Strana demokratického socialismu Přípotoční 869/19 101 00 Praha 10 Návštěvy po předchozí dohodě tel.: (420) 608 630 506 (420) 608 181 054
(420) 728 074 253 (nejlépe SMS) Bankovní spojení - transparentní účet pro příjem darů: 2101181284/2010 Případné dárce žádáme, aby ve "zprávě pro příjemce" uvedli účel daru, např.: "příspěvek na činnost SDS" a identifikovali se jménem a příjmením. Děkujeme. secret@sds.cz (c) SDS
Komentář ze dne: 11.02.2008 11:52:22 Reagovat Autor: [Xaver] - Xaver (@) Titulek: Nevidím důvod, proč bych se měl dojímat, e (volba) trvala dlouho ...
Trefný postřeh. Je dobře, e článek přejaly dnení Haló noviny. Bohuel, ve veřejném prostoru převládá "povinné" lamentování nad "nekulturností" parlamentu a tak dále. Víme, odkud vítr vane a kam to směřuje. Při současném poměru sil to tu jetě dlouho jiné nebude.Vzpomeňme na povolební maraton a "boj" o předsedu parlamentu! Lidem se zamlčuje, e i ve vyspělých demokraciích to často nebývá lepí. Chce to jen více profesionality. Natěstí to v dnením Právu připomíná i P. Uhl. V kadém případě doufám, e vedení KSČM nepodlehne tlaku ODS na "tajnou volbu" v pátek. Lidovci nejspí ustoupí. O to větí odpovědnost ustát tento soustředěný politický i mediální tlak , zatiující se uměle vybuzeným veřejným míněním. koda, e to nechápou Grebeníček a Exner, kteří -zdá se- slepě obhajují i v těchto podmínkách princip "tajné volby". Rád bych také věřil, e Česká televize nepodlehne ve svých přenosech premiérovu zastraování a dá na dobré rady P. Uhla i L.Lédla. Mimo jiné by měla mít v pátek na Hradě i lepí pomocné komentátory. Výkon pana Pečinky byl tristní. Proč se nedotazovala i někoho, kdo má blíe k levici a hlavně k nestrannosti. Velmi dobré byly z tohoto úhlu pohledu naopak komentáře prof. Vysoké koly ekonomické V. Dvořákové. Zde měl V. Moravec astnou ruku.
Komentář ze dne: 11.02.2008 13:32:44 Reagovat Autor: neregistrovaný - -ik (@) Titulek: Re: Nevidím důvod, proč bych se měl dojímat, e (volba) trvala dlouho ...
"Naopak si myslím, e u bylo načase, aby si ODS a její představitelé...uvědomili, e nic není na věky a e stačí málo a arogantní sebejistota se můe převrátit ve vzteklou bezmoc.(tak jak to zail p. Paroubek při prohraných volbách 06 - ik) A to povauji za ohromný přínos prvních tří kol ... bez ohledu na jejich konečný výsledek. Lubomír Ledl, Praha, SDS"
- - V případě presidentské volby s názorem p. Ledla vcelku souhlasím. V jeho zmínce o p. Grebeníčkovi a Exnerovi slyím, e diskuse uvnitř ksčm asi pokulhává. Vrací to mé mylenky k onomu článku p . Hausera o vnitřní kultivaci levice. Zlepením práce levic. stran by se asi mohlo dosáhnout lepího volebního výsledku a pak a se ods staví na hlavu. Nevím jak zřetelně si jak čssd tak ksčm uvědomují, e je co zlepovat. Sds vak také, abychom nikoho nevynechali.
Komentář ze dne: 11.02.2008 12:49:30 Reagovat Autor: neregistrovaný - polk (@) Titulek:
Ústupem od veřejné volby by Grebeníček a Exner svým spolustranickým poslancům zbourali vechno čeho v sobotu dosáhli, z facky ODS by zbylo jen zapklý prsknutí.
No ale potom se chca nechca neubráníte té úvaze "tajně" slíbil, "tajně" chce splnit. Nehledě na to, jestli je to pravda, či ne. Ale to asi tak zkueným politikům, jako jsou Mirek Grebeníček a Vaek Exner nemusí nikdo vysvětlovat.
Komentář ze dne: 11.02.2008 22:50:06 Reagovat Autor: [Egon] - Egon (@) Titulek: Re: Re:
Bouel ted u po té tajné volbě volá i Filip. S Grebeníčkem a Exnerem divná koalice. Tak nevím, nevím - opravdu je Klaus pro KSČM horí ne jiní kandidáti ?
Komentář ze dne: 11.02.2008 21:24:04 Reagovat Autor: neregistrovaný - vitek (vitek@) Titulek: re
Luboi, to je jen půl pravdy. Sprostota a arogance ODS od Kubiceho zprávy, a po reformní lumpárny, se děly za Klausova radostného poskakování nad uchopením moci ve státě. Od vlády, a po některá obecní zastupitelstva, si ODS navykla dělat co chce.To, e trochu dostali přez prsty neznamená,e to nějak ovlivní jejich tah na demontá sociálního státu. Bohuel voliči jim to umonili.Dobře větina věděla (i ti co "raději" neli k volbám"), kam ODS směřuje.
Ano, je to sice výprask, ale je to zatím jen slabá útěcha.
Bude zajímavé, jestli se představitelé Zelených opravdu vrátí na své idličky ve vládě. Pak by ty jejich manévry se vejnarem, byly dobré jen jako slabá propagandička směrem do vlastních řad. Ale volby jsou daleko, pokud se koalice nerozsype. V takovém případě by si Zelení v mimořádných volbách polepili.
Neschopnost radikální levice, která nebyla schopná dávno před otevřením kandidatur, přijít alespoň s nějakými vlastními opravdu reálnými návrhy, je zaráející. Bylo by ale asi rozumné, za této situace, dokončit volbu prezidenta, s ohledem na postoj "celé levice". KSČM, ač má své výhrady, by neměla penechat vejnara bez podpory. Právě pro to, e je to společný odpor k aroganci moci ODS.
Komentář ze dne: 12.02.2008 10:57:29 Reagovat Autor: neregistrovaný - Lubo (@) Titulek: Re: re
No Zelení (resp. jejich současná namodralá věrchuka) na tom přece u prodělat nemohou - buď budou mít nadstranického prezidenta (co spíe pochybuji), nebo tady zůstane silná osobnost, spojovaná s nimi, výrazně oslovující střed a "liberální" voliče kolem středu a do prava. Přitom stvoření hvězdy stálo pár korun (obrazně), protoe celou kampaň platily ze svých prostředků redakce zpravodajství vech sdělovacích prostředků. V obou případech to znamená posílení molkového vedení jak uvnitř Strany zelených, tak ve vládě a vůbec. A vichni se budou bát. Zbytek Zelených, e se vejnarem v kapse si je můe Bursík dovolit hlasitěji umravňovat a dokončit převzetí SZ, ODSka si zase spočítá, e by jim pravicový(á,é) image nového Bursíkova spolulídra mohl nadělat problémy u jejich elektorátu, o ČSSD, její vedení nakonec bude muset masivně brzdit dopad jejich současné, téměř bezuzdné agitace pro vejnara na vlastní voliče, ani nemluvím. No a komunisté (míněno KSČM) budou označeni za viníky ve vech případech a vemi, zevnitř i zvenku, a to dopadne, jak to dopadne. A nemusí se zakládat ádná "vejnarova strana". Ona u je.
Proto nesouhlasím tak úplně s Tvým tvrzením, e zůstanou-li Zelení teď ve vládě, byly jejich "manévry se vejnarem .... dobré jen jako slabá propagandička směrem do vlastních řad."
Oto tragičtějí je to, co připomínáme ve včerejím prohláení
SDS, e se jedná o selhání české levice. Vím, e budu asi nařčen, e u zase "nadruju" KSČM, ale myslím,e větí vinu na tom stavu nese ČSSD a její vedení. Vekeré diskuse o moném levicovém, či pro levici přijatelném kandidátovi téměř neproběhly, a pokud ano tak prakticky bez KSČM. A u vůbec si nevzpomenu, eby někdy Paroubek diskutoval s Filipem zda a jaké si klást případně podmínky, pokud by levice usoudila, e vejnara "můem". Prostě Paroubek odpískal Dinstbiera, zváil "jedinou monost" a vejnara (pardon za výraz) "hodil KSČM jak psovi
Komentář ze dne: 12.02.2008 11:06:25 Reagovat Autor: [milan] - Milan Neubert (neubert@sds.cz) Titulek: Re: Re: re
Určitě Tě nikdo, Luboi, z nadrování KSČM vinit nebude :-)))) Příměr se psí kostí přece sedí!
Ale asi by se mělo dodat, e poměr sil KSČM-ČSSD (v dnením pokeru rozhodující) souvisí s tím, e KSČM není schopna převzít část levicového elektorátu ČSSD.
Take ČSSD má více elektorátu, a tak má také větí vinu. Tečka.
Komentář ze dne: 12.02.2008 11:10:52 Reagovat Autor: neregistrovaný - Lubo (@) Titulek: Re:nějak se to ztratilo
Prostě Paroubek odpískal Dienstbiera, zváil "jedinou monost" a vejnara (pardon za výraz) "hodil KSČM jak psovi kost".
To samozřejmě nic nemění na věci, e kdy čtu a poslouchám některé reakce z řad KSČM, tak mi to připadá, jakoby jejich autoři teprve dočetli usnesení 6.kongresu Kominterny a nevimli si, e u krátce nato byl i sedmý, a e vůbec u se od té doby lecos změnilo.
Ale asi to bude jetě chvilku trvat.
Komentář ze dne: 12.02.2008 11:21:29 Reagovat Autor: [milan] - Milan Neubert (neubert@sds.cz) Titulek: Re: Re:nějak se to ztratilo
Připomínám, e délka diskusních příspěvků je programově omezena na 2000 znaků včetně mezer a dalích kódů. Je to obrana vůči publikujícím maniakům.
Pro diskutéra jsou pak dvě monosti - buď počítat znaky (tak do 1920-ti), nebo (tak to dělám já) před odesláním zkopírovat a po odeslání se podívat, zda se příspěvek uloil celý. Kdy ne, tak "vymáčknout z tuby" a část ji na server uloenou smazat.
Komentář ze dne: 14.02.2008 12:05:05 Reagovat Autor: neregistrovaný - -ik (@) Titulek: Re: Re: Re:nějak se to ztratilo
Díval jsem se do volebního programu strany zelených a nenael jsem tam odmítnutí radaru v Brdech. Zatím mi to nějak unikalo. il jsem v dojmu, e zelení jsou proti radaru.
Komentář ze dne: 14.02.2008 16:26:43 Reagovat Autor: neregistrovaný - Lubo (@) Titulek: Re: Re: Re: Re:nějak se to ztratilo
V době, kdy zelení psali program, jetě nikdo prakticky nevěděl, co se chystá. Tuím teprve asi měsíc před volbami do PS v r. 2006 (ani ne) zveřejnil více veřejně tento záměr v diskusi Václava Moravce z Kongresového centra v Praze V. Filip. Pokud vím, tak ktromě KS'ČM se před volbami nějak závazněji nevyjádřil nikdo.
Komentář ze dne: 14.02.2008 17:46:15 Reagovat Autor: [milan] - Milan Neubert (neubert@sds.cz) Titulek: Re: Re: Re: Re: Re:nějak se to ztratilo
O americké základně psala jako první SDS - viz usnesení z 12. 7. 2004, kdy jsme chtěli odvolat z funkce pplk. Vratislava Jandu, e jednal ve Washingtonu o moné vojenské základně v ČR a chtěli jsme po soc.dem. vládě, aby se jasně vyjádřila, e nic nebude.
Komentář ze dne: 14.02.2008 18:12:47 Reagovat Autor: [JHudeček] - Jiří Hudeček (hudecek@sds.cz) Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re:nějak se to ztratilo
Pro zájemce jen přidávám odkaz
http://www.sds.cz/view.php?cisloclanku=2004 071202
(nejlépe je v otevřenémprohlíeči prostě vyměnit číslo článku, to mi funguje nejspolehlivěji, pozor, nikde nemají být ádné mezery, tenhle program je s oblibou různě přidává).
Jen si nejsem jist, zda jsme skutečně o věci PSALI jako PRVNÍ, mám pocit, e toto nae stanovisko vyprovokoval nějaký článek na Brit. listech. Ale to není důleité, důleité je, e seo tom rozhodně vědělo u od r. 2004 (!) a Filip to těsně před volbami jen připomenul.
Komentář ze dne: 12.02.2008 11:25:04 Reagovat Autor: neregistrovaný - Ervín (@) Titulek: Re: Re:nějak se to ztratilo
Senátorkám Lianě Janáčkové a Janě Juřenčákové z klubu SNK kdosi poslal do Senátu kulky ze střelné zbraně. Obě senátorky jako jediné ze svého klubu volily prezidentem Václava Klause.
Poslanec ČSSD Even Snítilý prý zatím neví, koho bude v pátek volit prezidentem. Řekl nám to, kdy přicházel na jednání sněmovní frakce ČSSD. To je předčasná otázka, odpověděl na dotaz, zda zvauje odchod z poslaneckého klubu sociální demokracie.
ČR by pomohlo, kdyby prezidenta volili přímo občané, jako je tomu na Slovensku. Na tomto názoru se shodli oslovení sloventí politologové i politici. Kdy se opozice dohodne se Zelenými a zablokuje parlament, tak můe prosadit vůli 70 procent občanů u při nynějí volbě.
Komentář ze dne: 12.02.2008 14:44:53 Reagovat Autor: [milan] - Milan Neubert (neubert@sds.cz) Titulek: Re: Re: Re:nějak se to ztratilo
Monost zablokování parlamentu určitě existuje, ale zároveň musí být průchozí řeení, e ústavní větina volbu prezidenta veřejností umoní.
Komentář ze dne: 12.02.2008 12:11:35 Reagovat Autor: neregistrovaný - -ik (@) Titulek: Re: Re:nějak se to ztratilo
"... mi to připadá, jakoby jejich autoři teprve dočetli usnesení 6.kongresu Kominterny a nevimli si, e u krátce nato byl i sedmý, a e vůbec u se od té doby lecos změnilo."(Lubo)
- - Jak známo, věci se mění, jen následkem působení nějakých sil. Jaká síla nutila nebo nutí ksčm a nakonec i čssd ke změnám? Voliči, kteří nechtí volit odesku ze zoufalství naházejí své hlasy pro dalí strany. Z toho těí vichni - ksčm, čssd i zelení. Pro trvalejí vzestup levice je nezbytné důsledně diskutovat s "fundamentalistickým tvrdým jádrem" v ksčm, s "absolutistickými paroubkovci" v čssd a opatrníky v sds.
Letní univerzita EL se koná ve dnech 11. až 15. července 2018 ve Vídni pod mottem "Dialog pro pokrok v Evropě. 200 let od narození Karla Marxe, 100 let od konce 1. světové války. Bližší informace o účastnickém poplatku a registrační formulář jsou k dispozici na stránkách Evropské levice.
16.06.2017:Opět útoky spamovacích robotů
Došlo k opakovaným útokům robotů sázejících do komentářů texty s podivnými "inzeráty" (podle všech známek činskými). Jen poslední dvě dávky představovaly více než 200 těchto pseudokomentářů, které mažeme. bahis siteleri
16.06.2017:Někdo/něco zde krade ž a š?
V uplynulých dnech došlo k technické závadě, v jejímž důsledku se "beze stop" z některých článků (ale i z většiny komentářů) ztratila všechna písmena "ž" a "š" (nebo jenom jejich emosčást). Za závadu se omlouváme a na jejím odstranění pracujeme (zatím pátráním po příčině).
09.05.2017:Pietní akt na Olšanech
Jako každoročně, i letos položila 9. 5. v 9 hodin delegace zástupců CV SDS a výboru pražské organizace SDS květiny k památníku padlých rudoarmějců na olšanském hřbitově. Při té přiležitosti jsme pietně vzpomněli i padlých dalších armád (včetně československé), kteří jsou na Olšanech uloženi.
Anketa
V současnosti rozvířil hladinu návrh přijmout do ČR 50 syrských válečných sirotků. Co si o něm myslíte?
[15.05.2018 19:15:23] josef mikovec
Bohumír Šmeral - Mučedník ztracených a vysněných příležitostí
http://www.novarepublika.cz/2018/0 5/frantisek-ferdinand-s ... [15.05.2018 18:54:53] josef mikovec
Zde jest zkušební kámen, na němž se dokáže, zdali jsme opravdu v dost zralí, dost socialističtí, abychom opravdu stali se v Rako ... [21.03.2018 17:10:12] n
Snad se něco doví,! [19.11.2016 10:28:45] l&s
Doplnění k Peroutkovi - Zemanův projev byl míněn dobře, bohužel se v něm dopustil dehonestujícího přešlapu, když prohlásil, že Per ... [27.02.2016 10:01:56] l&s
Článek pana Bělohradského není k dispozici, tak jen pár postřehů k této stati.
Paní Neudorflová sice správně píe, e je chyba, k ... [28.10.2015 09:08:14] -ik
Dobrý den pane Šlemendo!
To, co jste napsal, je konstatování stavu. A co navrhujete jako pokus o naznačení cesty?
Já mysl ... [04.09.2015 14:20:12] n
Samozřejmě, že již těším na shromáždění, jako posledně na Václaváku. Doufám, že nebude chybět pán Šafr, kterého tímto srdečně zvu. ... [13.08.2015 13:11:01] n
SDS leí v aludku tomu zoufalému tapetáři, take je moc známá a okolí se musí postarat o její prosazení. Prohra s US a tím i se s ... [13.08.2015 01:44:03] -ik
Jestli e se mi zdá, e militantní skupiny dosahují lepích výsledků, měl byc se podívat na sebe, zda nepracuji patně. Oni mohou ... [08.06.2015 21:05:37] -ik
"význam evropské levice pro vývoj ve světě a její podíl na jeho spoluutváření (globalizace, přenos zkueností z jiných čá ... [25.05.2015 14:58:27] n
Lidstvo v rozvinutých zemích a tím myslím i naši zemi, již dosáhli hranic dalšího materiálního pokroku a jeho další zvyšování je n ... [25.05.2015 08:21:23] l&s
"Proč se mylenka lidové fronty boje proti faismu prosadila v naem hnutí, a kdy bylo fakticky pozdě? Bylo vůbec moné, ab ... [13.05.2015 09:45:10] Milan Neubert
-iku, napsal jste víc věcí, s řadou souhlasím. Jednu námitku ale mám: dospěli jsme k závěru, e virtuální diskuse na webu nebo na ... [10.05.2015 23:25:51] -ik
Mám pocit, pane Neuberte, e jste se o kontakt s lidmi ani moc nesnail. Diskuse na stránkách SDS je nulová. A i v minulosti jst ... [06.05.2015 10:38:48] n
Vítám tapetáře. Čest tvoji práci. Podle mnoství zbytečné práce opravdu stojí ...