Strana demokratického socialismu Přípotoční 869/19 101 00 Praha 10 Návątěvy po předchozí dohodě tel.: (420) 608 630 506 (420) 608 181 054
(420) 728 074 253 (nejlépe SMS) Bankovní spojení - transparentní účet pro příjem darů: 2101181284/2010 Případné dárce žľádáme, aby ve "zprávě pro příjemce" uvedli účel daru, např.: "příspěvek na činnost SDS" a identifikovali se jménem a příjmením. Děkujeme. secret@sds.cz (c) SDS
Komentář ze dne: 11.12.2007 10:33:33 Reagovat Autor: neregistrovaný - Jan (@) Titulek: Rozmanitost
Levice je ozmanitá, viz HaNo, 11.12.t.r.: Je známo, že Matice Čech, Moravy a Slezska se dlouhodobě zabývá také problematikou Evropské unie. Jak se díváte na iniciativy Německa, které je hlavním propagátorem přijetí evropské ústavy bez referenda?
Tento dokument, který vážně ohrozí suverenitu České republiky, by neměl být přijat bez referenda. Přece víme, že původní dokument odmítly Francie a Nizozemsko, a tak vedení EU hledalo cestu, jak tento záporný postoj dvou států obejít. Velmi negativní roli tady sehrála německá kancléřka Angela Merkelová, která navštívila velký počet členských zemí EU a žádala podporu reformní smlouvy, která nepředstavuje nic podstatného ve srovnání s bývalou ústavní smlouvou. Místo toho, aby občan byl s tímto dokumentem seznamován, tak byla zvolena administrativní a ve stylu EU a Německa typicky záludná cesta.
Jan JELÍNEK
označovat Matici ČMS, Slovanskou unii a podobné organizace za levicové je myslím zavádějící. To jsou organizace v podstatě národovecké... ostatně už ta citovaná argumentace to potvrzuje. Co je na germanofobii či rusofilii levicového ? Levice je spíš internacionální. Ozančil byste ancionální socialismus za typickou levici ?
Evropská integrace není apriorně o hrozbě pro suverenitu národních států ale o vytvoření suverenity sdílené na nadnárodní úrovni, Ale tohle se právě národoveckým spolkům které uvažují v tomto ohledu dost konzervativně špatně vysvětluje. Paks e sklouzává v debatách o reformnís mlouvě k paušálnímu NE, míso aby se řešilo jak.
Komentář ze dne: 11.12.2007 14:36:02 Reagovat Autor: neregistrovaný - Jana (@) Titulek: Re: Re: Rozmanitost
Pane Janusi, lidé mohou mít i jiné názory než vy, váš názor nemusí být jediný správný a závazný pro všechny, proč lidi s jiným názorem hned nálepkujete a známkujte?
asi my smysl pro humor poněkud dochází, ale i s humornou nadsázkou tu nevidím žádní nálepkování. Jen si myslím že nacionální socialisté stejně jako lidé atamana Bandery či záporožští kozáci atd. atd. a jiní národovectvím, paslovanstvím, ale třeba i pangermánstvím, panturectvím aj. zasažení lidíé mi na levo nepřipadají. Pro tento názor myslím jsou k dispozici mnohé argumenty (universalismus lidství, internacionalismus proletariátu... vyberte si). Jestli někdo nesouhlasí a vidí to jinak, také by měl říci proč.
To jste na omylu Janusi. Jak ví každý jen trochu normální člověk s rozhledem - kam Vás k mé velké lítosti nemohu tím pádem zařadit - není levicovějšího tvora na této požehnané planetě než je pravoslavný, před bitvou se křižující kozák bojující za báťušku cara.
Jana a lidi ze Slovanského výboru (nebo jak se to jmenuje) Vám to už příležitostně vysvětlí ...
Nikoliv, alelpracovití vlastenci z Matice Čech, Moravy a Slezska- Kdo chce být dobrým internacionalistou, musí mít rád především svůj národ a příbuzné národy, to není nacionalismus ale vlastenectví, to si snad z VUMLU astreame ještě pamatujete, ne? Jste Slovan? Víte co o Slovanech psal filosof Herder?
Milá zlatá, to jste to prošvihla. Teď už Vás těžko kdo bude brát vážně. Aby jste názorně ukázala, jak se nálepkuje, hned jste p. Astreamovi ten VUML přilípla.
Nejste Vy spíše od těch z KSM?
Komentář ze dne: 11.12.2007 22:28:07 Reagovat Autor: [Egon] - Egon (@) Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozmanitost
jo,jo - a co o prázdném a patetickém hejslovanění psával karel havlíček.
Nepadlo mne po těch pár příspěvcích, jak jsme tu rozmanitost tvořivě zviditelnili, viďte paní! Takhle nám bude filosof Herder asi málo platný.
Komentář ze dne: 11.12.2007 20:03:50 Reagovat Autor: [milan] - Milan Neubert (neubert@sds.cz) Titulek: Re:
Úplně zapomínáme na zásadu "Quod licet Jovi, non licet bovi". Ta samozřejmě odsuzuje astreama do role toho vola, jehož práva jsou maximálně poloviční, a protože je úterý, tak zrovna jen čtvrtinová.
Neubert, to nezní moc slovansky.. Již za Karla Velikého započal válečný útisk, který směřoval zřejmě za obchodními výhodami. Jako záminku používal křesťanské náboženství, neboť hrdinným Frankům musilo se zdát pohodlnějším zotročit národ pěstující zemědělství a obchod, než aby se sami těmto dovednostem naučili a je užívali. Co začali Frankové, dokončili Sasové; v celých zemích byli Slované vyhubeni nebo uvrženi v nevolnictví, jejich pozemky pak rozděleny biskupům a velmožům. Jejich obchod na Baltu zničili severští Germáni, jejich Vineta nalezla smutný konec z rukou Dánů a jejich zbytky v Německu se podobají tomu, co učinili Španělé z obyvatel Peru. Jejich neštěstí bylo i v tom, že jejich postavení mezi národy země je uvedlo na jedné straně v blízkost Němců, na druhé straně pak obnažovalo jejich nechráněný týl všem vpádům východních Tatarů, pod nimiž, zvláště pod Mongoly, mnoho zkusili, mnoho trpěli. Ale kolo času, který vše mění, se točí a nelze je zastavit. A jelikož tyto národy obývají většinou oblast Evropy, která by byla nejkrásnější, kdyby byla jen úplně obdělána a obchodně vytěžena, jelikož už není jinak možno, než že zákonodárství a politika v Evropě bude muset stále více podporovat tichou píli a pokojný vzájemný národů místo bojovnosti, a že je vskutku bude podporovat, budete i vy, tak hluboko kleslí, kdysi pilní a šťastní národové, konečně procitlí ze svého dlouhého, nečinného spánku, konečně osvobozeni od svých otrockých okovů, užívat svých krásných krajin od Asie až ke Karpatům, od Donu až k Muldě2 jako svého majetku a na nich budete moci slavit své staré slavnosti klidného obchodu a píle!
No dobře. Takže pracovní ctnosti snižují cenu bojovnosti a bojovný parazit nakonec stejně ostrouhá.
Ale něco mi říká, že i germánské národy - třebaže parazitující na nebohých Slovanech - se přece jen časem naučili i trochu pracovat - a dokonce i na polích se pohybovali nějací teutonští sedláci.
Samozřejmě šlo jen o germánské dráby, kteří honili do práce ujařmený slovanský lid, který byl prostě všude kolem ...
Někteří ideologičtí lokajové Germánů naznačují, že Germáni jsou i dost pracovití v mezinárodním srovnání.
To ale určitě bude nějaká propaganda, na to by člověk neměl skočit ...
Brzy si připomeneme, že německý nacistický důstojník, válečný zločinec Adolf Eichmann (nar. 19.3.1906), odpovědný za vyvraždění 6 miliónů Židů, byl odsouzen v Jeruzalémě k trestu smrti; soud zahájen 11.4.1961; poprava vykonána 31.5.1962.
Komentář ze dne: 12.12.2007 10:01:47 Reagovat Autor: [milan] - Milan Neubert (neubert@sds.cz) Titulek: Re: Re: Re: Re: Re:
Zoro a další - vy si opravdu myslíte, že se vaše příspěvky týkají tématu článku?
téma rozmanitosti levice se opravdu poněkud zvrhlo. Pokud by se mělo pokračovat v tomto duchu navrhuji otočme list.
Řešit jestli je příznakem holubičí povahy slovanů, když stalinističtí katané, většinou jistě slované, v Katyni vyvraždili polské vojáky také slovanského původu se mi rozhodně nechce.
s co rozrůzněnost levice podle vztahu k represivním a reglementačním funkcím státu. Těch inspirací i protimluvů. Od anarchistů přes transnacionály, syndikalisty až po tuhé centralisty.
To by se sice také asi různě šmodrchalo, ale alespoň bez reminiscencí na nějaké to slavjanskoje uprajmstvo či furor teutonicum.
Komentář ze dne: 13.12.2007 00:41:00 Reagovat Autor: neregistrovaný - Adolf (@) Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Pokud vím, tak A.Eichman nebyl Slovan, ale německý žid, vzorný státní úředník.
Komentář ze dne: 12.12.2007 10:20:16 Reagovat Autor: [Egon] - Egon (@) Titulek: Re: Re: Re:
jasně, copak zdější židobolševici a kosmopolité. Ale i vlastenectví ODS je nepochbyně jen hrané.... prezident Klaus má totiž svou synagogu a primátor Bém je sice čech, ale německy. Jen houšt pánové a dámy ... Národní odpor by z vás měl jistě radost.
Egon, kouknou, oni tady na nějakýho židobolševika narazili? Sem tam nějakej Hun, ale židobolševik...
Komentář ze dne: 12.12.2007 20:11:01 Reagovat Autor: neregistrovaný - ernest ( che.slovensko@gmail.com) Titulek: Zjazd KPO
Priatelia.Ani zmienka o socializme.Ako k nemu pristupovať v dnešných časoch.A to teoreticky aj prakticky.KPO je len tieň Komunistickej strany. Názov im zostal.Na ich škodu.Potrebujeme vôbec ľavejšiu sociálnu demokraciu?Keby to Lenin videl,nahneval by sa.
Komentář ze dne: 12.12.2007 21:19:43 Reagovat Autor: [milan] - Milan Neubert (neubert@sds.cz) Titulek: Re: Zjazd KPO
To je dobrá poznámka, Che. Jako přímý účastník mohu povědět, že socialismus byl na také pořadu dne. Je to ale téma kontroverzní (uvnitř ostatně každé dnešní "komunistické" strany). Existuje část komunistů, kteří jsou dodnes přesvědčeni o tom, že cesta Sovětského svazu byla správná a jedině možná. Druhá část si myslí, že to byl odklon od marxismu se všemi z toho vyplývajícími důsledky. Shoda je téměř nemožná. Pro první skupinu jde nejen o teoretickou otázku, ale i o opázku smyslu jejich osobního života, a tak ty diskuse berou velmi osobně a emociálně a to jim v racionální diskusi dost překáží. Ve Vídni dospěli k závěru, že je třeba věnovat se především věcem, na nichž naleznou největší shodu.
Komentář ze dne: 13.12.2007 00:48:41 Reagovat Autor: neregistrovaný - Karel (@) Titulek: Re: Re: Zjazd KPO
Možná by levicoví politici neměli fušovat do řemesla historikům a spíše se snažit vyhrát volby a uskutečňovat volební program, který však bohužel některé tzv. levicové strany ani ještě nezformulovaly.
Adolf, Zora, Jana, Jan, Ehud, Karel ... Asi nás chce radio Rokytka obklíčit. Rozmanitost levice předvádí citováním rozmanitých jmen ze starého kalendáře.
Jen brat Slovák je asi z jiného hnízda. Je to Leninolog. Ví, co by udělal Lenin. "Keby to Lenin videl,nahneval by sa." Ale neví, že ani Lenin neměl rád, když někdo brebentil mimo debatu.
-ik-, astream, Milan, Ehud, Janus... Asi nás chce Neubertpartaj rozesmát, vždyť má ještě méně fundovaných diskutérů než voličů. (Ne)tvořivě zviditelňuje pouze svou aroganci a mocichtivost, stále někoho známkuje, nálepkuje, demaskuje a okřikuje, a ty výrazy - brebentit mimo debatu, židobolševismus... Co si o sobě vůbec myslí? A to nemají žádnou moc a už takhle křupansky se chovají, skoro jako falešný a prázdný Topol. Co by dělali, kdyby nějakou dostali?
Komentář ze dne: 13.12.2007 08:11:44 Reagovat Autor: [Egon] - Egon (@) Titulek: Re:
Nolego, riskujete že potrefený vrubozobec beřichokarel viulgo Milan) se rozkejhá. Nechat být, přeskočit.ty tyrády ... minimálně pokud nebude normálně debatit. Nedrážděte jeho libido.
Ano, dám si říci i když můj souhlas není úplný. A co zeptat se u komoušů, zda náhodou nevědí o vrubozobcově záporné aktivitě.
Komentář ze dne: 13.12.2007 10:44:02 Reagovat Autor: [milan] - Milan Neubert (neubert@sds.cz) Titulek: Re: Re: Re:
A co tím -iku získáme?
Vědí-li to (a s největší pravděpodobností vědí), pak "vrubozubec" dlouhodobě oslabuje pozici vlastního hnízda, protože to co dělá nám, může v budoucnu dělat jim. Nade vší pochybnost se totiž dopouští neetického chování a to pak někteří dost ostře trestají.
Teoreticky možná je varianta, že je tak činěno "s vědomím" KSČM. Důvodem by mohla být čtenost našich stránek, kde je v tuto chvíli počet navštívených stránek v roce 2007 101628 (porovnej 209103 u KDU-ČSL nebo 137938 u Národní strany, popř. 89101 u ČSAF - viz nezávislé měření na http://navrcholu.cz/Zebricek/Spolecnost/Politika/2 007/)
Jenomže efekt "vrubozubcovy" aktivity je v tomto ohledu rozporný - čtenost našich stránek od počátku jeho činnosti (srpen) narůstá, a to způsobem značně převyšujícím jeho (jejich) možné přístupy na naše stránky. Ergo kladívko, chová se vlastně jako rafinovaný člen naší strany (kterým však podle IP adres rozhodně není). Já mu děkuji. Protože nemůže-li za nárůst, rozhodně mu neubližuje.
No a pak je tu varianta, že to v KSČM nevědí. Ale to by mi jich bylo upřímně líto. A já tím poslem zprávy být nechci.
Komentář ze dne: 13.12.2007 11:22:55 Reagovat Autor: [Egon] - Egon (@) Titulek: Re: Re: Re: Re:
lépe než spekulovat zda tento kejhavý zástupce čeledi Anceriformes jedná z popudů svých či cizích je nechat ho kejhat. I když tím nezachrání ani svůj ani jiný Kapitol, činí tak svobodně .. a asi i dost marně (možná i ve vztahu ke svým případným záměrům kontraproduktivně)
Na druhou stranu, rozrůzněnost levice a spolupráce bez monopolizování (nenásilné sbližování toho rozumnějšího) je téma hodné pozornosti. překonat to divide et impera na levici je úkol nad jiné. A diskuse je možná cesta.
Hledání společné řeči je stěžejní zadání. Nepřicházejí mi z tohoto úhlu pohledu podobné husákoviny vtipné. Spíše je to vysloveně škodná. Rozhodně není dobré jednat o tolik potřebné spolupráci s takovouhle ozdobou v klopě saka.
Komentář ze dne: 13.12.2007 11:51:48 Reagovat Autor: neregistrovaný - Jiří D. (@) Titulek: Re: Re: Re: Re: Re:
Několik desítek politiků, umělců, akademiků a dalších signatářů vyzvalo ostatní občany, aby neplatili poplatky ve zdravotnictví. Zákon, který od ledna příštího roku tyto poplatky zavádí, je podle nich hanebný a protiústavní. Co tomu říkají mudrci z SDS?
i když nejsem člen SDS a možná ani mudřec a i když nevím jeslti nám to sděluje rádio Jerevan či agentura TASS, k tématu to má především ten vztah, že na této listině jsou podepsáni velmi rozliční lidé, dokonce ani ne levicoví :
z politiků sociální demokraté, komunista a zelení, z odborářů Štěch a Vondrová, ale i disidenti jako Janouch, Šilhán či Šabata, umělci jako Věra Chytilová či Eva Kantůrková a další.
Řekl bych, že lidé kteří chtějí společně něco udělat a neřeší jak velcí jsou zrádci v nějak SDS či jinde.
Co to zkusit i tady ?
kéž by se spolupráce různých směrů odehrávala i na věcnějším základě než jsou mediální gesta s omezenou životností. To je samozřejmě mnohem náročnější protože to chce nějakou odbornou přípravu, vhled do tématu i schopnost vyjednávání.
Letní univerzita EL se koná ve dnech 11. aľ 15. července 2018 ve Vídni pod mottem "Dialog pro pokrok v Evropě. 200 let od narození Karla Marxe, 100 let od konce 1. světové války. Bliľąí informace o účastnickém poplatku a registrační formulář jsou k dispozici na stránkách Evropské levice.
16.06.2017:Opět útoky spamovacích robotů
Doąlo k opakovaným útokům robotů sázejících do komentářů texty s podivnými "inzeráty" (podle vąech známek činskými). Jen poslední dvě dávky představovaly více neľ 200 těchto pseudokomentářů, které maľeme. bahis siteleri
16.06.2017:Někdo/něco zde krade ľ a ą?
V uplynulých dnech doąlo k technické závadě, v jejímľ důsledku se "beze stop" z některých článků (ale i z větąiny komentářů) ztratila vąechna písmena "ľ" a "ą" (nebo jenom jejich emosčást). Za závadu se omlouváme a na jejím odstranění pracujeme (zatím pátráním po příčině).
09.05.2017:Pietní akt na Oląanech
Jako kaľdoročně, i letos poloľila 9. 5. v 9 hodin delegace zástupců CV SDS a výboru praľské organizace SDS květiny k památníku padlých rudoarmějců na oląanském hřbitově. Při té přileľitosti jsme pietně vzpomněli i padlých daląích armád (včetně československé), kteří jsou na Oląanech uloľeni.
Anketa
V současnosti rozvířil hladinu návrh přijmout do ČR 50 syrských válečných sirotků. Co si o něm myslíte?