetina, u trestních to bylo naopak většina - včetně toho soudce, co mně podepsal protestní dopis-petici, ten byl taky v KSČ)
Jasná páka a Žlutý pes se museli tenkrát přejmenovat (to první myslím na Hudbu Praha) - trapný, ale za chvíli "Pražákům, těm je tu hej" v podání F.R.Čecha normálně v televizi v hitparádě vítězí, i když uvedená ne Pražský výběr. ale jen konkrétní jména /myslím že Pavlíček/ a nahrávku realizoval nějaký studiový ELEKTROVOX, za další chvíli už zas hráli přejmenovaní na Výběr ... no a po r.1985 si už na nějaký zvláštní zásahy nevzpomínám


                
Komentář ze dne: 28.03.2006 11:02:51     Reagovat
Autor: neregistrovaný - lucie (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mezi slepými jednooký ...
80. léta byla proti předchozí dekádě celkem klidnější. Jirous píše, že to bylo i díky procesu s Plastiky a následným akcím - soudruzi si uvědomili, že kvůli pár máničkám riskovat takové haló, to je trochu kontraproduktivní...a na druhou stranu - do lochu se taky nikomu moc nechtělo:-) Takže se případné represe omezily na výslechy a vyjádření, které poznalo spousta kapel i ke konci 80. let: "Vaše skladba repertoáru nezaručuje takový společenský dopad, aby bylo možno zprostředkování PKS" - což se de facto rovnalo zákazu činnosti. (Nehovoříc ale o Jirousovi a spol., Jazzové sekci atd. - ale tam už to bylo trochu něco jiného)
V polovině 80. let byla ještě rozehnána redakce Melodie (tehdy tam byl dosazen Petr Žantovský, jehož srdce dnes chrabře bije pro ODS - a ten už si uměl udělat normalizační pořádek:-)

Ještě pro zajímavost ukázka odvážné kririky z konce reálsocu: "Odborníci vidí v tomto edičním kroku nejen důležitou příležitost pro novou tvůrčí generaci (i když věk muzikantů se pohybuje kolem pětatřiceti let!), ale i možnost, jak překlenout poněkud chladné vztahy mezi poptávkou fanoušků a pokulhávající nabídkou." (Petr Dorůžka o zamýšleném albu Hudby Praha, Gramorevue 1/88)

              
Komentář ze dne: 25.03.2006 17:26:15     Reagovat
Autor: neregistrovaný - astream (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mezi slepými jednooký ...
Mimochodem ten Laufer neměl obvykle zas tak špatné věci - teď nemyslím tu úlitbu komunistickým bohům o Minaříkovi.

Z jiného soudku : Člověk neví, koho si rejža vybere do filmu, ale obecně byla ve mně vždy dvojí jistota (dávno před realizací): že až bude natočeno retro o Saturninovi, tak to musí být (vypravěč) dixíkový Havelka a jestli se něco natočí o E.E.Kishovi, tak to jinej než Laufer snad ani nemůže hrát ....

    
Komentář ze dne: 21.03.2006 17:58:56     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Garfield (@)
Titulek: Re: Re: Mezi slepými jednooký ...
Je to otázka srovnání - českoslovenští zdravotníci měli ve světě dorbý zvuk (podobně jako dodnes m,ají kubánští) a poskytovaná péče byla na vysoké (i kdyý ne na nejvyšší) úrovni. Vzestup oproti dnešku není až tak velký (a souvisí i s rozvojem medicíny vůbec) a riziko majektového cenzu narůstá.
Problém bývalého režimu v ČSSR je opavdu jinde - životní úroveň nebyla to hlavní. Autoritářský a místy až totalitní režim ničil motivaci a podle utajovaných tehdejších průzkumů veřejného mínění lidé už mu nevěřili. A západní propaganda toho jenom využívala a slabá místa systému připoomínala. prostě přes všechny kladné stránky ty záporné postupně převážily a nazrával kolaps, který měl především vnitřní příčiny.
To na margo sporu zda byl režim poražen a nebo se zhroutil.
Finále pak vlastně spíše přípomínalo řízenou implozi mocenskách struktur, které mělo jenom odblokovat snagnaci a kontinuálně převést část elit do nových poměrů.

Komentář ze dne: 28.03.2006 20:38:22     Reagovat
Autor: neregistrovaný - čtenář (@)
Titulek: Je to asi složitější -
doporučuji se podívat semhle
http://www.blisty.cz/2006/3/28/art27699.ht ml

Koneckonců stále častější "recyklace" televizní tvorby (i té "kulturní" - a té snad ještě více) z dob normalizace ukazuje, že TAK děsivá asi situace nebyla. Ostatně srovnání kvalit seriálů nevyznívá jednoznačně ve prospěch dneška.
Otázka SVOBODY - to je něco jiného. Ale - je dnes tvůrce (přinejmenším ten televizní) opravdu sobodnější?!

červené návěští   Hlavní zprávy červený nadpis

zelené návěští   Novinky zelený nadpis
16.04.2018: Letní univerzita Evropské levice 2018
Letní univerzita EL se koná ve dnech 11. aľ 15. července 2018 ve Vídni pod mottem "Dialog pro pokrok v Evropě. 200 let od narození Karla Marxe, 100 let od konce 1. světové války. Bliľąí informace o účastnickém poplatku a registrační formulář jsou k dispozici na stránkách Evropské levice.

16.06.2017: Opět útoky spamovacích robotů
Doąlo k opakovaným útokům robotů sázejících do komentářů texty s podivnými "inzeráty" (podle vąech známek činskými). Jen poslední dvě dávky představovaly více neľ 200 těchto pseudokomentářů, které maľeme. bahis siteleri

16.06.2017: Někdo/něco zde krade ľ a ą?
V uplynulých dnech doąlo k technické závadě, v jejímľ důsledku se "beze stop" z některých článků (ale i z větąiny komentářů) ztratila vąechna písmena "ľ" a "ą" (nebo jenom jejich emosčást). Za závadu se omlouváme a na jejím odstranění pracujeme (zatím pátráním po příčině).

09.05.2017: Pietní akt na Oląanech
Jako kaľdoročně, i letos poloľila 9. 5. v 9 hodin delegace zástupců CV SDS a výboru praľské organizace SDS květiny k památníku padlých rudoarmějců na oląanském hřbitově. Při té přileľitosti jsme pietně vzpomněli i padlých daląích armád (včetně československé), kteří jsou na Oląanech uloľeni.

červené návěští   Anketa červený nadpis
V současnosti rozvířil hladinu návrh přijmout do ČR 50 syrských válečných sirotků. Co si o něm myslíte?

V Sýrii ani ľádní váleční sirotci nejsou.
2019 (2019 hl.)
Nebrat! Jeątě by nás podřezávali.
1565 (1565 hl.)
Konečně někdo uvaľující lidsky.
1653 (1653 hl.)
A» se kaľdý stará o sebe, nic nám do nich není.
1042 (1042 hl.)
Je to sice politikum, ale krok správným směrem.
1664 (1664 hl.)
Raději bychom měli zvýąit svou ostudně nízkou rozvojovou pomoc.
1607 (1607 hl.)
Prohnilý humanismus !!
1053 (1053 hl.)

Celkem hlasovalo: 10603


zelené návěští   Vyhledávání zelený nadpis


na nových stránkách

Rozšířené vyhledávání
Tématické skupiny
Seznam autorů


Google

web
sds.cz
blisty.cz
bbc.co.uk

zelené návěští   Vaąe komentáře zelený nadpis
[15.05.2018 19:15:23]
josef mikovec
Bohumír ©meral - Mučedník ztracených a vysněných příleľitostí http://www.novarepublika.cz/2018/0 5/frantisek-ferdinand-s ...

[15.05.2018 18:54:53]
josef mikovec
Zde jest zkuąební kámen, na němľ se dokáľe, zdali jsme opravdu v dost zralí, dost socialističtí, abychom opravdu stali se v Rako ...

[21.03.2018 17:10:12]
n
Snad se něco doví,!

[19.11.2016 10:28:45]
l&s
Doplnění k Peroutkovi - Zemanův projev byl míněn dobře, bohuľel se v něm dopustil dehonestujícího přeąlapu, kdyľ prohlásil, ľe Per ...

[27.02.2016 10:01:56]
l&s
Článek pana Bělohradského není k dispozici, tak jen pár postřehů k této stati. Paní Neudorflová sice správně píše, že je chyba, k ...

[28.10.2015 09:08:14]
-ik
Dobrý den pane ©lemendo! To, co jste napsal, je konstatování stavu. A co navrhujete jako pokus o naznačení cesty? Já mysl ...

[04.09.2015 14:20:12]
n
Samozřejmě, ľe jiľ těąím na shromáľdění, jako posledně na Václaváku. Doufám, ľe nebude chybět pán ©afr, kterého tímto srdečně zvu. ...

[13.08.2015 13:11:01]
n
SDS leží v žaludku tomu zoufalému tapetáři, takže je moc známá a okolí se musí postarat o její prosazení. Prohra s US a tím i se s ...

[13.08.2015 01:44:03]
-ik
Jestli že se mi zdá, že militantní skupiny dosahují lepších výsledků, měl byc se podívat na sebe, zda nepracuji špatně. Oni mohou ...

[08.06.2015 21:05:37]
-ik
"význam evropské levice pro vývoj ve světě a její podíl na jeho spoluutváření (globalizace, přenos zkušeností z jiných čá ...

[25.05.2015 14:58:27]
n
Lidstvo v rozvinutých zemích a tím myslím i naąi zemi, jiľ dosáhli hranic daląího materiálního pokroku a jeho daląí zvyąování je n ...

[25.05.2015 08:21:23]
l&s
"Proč se myšlenka lidové fronty boje proti fašismu prosadila v našem hnutí, až když bylo fakticky pozdě? Bylo vůbec možné, ab ...

[13.05.2015 09:45:10]
Milan Neubert
-iku, napsal jste víc věcí, s řadou souhlasím. Jednu námitku ale mám: dospěli jsme k závěru, že virtuální diskuse na webu nebo na ...

[10.05.2015 23:25:51]
-ik
Mám pocit, pane Neuberte, že jste se o kontakt s lidmi ani moc nesnažil. Diskuse na stránkách SDS je nulová. A i v minulosti jst ...

[06.05.2015 10:38:48]
n
Vítám tapetáře. Čest tvoji práci. Podle množství zbytečné práce opravdu stojíš ...


Teze programu SDS
Teze programu SDS

Bahisikayet.com Extrabet Deneme bonusu Denemebonusuz.com

Deneme Bonus Veren Bahis Siteleri 2022

en iyi bahis siteleri

jetbahis-girisi.com

Rexbet-girisi.com

hovarda-girisi.com

mobilbahis giris

sekabet guncel adres

asyabahis guncel adres

Maltcasino

pinbahiskayit.com

Tyto stránky byly vytvořen prostřednictvím redakčního systému phpRS.