Strana demokratického socialismu Přípotoční 869/19 101 00 Praha 10 Návštěvy po předchozí dohodě tel.: (420) 608 630 506 (420) 608 181 054
(420) 728 074 253 (nejlépe SMS) Bankovní spojení - transparentní účet pro příjem darů: 2101181284/2010 Případné dárce žádáme, aby ve "zprávě pro příjemce" uvedli účel daru, např.: "příspěvek na činnost SDS" a identifikovali se jménem a příjmením. Děkujeme. secret@sds.cz (c) SDS
Komentář ze dne: 09.09.2007 13:05:57 Reagovat Autor: neregistrovaný - -ik- (jpikl@centrum.cz) Titulek: Asi to je míněno váně,..
..., protoe jinak by to byla podivná sranda.
"Máme za to, e základními, veobecně platnými systémotvornými rysy socialistické společnosti jsou přinejmením po dohlednou dobu jejího vývoje:
1. Rychlý, efektivní a trvale udritelný rozvoj výrobních sil na bázi vědeckotechnické revoluce. Pokud socialismus neprokáe své ekonomické přednosti před kapitalismem, nemůe nad ním s konečnou platností zvítězit; pokud si neosvojí a nepodřídí svým cílům vědeckotechnickou revoluci, nepodaří se mu splnit ani své obecné civilizační poslání.
2. Určující postavení společenského vlastnictví výrobních prostředků v jeho rozmanitých formách je základním předpokladem: Boří soukromovlastnické bariéry společensky prospěného rozvoje výrobních sil, napravuje jejich deformace a vytváří podmínky pro sociální spravedlnost.
3. Plánovité řízení socialistického trního hospodářství realizované předevím formou strategického plánování, prostřednictvím ekonomických nástrojů a indikativních cílů. Umoňuje zaměřit koncentrované ekonomické prostředky k plnění ádoucích společenských cílů, odstranit dosavadní plýtvání výrobním potenciálem společnosti."
- - Jen abych byl v obraze. to je z roku 1971?
A taky nikde nevidím sebemení zmínku o řeení ekologické krize a vůbec o zelené politice.
No jsem zvědav, jestli vám na to pan Topolánek přistoupí.
Komentář ze dne: 09.09.2007 19:53:22 Reagovat Autor: [Egon] - Egon (@) Titulek: Re: Asi to je míněno váně,..
ad ik : opravdu mnoho slov, navíc z kterých často dýchá doba před 30 a více lety. Ale tenhle text zřejmě vznikal jako politická redakce různých mylenek a je tedy i velmi různorodý. Dá se v textu etdy nalézt i toto :
ad1) Akcent na VTR vede autory ke konstataci o rozloení industriálních základů společnosti - intelektualizace a individualizace práce přináí vznik tzv. znalostního proleteriátu, lepí podmínky pro samosprávné vlastnictví. Lepí podmínky pro moderní socialismus také mají být ve vyspělých zemch. Analýza globalizace zase podle nich potvrzuje nemonost socialismu v jedné zemi a nutnost dát koordinaci těchto snah transnaicionální rozměr.
ad2) Dalí hereze vůči pravověří - akcent na tendenci zespolečentení , ale při pluralitě forem vlastnictví, perspektivnost se má potvrzovat postupně a jejich vzájemnou soutěí. Celospolečenská samospráva (a to i na nadnárodní úrovni) má vyrůstat z ekonomické demokracie. A soukromé podnikání má být uitečné i za tohoto socialismu, jen ztrácí veobecně kapitalistický kontext. je tu i zmíněn postupný výkup strategických firem od soukromníků.
Snad by to stálo za konkretizaci, ale je co diskutovat.
Komentář ze dne: 09.09.2007 21:52:26 Reagovat Autor: [Egon] - Egon (@) Titulek: Re: Asi to je míněno váně,..
jetě pro -ika : dalí mylenky nesouznící s normalizační dobou (po dalím čtení materiálu, tuhle kládu člověk musí vstřebávat postupně)
ad 3) akcent na plánovité řízení je tu provázen tezí, e nejde o dírektivní nařízení, leč o strategické výhledy a různé indikace s důrazem na kvalitu ivota a udritelný rozvoj. Půjde o trní ekonomiku, kde bude působit konkurence a trní cenotvorba. Dokonce se tu píe o mzdách jako o trhem poměřovaném ohodnocení práce - tedy i zde trh.
Také pojetí státu má být "poučené" vůči předchozímu autoritářskému reimu. Politická pluralita je nutná a omezená jenom ústavností, zájmy klidně i konkurující a protichůdné.
Postupné rozpoutení politické sféry v občanské společnosti, méně represivních funkcí státu, více funkcí organizačních a výchovných.
Jinak souhlas, e praktičnost řeení je opravdu nízká, také některé pasáe by člověk řekl : kecy, kecy - zejména společenské vědomí a ekologie. Tady za zmínku stojí snad jen fakt uznání potřeby náboenství velde ateismu a demokratické, tedy ne "ekokratické" řeení vazby člověka a přírody.
Komentář ze dne: 26.09.2007 08:24:49 Reagovat Autor: neregistrovaný - tejkl (@) Titulek: Re: Re: Asi to je míněno váně,..
Já nevím, ale mně ta cesta ke společenskénu vlastnictví zastudena a pomalu nějak nepřesvědčuje.
Kapitalistické podniky jistě nějak plánují, ale ne jako včera - protoe méně.
Kapitalisticky stát nějak taky plánuje - ale kam se hrabe na dobu před 30 lety.
V kapitalismu je pořád nějaké celostátní vlastnictví - ale včera ho bylio podstatně víc.
Proč to nesílí, ale slábne ?
Protoe socialismus nepřijde dveřmi, ale vleze oknem v kuchyni, a překvapivě na nás jukne zezadu, kdy jsme ho předtím pořád vyhlíeli u venkovních dveří a ono se to pořád nepřibliovalo, zahnívání pořád nekulminovalo, trendy, které jsme se socialismem spojovali, se dokonce na potvoru obrátily ...
Asi bude skutečně socialismus o něčem jiném, ne jsme si mysleli, e je, kdy jsme ty trendy sledovali - a to zespolečentění taky ... to, co jsem měli za důleité (společenské vlastnictví výrobních prostředků) bude vnímáno jak něco, co tolik neovlivňuje systém, aby bylo poadováno
Proč se nepoaduje znárodnění půdy ? Vdy byly doby, kdy byla renta skoro půlka národního důchodu, jak říká profesor Holman a já nemím důvod mu nevěřit ...
Jene právě to, e BYLY ... ty doby ... u nejsou ...
Komentář ze dne: 09.09.2007 21:53:08 Reagovat Autor: [milan] - Milan Neubert (neubert@sds.cz) Titulek: Re: Asi to je míněno váně,..
Práci KSČM na modelu socialismu věnujeme na naich stránkách docela velkou pozornost, protoe jsme přesvědčeni, e se na tvorbě materiálu podílí skutečně intelektuální elita, kterou KSČM disponuje, nebo kterou alespoň dokáe aktivizovat.
Nechci upřít autorům snahu o odbornou poctivost a zároveň snahu o určitou názorovou kontinuitu, která se navenek můe projevovat i tak, e Vám, -ik-u připomíná texty desítky let staré. Tím e já pocházím z tée "líhně", vidím oproti Vám ony "hereze", o nich se zmiňuje Egon a které otevírají minové pole, kterým budou muset autoři materiálu do sjezdu KSČM projít. Sledujete-li některé příspěvky v Haló novinách (občas nějaký převezmeme i my), snad si povimnete snahy tenhle materiál (i kdy je to sjezdový úkol!!) v předsjezdové diskusi upozadit.
Jiná věc je, zda je materiál návodem pro praktickou politiku levice v Čechách a jinde. Vae námitky týkající se "zelené politiky" sdílím i já, moná v obecnějí rovině, která zahrnuje vyčerpatelnost vech zdrojů, a u se to v ekologii projevuje nebo ne. Druhá moje námitka je vlastně kritika Hábovy koncepce samosprávy, kterou částečně sdílím např. s Tejklem, e se toti ten nový ("komunistický") výrobní způsob nijak - by v zárodcích - neprojevuje (a ani výrazně neprojevoval v oněch 40 letech relativně příznivých podmínek).
Komentář ze dne: 10.09.2007 10:06:02 Reagovat Autor: neregistrovaný - tejkl (@) Titulek: Re: Re: Asi to je míněno váně,..
To je právě ono, na co není komunisty ani reagováno, co je ignorováno s tím, e se to jako otázka snad někam ztratí :
Copak mohly být jetě příznivějí podmínky ne 40 let sociálního státu ve vyspělém, světě ?
Cokoli se vyzkouelo v sociálněsystémové laboratoři Třetího světa jako socialisticky orientovaná ekonomika, tak ádnými oslnivými úspěchy neskončilo - a teď tu máme opačný postup lidové Číny po r. 1980 a srovnání prvního "kapitalistického" období Mugabeho vlády a toho dneního ...
Jak tohle můe poskytovat argumenty nad pouhou uhlířskou víru ?
Já tedy osobně se hlásím k tomu, co je na marxismu marxistického tedy osvíceneckého /postmoderna je pro mně jen určitá korekce racionalistické nadutosti - nic víc/.
Rozhodně se nehlásím k utopismům a blouznivcům naich hor, k sv. Augustinovi, Platónovi a moralizujícím Savonarolům, kteří větinou za sebou zanechali spou, kdy měli dost síly k pokusům ...
Take mně ádná uhlířská víra nestačí - nedivím se akademikům a intelektuálům v 40.-50. letech, protoe existoval model a paradoxně na začátku nebylo jisté, jestli reálný socialismus je progrese nebo ne. Ale i v XIX. století existoval model - jako nárys, představa ...
Teď u ale víme, jak na tom jsme, take teď musíme hledat jiné tendence změny ve vyvíjející se realitě. Marx kdysi řekl, e anatomie člověka je klíčem k anatomii opice. A pochopíme, e tzv. lidský kapitál tu jako tenká vrstvička na fundamentu pracovní síly byl vlastně odjakiva a od vzniku nadvýrobku i ve smyslu ekonomickém, moná nám někdo jako Valenčík nebo Neuil zkusí převyprávět i celý historický materialismus poněkud jinak. I kdy Valenčík určité pojmy nemá rád ...
Bůh suď, co to udělá se zhodnocovacími vzorci ve společnosti, pokud by se výhodnějím a skutečně masovým zhodnocováním kapitálu /jakýchkoli fondů/ skutečně stala akumulace ne do majetku kapitalisty (výrobní prostředky) ale do majetku, který je vůči investorovi cizí (tedy do pracovní síly), který ale pak ne
Bůh suď, co to udělá se zhodnocovacími vzorci ve společnosti, pokud by se výhodnějím a skutečně masovým zhodnocováním kapitálu /jakýchkoli fondů/ skutečně stala akumulace ne do majetku kapitalisty (výrobní prostředky) ale do majetku, který je vůči investorovi cizí (tedy do pracovní síly), který ale pak nejde věřitelem oddělit a prodat v drabě, ale jen podnítit k co největímu příjmu, abych si taky já jako investor na své přiel (poněvad jinak ani nemůu - si na své přijít). Draby ojetého osobního majetku jistě nebudou řeením a nabyté schopnosti odejmout a prodat jinému nelze. Kdo ví, jestli se soukromý fond přes vysoký výnos vůbec odváí hromadně. Kdo ví, jestli se naopak neodváí a své postavení takto nerehabilituje veřejný fond jako kategorie (označovaný ekonomy jako podnikatelsky neschopný brácha soukromého fondu) a bude těit systémově statisticky víc "na území", kde se o klesající míře zisku dá obtíněji diskutovat (vztah zisk-mzda je "čím víc - tím míň", vztah aktérů u výnosu z lidského kapitálu je nějakou kombinací výe uvedeného a opačného principu "čím víc - tím víc" ...)
Pracovní síle roste takto jistá forma majetku a také její vyjednávací pozice jistě roste - samozřejmě poptávka nabídka, příliná masa lidských kapitálů ty pozice můe zas sniovat (pokud je ovem bereme jen jako kvalifikaci a ne jako zvýenou schopnost tvořivosti, kde platí jiné zákonitosti).
Příliná nabídka lidských kapitálu je silný argument, jene v XIX. století těch fabrik (nastupujících v soutěi s půdou) jako hub po deti vyrostlo taky a a ... a na příchodu továrníka na scénu a odchodu pozemkového vlastníka to nic nezměnilo ... (Holman píe, e pozemková renta byla předtím a 50% vech příjmů subjektů)
Take tady u je jakýsi důkaz, e se historicky "něco" děje, ale ten, kdo by měl vidět, protoe má "pokrok v popisu práce" - ten nevidí ...
Marathon, vebsajt SOKu, SDS, NEnoviny - to jsou pro KSČM a ČSSD cosi od reality odt
Take tady u je jakýsi důkaz, e se historicky "něco" děje, ale ten, kdo by měl vidět, protoe má "pokrok v popisu práce" - ten nevidí ...
Marathon, vebsajt SOKu, SDS, NEnoviny - to jsou pro KSČM a ČSSD cosi od reality odtreného, na co není v praktické politické činnosti přece čas a tak si obě strany radi v hubě převalují tisíckrát převýkané, obranářské téze - KSČM doufá, e z nich uvaří po okořenění jugoslávskou samosprávou bez nedostatků a na sedmero způsobů polívku modelu socialismu, ČSSD se o nic takového ani nesnaí ...
Komentář ze dne: 25.09.2007 18:11:30 Reagovat Autor: neregistrovaný - Andrej Sablič (sablic@minet.sk) Titulek: A JETO! Podarilo sa Ďalí teoretický mačkopes je na svete.
Kolektív ...? predkladá komunistom ďalí teoretický návod ako vypestova mačkopsa. Zdá sa, e prakticko - teoretický pokus Gorbačova a jeho Východoeurópskej ekipy ich o ničom nepresvedčil a to napriek tomu, e aj buroázny ekonómovia priznali jeho krach.
Produkt totálnym spôsobom neguje poznanie ku ktorému sa dopracoval Marx a to z týchto dôvodov:
1. Z filozofického hžadiska pracuje metodológiou systémovo sieovou a nie metodológiou základnej bunky(zabíja 30 múch 60- ranami , zatiaž čo Marx ich zabíja jednou dokonale cielenou ranou).
2. Neguje Marxovo poznanie, e výrobné vzahy zaostávajú za výrobnými silami. Podža produktu to vyzerá celkom naopak. Súkromné i spoločenské vlastníctvo sú v naprostom poriadku a mono dokonca z nich robi žubovožný mix (mačkopsa). Problémom sú výrobné sily vrátanhe VTR, ktoré to nepochopili a nedokázali zabezpeči totálny blahobyt kadému občanovi. Tak sa mame na čo tei, keď sa dostanú títo mudrci k moci nariadia vedeckej fronte aby kadému občanovi padali pečené holuby do huby, mal hodiny s vodotryskom a mohol dovolenkova na žubovožnej planéte či dokonca v žubovožnej galaxii. Nu a s touto nádherou príde k nám aj žudstvom vysnívaná sociálna spravodlivos, ktorá sa bude vraj vola reálny socializmus.
3. Spoločenské vlastníctvo ktoré je absolútne neutrálnym, prirodzeným a ak chcú si cti aj kresanov, tak bohom dané človeku, ktoré nemôe by právnym základom na vykorisovanie človeka človekom a ku ktorému sa dopracoval Marx metódou základnej bunky vyhadzuje tento produkt na smetisko ako historickú hlúpos.
Nu a dos! ďalej rozmýža o tomto produkte je ivotu nebezpečné, tlak a adrenalín by mohli človeka zabi.
PS: Treba vak oceni tento produkt ako umelecké dielo, zmontova z dvoch zlých spoločensko ekonomických formácii jednu dobrú tak veda to nie je, ale umenie áno.
Komentář ze dne: 26.09.2007 09:28:35 Reagovat Autor: neregistrovaný - upináč (@) Titulek: Re: A JETO! Podarilo sa Ďalí teoretický mačkopes je na svete.
Jen otázečka - jak mohou výrobní síly něco pochopit? Myslel jsem si do teď, e se řídí nějakými zákonitostmi, ale e by něco chápaly? Nechápu jak.
A jetě jedna - nepochopil jsem z Vaeho příspěvku, který produkt je vyhozen na smetitě dějin jako historická hloupost. Bylo by moné psát méně jako orákulum, a přitom o něco srozumitelněji?
Komentář ze dne: 12.10.2007 18:31:46 Reagovat Autor: neregistrovaný - Andrej Sablič (sablic@minet.sk) Titulek: Re: Re: A JETO! Podarilo sa Ďalí teoretický mačkopes je na svete.
Reagujem oneskorene, prepačte.
Mono som mal napísa "výrobne sily to >>>vraj<<< nepochopili", nie je to moja mylienka, "tak som ju citil" od autorov programu.
Inač človek ako tvorca hodnôt (hmotných, kultúrnych, vedeckých a pod.) je rovnako výrobnou (dnes asi by bolo rozumné poui "tvorivou") silou ako pôda, stroje a pod. Človek tvorí napríklad "vedeckú frontu" ktorá je súčasou výrobných síl a tá (tak čítam článok) nezabezpečila blahobyt ako predpoklad sociálnej spravodlivosti.
"který produkt je vyhozen" - SPOLOČENSKÉ VLASTNÍCTVO, je v zmysle metologie základnej bunky kžučovým produktom K. Marxa. Hovorí sa mu tie strategia a vetko ostatné čo Marx napísal je len a len taktika.
Spoločenské vlastníctvo (ako základ pre nové výrobné vahy) nie je pritom ciež, ale prostriedok (priesmyk) cez ktorý sa žudstvo dostalo bliie (podčiarkujem bliie) k sociálne spravodlivej spoločnosti nu a o tom niet pochyb. TAP vak v svojom materiály píe o vetkom monom len nie o tom a tým zakrýva fakt, e socializmus zlikvidovali samotní komunisti (v ČSFR v roku 1988).
Komentář ze dne: 12.10.2007 18:52:13 Reagovat Autor: neregistrovaný - (@) Titulek: Re: Re: Re: A JETO! Podarilo sa Ďalí teoretický mačkopes je na svete.
Ano, socialismus zlikvidovali sami NĚKTEŘí komunisti (ti, kteří se dohodli s kapitalisty a pracující nechali jejich osudu). Rekrutovali se z řad akademiků, ředitelů a náměstků podniků a zejména speciálních slueb. Část se jich dokonce pokusila rozbít KSČM, která zůstala věrná neprivililegovaným vrstvám pracujících. A nadále v této činnosti pokračují, např. formou SEL, kterou u pěkně popsala rakouská soudruka v jiném komentáři.
Komentář ze dne: 12.10.2007 20:28:35 Reagovat Autor: [Egon] - (@) Titulek: Re: Re: Re: Re: A JETO! Podarilo sa Ďalí teoretický mačkopes je na svete.
SEL není strana rudých lordů... její členské strany jsou stejné jako KSČM (moná mají v průměru maldí členskou základnu). Pouze vnímají potřebu pracovat s evropskými strutkurami. Bývalý reim padl, protoe nefungoval jak měl, a ne nějakými individuálními přestupy či přehmaty. A ti pracující stáli na náměstích a skandovali "nejsme děti"
Vae nenávist vůči SEL (SDS apod) je buď od počátku iracionální a nebo se postupně dostáváte na stranu místnbí buroasie proti té globální (to je ale spí platforma ODS, ne ?).
Ostatně KSČM má v úmyslu dříve či později vstoupit do SEL také ... aspoň to říká. Asi chápe potřebu integrace levice. A pokud jetě nevstoupila, tak to nebyly programové důvody proč tak neučinila.
Ta rakouská souka co vám padla do oka je moná trochu svéráz i ve své vlastní straně. Takoví jsou ale vude iv těch evropských stranách, Z toho dělat závcěry je neadekvátní (nemluvě o marginální pozici samotné KPÖ).
Komentář ze dne: 13.10.2007 12:04:35 Reagovat Autor: [milan] - Milan Neubert (neubert@sds.cz) Titulek: Re: Re: Re: Re: A JETO! Podarilo sa Ďalí teoretický mačkopes je na svete.
Argumentačně slabé. Podle vlastních analýz je to právě KSČM, která je stranou bývalého nomenklaturního aparátu. Ostatně někteří členové se tím na stránkách Haló novin pravidelně chlubí.
Rakouská soudruka, pokozující dlouhodobě a vytrvale svou vlastní stranu sypáním písku do soukolí u je dnes členem jiného uskupení ne se kterým kamarádí KSČM.
Svůj zápas o marx-leninskou orientaci KPO prohrála a nedokázala se s tím vyrovnat.
Komentář ze dne: 13.10.2007 13:02:35 Reagovat Autor: [Egon] - Egon (@) Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: A JETO! Podarilo sa Ďalí teoretický mačkopes je na sv
jetě poznámečka k té sociání rekrutaci kompartaje : statisticky je myslím větina z 80 tisíc členů KSČM opravdu bez vyího svěcení (ádní rudí lordi). Výjimkou jsou asi trochu velká města koncentrující logicky rozličné papalástvo z bývalé partokracie či ministerstev. Pokud dnes ale existuje nějaká "nomenklaturní strana" tak je to spí ODS.
V KSČM asi rozliujme bývalé nií politické nomenklatury (ty asi dnes vévodí regionální struktuře KSČM - tj. místní profesionální aparát) a bývalé vysoké nomenklatury, včetně nomenklatur hospodářských, které nejen v ČR ale v celém východním bloku spolutuvářeli nové kapitalisty a s KS nemají u nic společného. Paradoxní m.j. je, e KS na východě Evropy obsahují jen v minimální míře ony vzívané proletáře.
Letní univerzita EL se koná ve dnech 11. až 15. července 2018 ve Vídni pod mottem "Dialog pro pokrok v Evropě. 200 let od narození Karla Marxe, 100 let od konce 1. světové války. Bližší informace o účastnickém poplatku a registrační formulář jsou k dispozici na stránkách Evropské levice.
16.06.2017:Opět útoky spamovacích robotů
Došlo k opakovaným útokům robotů sázejících do komentářů texty s podivnými "inzeráty" (podle všech známek činskými). Jen poslední dvě dávky představovaly více než 200 těchto pseudokomentářů, které mažeme. bahis siteleri
16.06.2017:Někdo/něco zde krade ž a š?
V uplynulých dnech došlo k technické závadě, v jejímž důsledku se "beze stop" z některých článků (ale i z většiny komentářů) ztratila všechna písmena "ž" a "š" (nebo jenom jejich emosčást). Za závadu se omlouváme a na jejím odstranění pracujeme (zatím pátráním po příčině).
09.05.2017:Pietní akt na Olšanech
Jako každoročně, i letos položila 9. 5. v 9 hodin delegace zástupců CV SDS a výboru pražské organizace SDS květiny k památníku padlých rudoarmějců na olšanském hřbitově. Při té přiležitosti jsme pietně vzpomněli i padlých dalších armád (včetně československé), kteří jsou na Olšanech uloženi.
Anketa
V současnosti rozvířil hladinu návrh přijmout do ČR 50 syrských válečných sirotků. Co si o něm myslíte?
[15.05.2018 19:15:23] josef mikovec
Bohumír Šmeral - Mučedník ztracených a vysněných příležitostí
http://www.novarepublika.cz/2018/0 5/frantisek-ferdinand-s ... [15.05.2018 18:54:53] josef mikovec
Zde jest zkušební kámen, na němž se dokáže, zdali jsme opravdu v dost zralí, dost socialističtí, abychom opravdu stali se v Rako ... [21.03.2018 17:10:12] n
Snad se něco doví,! [19.11.2016 10:28:45] l&s
Doplnění k Peroutkovi - Zemanův projev byl míněn dobře, bohužel se v něm dopustil dehonestujícího přešlapu, když prohlásil, že Per ... [27.02.2016 10:01:56] l&s
Článek pana Bělohradského není k dispozici, tak jen pár postřehů k této stati.
Paní Neudorflová sice správně píe, e je chyba, k ... [28.10.2015 09:08:14] -ik
Dobrý den pane Šlemendo!
To, co jste napsal, je konstatování stavu. A co navrhujete jako pokus o naznačení cesty?
Já mysl ... [04.09.2015 14:20:12] n
Samozřejmě, že již těším na shromáždění, jako posledně na Václaváku. Doufám, že nebude chybět pán Šafr, kterého tímto srdečně zvu. ... [13.08.2015 13:11:01] n
SDS leí v aludku tomu zoufalému tapetáři, take je moc známá a okolí se musí postarat o její prosazení. Prohra s US a tím i se s ... [13.08.2015 01:44:03] -ik
Jestli e se mi zdá, e militantní skupiny dosahují lepích výsledků, měl byc se podívat na sebe, zda nepracuji patně. Oni mohou ... [08.06.2015 21:05:37] -ik
"význam evropské levice pro vývoj ve světě a její podíl na jeho spoluutváření (globalizace, přenos zkueností z jiných čá ... [25.05.2015 14:58:27] n
Lidstvo v rozvinutých zemích a tím myslím i naši zemi, již dosáhli hranic dalšího materiálního pokroku a jeho další zvyšování je n ... [25.05.2015 08:21:23] l&s
"Proč se mylenka lidové fronty boje proti faismu prosadila v naem hnutí, a kdy bylo fakticky pozdě? Bylo vůbec moné, ab ... [13.05.2015 09:45:10] Milan Neubert
-iku, napsal jste víc věcí, s řadou souhlasím. Jednu námitku ale mám: dospěli jsme k závěru, e virtuální diskuse na webu nebo na ... [10.05.2015 23:25:51] -ik
Mám pocit, pane Neuberte, e jste se o kontakt s lidmi ani moc nesnail. Diskuse na stránkách SDS je nulová. A i v minulosti jst ... [06.05.2015 10:38:48] n
Vítám tapetáře. Čest tvoji práci. Podle mnoství zbytečné práce opravdu stojí ...