logo SDS
Dnešní datum: 02. 07. 2025   | Hlavní stránka | Tématické skupiny | Seznam rubrik | Download |  
zelené návěští   Hlavní menu zelený nadpis
Hlavní stránka
Kdo jsme - něco o SDS
Stanoviska SDS
Tiskové zprávy SDS
International
Staré stránky SDS

Ankety
Download
TOP 50
Tématické skupiny
Seznam rubrik (témat)

červené návěští   Rubriky červený nadpis

zelené návěští   Čtenář zelený nadpis

Jméno (přezdívka)
Heslo


Úprava osobního účtu

červené návěští   Evropská levice červený nadpis


Na web SEL

Manifest SEL
Čtěte o SEL u nás


zelené návěští   Nejčtenějąí/rok zelený nadpis

Neexistují vhodná data!


červené návěští   SDS červený nadpis
Strana demokratického socialismu
Přípotoční 869/19
101 00 Praha 10
Návątěvy po předchozí dohodě
tel.:
(420) 608 630 506
(420) 608 181 054
(420) 728 074 253 (nejlépe SMS)
Bankovní spojení - transparentní účet pro příjem darů: 2101181284/2010
Případné dárce žľádáme, aby ve "zprávě pro příjemce" uvedli účel daru, např.: "příspěvek na činnost SDS" a identifikovali se jménem a příjmením. Děkujeme.
secret@sds.cz
(c) SDS

Kanál RSS

TOPlist

zelené návěští   Interní statistika zelený nadpis
Denni
Max. 8
Prům. 7
21 denni
Max. 1306
Prům. 298

Nyní si čte web : 51 uživ.

Komentáře
ke článku: Socialismus V 21. století
(ze dne 04.11.2007, autor článku: David Pazdera)

Komentář ze dne: 06.11.2007 08:53:12     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vojtěch (@)
Titulek: CO DĚLAT
Hlavně by to asi chtělo přestat hrát vlivové hry za bruselské peníze, zformulovat v SDS konečně nějaký volební program a získat pro něj co nejvíce hlasů českých voličů. Jinak v rámci levice bude nemocný muž v Holečkově, chronicky nemocným mužem v Holečkově s prognózou agonie.

  
Komentář ze dne: 06.11.2007 22:47:35     Reagovat
Autor: [JHudeček] - Jiří Hudeček (hudecek@sds.cz)
Titulek: Re: CO DĚLAT
Samozřejmě, žádné "za bruselské peníze" podkud jde o SDS, neexistuje. Již jsem tu psal, že mechanismy financování "evropských stran" přímo vylučují jakékoliv přesuny financí z Bruselu pro národní strany, ve skutečnosti je to naopak - SDS přispívá na činnost Evropské levice (podobně jako všechny ostatní členské strany).
Pokud měl snad autor příspěvku na mysli nějaké osobní "finanční transfery" - je vedle jak ta jedle, já i ostatní zástupci v EL zatím v čistém součtu jednoznačně do své práce finančně "dosazujeme", EL platí jen přímé a prokázané výdaje (ne ale např. diety nebo stravu během cest - pokud ji nezajišťuje - atd.), navíc veškeré výdaje se refundují, což znamen, že na každé platbě člověk tratí minimálně nemalé bankovní poplatky za převod ze zahraničí.

Komentář ze dne: 06.11.2007 11:11:06     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Janus (@)
Titulek: no nazdar
jasně, žádné "budeme pikliti, za královské ti,ti,ti" jako v Šíleně smutné princezně. Každý kdo bere gáži a je mu nad třicet je už ztracený.
Takže dokonce ani KSČM placená ze státního rozpočtu kapitalstického státu by se neměla podle takových chytrolínů pouštět do politiky.
Opravdu řešení hodno pravých revolucionářů. Bože, do čeho jsi to duši dal. Nenávist ke všemu evropskému jde u nich opravdu daleko.

  
Komentář ze dne: 06.11.2007 13:50:10     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vojtěch (@)
Titulek: Re: no nazdar
Jde o něco trochu jiného, strany placené z Bruselu mají povinnost podporovat tzv. evropskou integraci a pokud se od toho odchýlí, peníze nepřijdou. To, zda se od zadání odchylují či ne vyhodnocují bruselští byrokraté - takže jde o absurdní situaci, kdy volení politici jsou pod kontrolou nevolených byrokratů a musí jednat v jejich zájmu, nikoliv v zájmu svých voličů. Snad ten rozdíl chápete i Vy, vážený muži dvojí tváře, a pokud ne, čtenáři jej pochopí.

    
Komentář ze dne: 06.11.2007 14:51:44     Reagovat
Autor: neregistrovaný - astream (@)
Titulek: Re: Re: no nazdar

Ale například ČSSD nemá ve svém rozpočtu žádnou dotaci z Bruselu.
Členem Evropského parlamentu není nikdo za PES (Evropskou socialistickou stranu), což je pouhé sdružení, podobně jako celosvětově Socialistická internacionála.
Členem EP jsou dva zástupci ČSSD, která není dotovaná z Bruselu.

Co to je, taková "strana placená z Bruselu" ?

Definujte tuto kategorii.

ajdontnouvotizit

      
Komentář ze dne: 06.11.2007 16:15:06     Reagovat
Autor: [milan] - Milan Neubert (neubert@sds.cz)
Titulek: Re: Re: Re: no nazdar
ajltrajtueksplejnju

Strany na evropské úrovni definované "regulací" 2004/2003 mohou dostat na svou činnost příspěvek až do výše 75% svého rozpočtu. Zbylých 25% musí hradit ze svých zdrojů. Není to tedy dotace pro ČSSD nebo SDS, ale jejich střešní organizaci. Jakýkoliv přesun prostředků dolů směrem ke členským stranám je přísně zakázán.

Ze zkušenosti mohu povědět, že významná část prostředků teče na tlumočení, dopravu a ubytování při společných akcích.

      
Komentář ze dne: 07.11.2007 12:14:43     Reagovat
Autor: neregistrovaný - -ik (@)
Titulek: Re: Re: Re: no nazdar
Pane Astreame, račte, prosím, prominouti, buďte tak hodný a vysvětlete šlepému štarči o kolik je čssd levicovější než třeba ods. Móóč děkuji! Dneska jeden neví, když už zelení jsou modří, aby oranžoví nebyli také.
Ten momentální nárůst pref. pro oranžové přičítám spíš zoufalství než přesvědčení otázaných.

        
Komentář ze dne: 07.11.2007 14:56:47     Reagovat
Autor: neregistrovaný - astream (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: no nazdar

O kolik je ČSSD levicovější než ODS ?

No to není těžká otázka, to Vám mohu, šlepý štalče, říci celkem přesně - ČSSD je v současnosti přesně o 27,35 % levicovější než ODS.

Nejnižší hladina levicovosti kótovaná na levicové burze "AZDA 1789" byla v říjnu 2003 - šlo myslím o 17,73 %, ale už si to přesně nepamatuji ...



          
Komentář ze dne: 07.11.2007 15:56:10     Reagovat
Autor: [milan] - Milan Neubert (neubert@sds.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: no nazdar
:-)))))))))))))))))

          
Komentář ze dne: 08.11.2007 08:52:48     Reagovat
Autor: [Ronny] - Ronny (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: no nazdar
Takhle hraje džentlmen s darebákem, astreame :-))

Slezte z toho lustru, cizinče, a hned nám řekněte, kudy k burze "AZDA 1789"!!!

            
Komentář ze dne: 08.11.2007 10:45:23     Reagovat
Autor: neregistrovaný - astream (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no nazdar
S Váma je taky houby sranda.

              
Komentář ze dne: 08.11.2007 12:01:51     Reagovat
Autor: [milan] - Milan Neubert (neubert@sds.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no nazdar
Náhodou Ronny sáhl taky hluboko do studnice filmového umění :-))

Jeslipak si -ik- a Ronny nemyslí, že jste kromě srandy schopen šířit i nenuceně moudro?

    
Komentář ze dne: 06.11.2007 15:34:55     Reagovat
Autor: [milan] - Milan Neubert (neubert@sds.cz)
Titulek: Re: Re: no nazdar
Blbost. Kde jste to kolego sebral?

Je jediná ideově politická podmínka v definici "politické strany na evropské úrovni" (článek 3c), a ta zní takto:

"It must observe, in particular in its programme and in its
activities, the principles on which the European Union is
founded, namely the principles of liberty, democracy,
respect for human rights and fundamental freedoms, and
the rule of law."

Takže rychle česky:
"Musí dodržovat, zejména svým programem a aktivitami, principy, na nichž je Evropská unie založena, zejména principy svodody, demokracie, úcty k lidským právům a základním svobodám a vládu práva."

Je to podle mne měkčí podmínka, než musí splňovat české politické strany vůči českému kapitalistickému státu.

      
Komentář ze dne: 06.11.2007 17:07:24     Reagovat
Autor: neregistrovaný - astream (@)
Titulek: Re: Re: Re: no nazdar
Takže když se to vezme do důsledků, tak by celkem nemělo bránit, aby příslušný peníz dostala i "střechovka" s tvrdě antintegračním prográmkem

        
Komentář ze dne: 06.11.2007 22:41:29     Reagovat
Autor: [JHudeček] - Jiří Hudeček (hudecek@sds.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: no nazdar
Ano, bude-li splňovat další (formálně-technické) podmínky pro přidělení oněch 75% - zejména počet poslanců v Evropském parlamentu. Její politický program není rozhodující.

Komentář ze dne: 06.11.2007 20:54:51     Reagovat
Autor: [Egon] - Egon (@)
Titulek: názory ultralevých v KSČM
jsou myslím důležitější než debata o tom jestli má nebo nemá SDS brát dotace prostřednictvím SEL od Evropského parlamentu. Neztratit tyto mladé znaená vnáímat co se to děje - tedy jak naznačil admin zda místo hledání nepřítel raději "nesklidnit hormon"..
To, že se KSM vyznačuje řečmi o proletariátu a Leninovy nepřekvapí. Že se z těchto pozic otírají o své starší kolegy v KSČM, zejména Dolejše, Randorfa ale i Filipa nepřekvapí. Řekněme, že verbální radikalismus pramení z netrpělivosti mládí. A slunné Řecko či latinská amerika je zábavnější než třeba sousední pošmourné Německo.
Tenhle párek Pazdera-Sýkorová však zaujme jiným - vyprofilovaným sektářstvím, které má i praktický rozkladný efekt a je ohniskem možné provokace. Jak si vysvětlit slova, že raději prolévání krve a potlačení opozice než posluhování kapitálu. A než údajně neúčinné pochody Ne základnám upřednostńují raději setkání svým názorově asi blízkých (tj. se zcela okrajovým vlivem ortodoxní komunisté polska a německa)
V probíhající debatě v KSČM o socialismu nedávají náměty, argumenty ... jsou prý jen upřímně zděšeni a volají po zamítnutí debaty o "iluzích". Proč ? jeslti považují expředsedu grebeníčka za stmelovače, proč se ho alespo=n v tomto nepokusí napodobit ?
Tzv. eurokomunismus je totiž pro ně totiž antikomunismem, modelem pro vyspělou ČR má být jen vzdálená rozvojová Venezuela, možná Bělorusko a samozřejmě hlavně minulý režim.
Kritika minulého režimu je pro ně satanizací socialismu a urážkou hrdinnéhoodkazu. Dokonce tvrdí, že tento režim neprohrál, že se"povedl".
Tak nevím jeslti s tímhle párem nikdo nemluví a nebo jak se k takovým "marťanským" názorům dostali. Někde je chyba - radikál, neradikál. Tohle prostě nikam nevede..

  
Komentář ze dne: 07.11.2007 08:53:36     Reagovat
Autor: neregistrovaný - astream (@)
Titulek: Re: názory ultralevých v KSČM

Bělorusko má se socialismem společného asi tolik jako Perón.

Kritériem pro chválu je pro všechny ty Webery a jiné stalinisty ať už z Dialogu nebo odjinud, že seš proti Američanům a Západu. Můžeš přitom klidně mordovat i místní komunisty jako kdysi Husajn a v jeden čas i syrská BAAS a myslím, že i Násir- stejně tě Weberové zařaděj k pokrokovým světovým silám ...







  
Komentář ze dne: 07.11.2007 12:05:38     Reagovat
Autor: neregistrovaný - -ik (@)
Titulek: Re: názory ultralevých v KSČM
Některé věci jsou opravdu zarážející a v jistém smyslu i srážející. Např.:Některé řeči z řad ksm jsou bídné, jak naznačuje p. Egon. Je otázkou, proč se ksčm jasně nedistancuje a neodsoudí jejich agresivní výroky a také jak již poněkolikáté připomíná p. Egon, proč s mladými "levicovými" kvalitně nepracuje? Nechápe snad, kam to vede? Nebo snad předpokládaných 15% preferencí je už dostatečně uspokojující? Levičáctví není dobrý směr.
Snad se nedočkáme průvodu " Přes spáleniště a krvavé řeky.." Nebo závidí skinům jejich pochod židovskou čtvrtí v den neslavného výročí s černými kuklami a státními vlajkami za asistence policie, aby je anarchisté neobtěžovali? Těším se jak mě za to radio Rokytka poučí.


Komentář ze dne: 06.11.2007 21:27:42     Reagovat
Autor: neregistrovaný - x (@)
Titulek:
Nebo dokonce cílená provokace?

Komentář ze dne: 08.11.2007 12:17:22     Reagovat
Autor: neregistrovaný - pepa (@)
Titulek: peníze
takže si to srovnejme
za každý hlas ve volbách do PSP ČR dostane úspěšná strana 100 Kč, každý rok pak paušál 5 milionů plus 900 tisíc za každého poslance a senátora, za krajského zastupitele 250 tisíc
za každý hlas v evropských volbách 30 Kč, ovšem opět od Ministerstva financí ČR, z EU jsou financovány opravdu jen frakce a evropské strany
všechny peníze, ať české nebo evropské jsou nárokové, úředníkům nenáleží rozhodovat, zda jsou ty strany dostatečně podle nich, pokud jste jednou registrováni, máte prakticky vyhráno, jinak i v ČR musí strana splňovat zákonné podmínky, které určitě nejsou měkší než ty evropské, pane Vojtěchu, myslíte snad, že pan Le Pen se založením vlastní poslanecké frakce stal evropštější, nebo bude evropštější, pokud opráší Euronat

červené návěští   Hlavní zprávy červený nadpis

zelené návěští   Novinky zelený nadpis
16.04.2018: Letní univerzita Evropské levice 2018
Letní univerzita EL se koná ve dnech 11. aľ 15. července 2018 ve Vídni pod mottem "Dialog pro pokrok v Evropě. 200 let od narození Karla Marxe, 100 let od konce 1. světové války. Bliľąí informace o účastnickém poplatku a registrační formulář jsou k dispozici na stránkách Evropské levice.

16.06.2017: Opět útoky spamovacích robotů
Doąlo k opakovaným útokům robotů sázejících do komentářů texty s podivnými "inzeráty" (podle vąech známek činskými). Jen poslední dvě dávky představovaly více neľ 200 těchto pseudokomentářů, které maľeme. bahis siteleri

16.06.2017: Někdo/něco zde krade ľ a ą?
V uplynulých dnech doąlo k technické závadě, v jejímľ důsledku se "beze stop" z některých článků (ale i z větąiny komentářů) ztratila vąechna písmena "ľ" a "ą" (nebo jenom jejich emosčást). Za závadu se omlouváme a na jejím odstranění pracujeme (zatím pátráním po příčině).

09.05.2017: Pietní akt na Oląanech
Jako kaľdoročně, i letos poloľila 9. 5. v 9 hodin delegace zástupců CV SDS a výboru praľské organizace SDS květiny k památníku padlých rudoarmějců na oląanském hřbitově. Při té přileľitosti jsme pietně vzpomněli i padlých daląích armád (včetně československé), kteří jsou na Oląanech uloľeni.

červené návěští   Anketa červený nadpis
V současnosti rozvířil hladinu návrh přijmout do ČR 50 syrských válečných sirotků. Co si o něm myslíte?

V Sýrii ani ľádní váleční sirotci nejsou.
2098 (2098 hl.)
Nebrat! Jeątě by nás podřezávali.
1658 (1658 hl.)
Konečně někdo uvaľující lidsky.
1741 (1741 hl.)
A» se kaľdý stará o sebe, nic nám do nich není.
1096 (1096 hl.)
Je to sice politikum, ale krok správným směrem.
1732 (1732 hl.)
Raději bychom měli zvýąit svou ostudně nízkou rozvojovou pomoc.
1699 (1699 hl.)
Prohnilý humanismus !!
1110 (1110 hl.)

Celkem hlasovalo: 11134


zelené návěští   Vyhledávání zelený nadpis


na nových stránkách

Rozšířené vyhledávání
Tématické skupiny
Seznam autorů


Google

web
sds.cz
blisty.cz
bbc.co.uk

zelené návěští   Vaąe komentáře zelený nadpis
[15.05.2018 19:15:23]
josef mikovec
Bohumír ©meral - Mučedník ztracených a vysněných příleľitostí http://www.novarepublika.cz/2018/0 5/frantisek-ferdinand-s ...

[15.05.2018 18:54:53]
josef mikovec
Zde jest zkuąební kámen, na němľ se dokáľe, zdali jsme opravdu v dost zralí, dost socialističtí, abychom opravdu stali se v Rako ...

[21.03.2018 17:10:12]
n
Snad se něco doví,!

[19.11.2016 10:28:45]
l&s
Doplnění k Peroutkovi - Zemanův projev byl míněn dobře, bohuľel se v něm dopustil dehonestujícího přeąlapu, kdyľ prohlásil, ľe Per ...

[27.02.2016 10:01:56]
l&s
Článek pana Bělohradského není k dispozici, tak jen pár postřehů k této stati. Paní Neudorflová sice správně píše, že je chyba, k ...

[28.10.2015 09:08:14]
-ik
Dobrý den pane ©lemendo! To, co jste napsal, je konstatování stavu. A co navrhujete jako pokus o naznačení cesty? Já mysl ...

[04.09.2015 14:20:12]
n
Samozřejmě, ľe jiľ těąím na shromáľdění, jako posledně na Václaváku. Doufám, ľe nebude chybět pán ©afr, kterého tímto srdečně zvu. ...

[13.08.2015 13:11:01]
n
SDS leží v žaludku tomu zoufalému tapetáři, takže je moc známá a okolí se musí postarat o její prosazení. Prohra s US a tím i se s ...

[13.08.2015 01:44:03]
-ik
Jestli že se mi zdá, že militantní skupiny dosahují lepších výsledků, měl byc se podívat na sebe, zda nepracuji špatně. Oni mohou ...

[08.06.2015 21:05:37]
-ik
"význam evropské levice pro vývoj ve světě a její podíl na jeho spoluutváření (globalizace, přenos zkušeností z jiných čá ...

[25.05.2015 14:58:27]
n
Lidstvo v rozvinutých zemích a tím myslím i naąi zemi, jiľ dosáhli hranic daląího materiálního pokroku a jeho daląí zvyąování je n ...

[25.05.2015 08:21:23]
l&s
"Proč se myšlenka lidové fronty boje proti fašismu prosadila v našem hnutí, až když bylo fakticky pozdě? Bylo vůbec možné, ab ...

[13.05.2015 09:45:10]
Milan Neubert
-iku, napsal jste víc věcí, s řadou souhlasím. Jednu námitku ale mám: dospěli jsme k závěru, že virtuální diskuse na webu nebo na ...

[10.05.2015 23:25:51]
-ik
Mám pocit, pane Neuberte, že jste se o kontakt s lidmi ani moc nesnažil. Diskuse na stránkách SDS je nulová. A i v minulosti jst ...

[06.05.2015 10:38:48]
n
Vítám tapetáře. Čest tvoji práci. Podle množství zbytečné práce opravdu stojíš ...


Teze programu SDS
Teze programu SDS

Bahisikayet.com Extrabet Deneme bonusu Denemebonusuz.com

Deneme Bonus Veren Bahis Siteleri 2022

en iyi bahis siteleri

jetbahis-girisi.com

Rexbet-girisi.com

hovarda-girisi.com

mobilbahis giris

sekabet guncel adres

asyabahis guncel adres

Maltcasino

pinbahiskayit.com

Tyto stránky byly vytvořen prostřednictvím redakčního systému phpRS.