Strana demokratického socialismu Přípotoční 869/19 101 00 Praha 10 Návątěvy po předchozí dohodě tel.: (420) 608 630 506 (420) 608 181 054
(420) 728 074 253 (nejlépe SMS) Bankovní spojení - transparentní účet pro příjem darů: 2101181284/2010 Případné dárce žľádáme, aby ve "zprávě pro příjemce" uvedli účel daru, např.: "příspěvek na činnost SDS" a identifikovali se jménem a příjmením. Děkujeme. secret@sds.cz (c) SDS
Komentář ze dne: 17.03.2008 12:16:45 Reagovat Autor: neregistrovaný - -ik (@) Titulek: OD podlahy!
Že by konečně skutečná vnitrostranická diskuse? Teď ještě někoho, kdo rozcupuje Haló noviny a další média, která po léta pomáhají udržet v popředí ty "krokodýly"
Komentář ze dne: 17.03.2008 12:46:14 Reagovat Autor: [milan] - Milan Neubert (neubert@sds.cz) Titulek: Re: OD podlahy!
-iku, Vy jste prostě nezmar :-))) Hlavním cílem přece není rozcupovat "krokodýly", ať to stojí, co to stojí. Třeba za tu cenu, že se na jejich balvanech začnou vyhřívat modří aligátoři....
Komentář ze dne: 17.03.2008 17:17:52 Reagovat Autor: neregistrovaný - -ik (@) Titulek: Re: Re: OD podlahy!
Ano, hlavním cílem není rozcupovat krokodýly, ale je to jeden z postupných cílů, který nelze za žádných podmínek obejít.
A pro zopakování: jaký je hlavní cíl?
Komentář ze dne: 17.03.2008 20:09:20 Reagovat Autor: [milan] - Milan Neubert (neubert@sds.cz) Titulek: Re: Re: Re: OD podlahy!
Pro mě je to svobodný člověk.
Komentář ze dne: 17.03.2008 20:59:33 Reagovat Autor: neregistrovaný - -ik (@) Titulek: Re: Re: Re: Re: OD podlahy!
To by asi šlo. Ještě doplníme, že není na planetě sám, že žije v občanské společnosti a v přírodním prostředí a už to skoro máme.
No a právě proto, aby mohl být svobodný se musejí ti krokodýlové odstranit. Samozřejmě nemyslím fyzicky, jak to dělali někdy právě ti krokodýlové.
Komentář ze dne: 17.03.2008 21:18:57 Reagovat Autor: neregistrovaný - čtenář (@) Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: OD podlahy!
Možná je hlavní potíž v tom, že "krokodýlové" pracují s nostalgií a strachem z aligátorů. A my bychom chtěli po lidech nějak hlubší zamyšlení, přiznání rozpornosti světa, a studium jeho chování? Asi není šance.
Komentář ze dne: 17.03.2008 16:48:39 Reagovat Autor: neregistrovaný - polk (@) Titulek:
Tak jsem si přečetl jak Balína, tak Vacka - a znova se ptám, jaký byl mezi oběma kandidáty takový rozdíl, že to stojí za námahu - po funuse - se hádat, pokračování sporu skutečně prospěje jen modrým aligátorům.
po funuse jistě ne, ale včas a jasně se přidat k naději, že kandidát ODS může neuspět to asi chtělo. předem priohrané to snad nebylo.
Teď to už ale chce prokouknout jak budou chtítti modří dál rozkládat opozici a cepovat koaliční partnery aby se jim lépe vládlo.
A tam to tlačí i někteří debatéíři. Pořád mi to občas u nich přijde, že zelení a socani jsou pro komunisty někdy horší než ODS.
Komentář ze dne: 17.03.2008 20:05:40 Reagovat Autor: neregistrovaný - polk (@) Titulek: Re: Re:
Tady nešlo o "zelené nebo socany", ale o kandidáta jako takového! Jeden za 18, druhý bez 2 za 20!
problém je, že většina voličů levice cítila, že kandidát ODS je horší (minimálně proto, že jde o pilíř pravice ODS). Levicový kandádt se přeci nedal zvolit.
Takže vaše rovnice 18 = 20 - 2 nesedí. Nelze-li jinak je třeba volit menší zlo a tím podle mne Švejnar byl.
Ale to už je pasé - toho arogantního konzervativce tam máme na pět let a ODS je i před krajskými volbami na koni.
Komentář ze dne: 17.03.2008 20:27:21 Reagovat Autor: [milan] - Milan Neubert (neubert@sds.cz) Titulek: Re: Re:
Asi budete mít Janusi pravdu. Pro některé komunisty jsou asi opravdu zelení a socani horší než ODS. Něco podobného si ovšem myslím i některých zelených a socanech. A co je horší, je to někdy téměř stranickou politikou. Možná to vidím prizmatem bohumínského usnesení, které se dotýká i SDS. Co s tím?
Komentář ze dne: 17.03.2008 20:22:38 Reagovat Autor: [milan] - Milan Neubert (neubert@sds.cz) Titulek: Re:
Myslím, že tu jde o oba kandidáty jen okrajově. Především jde podle mne o mechanismy činnosti strany jako celku.
Pokud jde o kandidáty, tam se subjektivně přikláním k Janusovi. Faktem ale je, že KSČM ústy Vojtěcha Filipa deklarovala, že jejím HLAVNÍM cílem NENÍ nezvolení Václava Klause. Jak se jednání UVNITŘ KSČM vyvíjelo, o tom víme pouze z prohlášení Vlastimila Balína.
Svobodné rozhodnutí KSČM stanovit si svůj cíl plně respektuji, i když mohu mít já priority jiné. Ohrožení a jisté nebezpečí cítím pouze při nesouladu mezi slovy a činy. Pokud má Balín pravdu, tak taková situace skutečně částečně nastala.
Nesouhlasím s -ikem, který by šel do "reformování" možná za každou cenu, ale hádat se o vnitřních mechanismech až NA OKRAJ možného zisku "modrých aligátorů", to považuji za správné. Zatím se ostatně zdá, že v sázce není postavení KSČM na politické scéně (a potažmo celkový levicový potenciál), ale pozice Balína uvnitř ní. To je to, co nyní Balín dává všanc. A na to má podle mne plné právo.
"...ale hádat se o vnitřních mechanismech až NA OKRAJ možného zisku "modrých aligátorů", to považuji za správné."(Neub.) - - Není mi jasné, co myslíte tím "možným ziskem", já zatím nic takového nevidím. "Zatím se ostatně zdá, že v sázce není postavení KSČM na politické scéně (a potažmo celkový levicový potenciál), ale pozice Balína uvnitř ní. To je to, co nyní Balín dává všanc. A na to má podle mne plné právo."(Neub.)
- - P. Balín má v případě, že souhlasíte(nejen souhlas, ale požadavek je nutný) s krocením krokodýlů v řadách ksčm(a kdekoli jinde též), nejen právo dát svou kůži na trh, ale i plné právo na to, aby ho lidé podobně smýšlející podpořili, aby se jasně vyjádřili. Někdy mi připadá, že lidé kolem sds jsou jakoby ve stínu ksčm a nevím proč, asi z nějaké opatrnosti, ten stín neopouštějí. Jak byste chtěl umocnit "celkový levicový potenciál", kdybyste připustil, aby byl vystavěn na zvětralých základech?
Pan býv. gen. Vacek nedocenil korektní postoj p. Balína: "ale ať usiloval o cokoliv, přihrál tím další argumenty o situaci v KSČM před jejím sjezdem těm, kteří ji patřičně zneužijí."(Vacek). P. Vacek měl pozitivně hodnotit, že to p. Balín řekl veřejně, ne postraně, před sjezdem a ne až po něm - aby se k tomu vedla diskuse na sjezdu a nebál se, že by to někdo ze spolustraníků chtěl nějak zneužít. Pan býv. gen . tím též projevil malou důvěru v jednání sjezdu.
zisk modrých aligátorů je přeci v tom, že se rozložila protiklausovská koalice (a to včetně toho, že Filip řekl, že nezvolení Klause není prioritou KSČM a procedurálně tomu prý i nahrával, ačkoliv asi 4x konstatovala KSČM opak) Inu hlediska jsou asi opravdu různá.
Pokud jde o Balína ... šel čelem proti zdi a tak minimálně propadl v krajských primárkách. Ale to neznamená, že tyhle názory v KSČM neexistují, pouze jejich nositelé nepřijali Balínem vybranou formu konfrontace.
Prezidentská volba ale levici v každém případě rozhodila a na tom gen. vacek svým okřiknutím neukázněného mužstva nic nezmění.
Komentář ze dne: 18.03.2008 19:44:58 Reagovat Autor: [JHudeček] - Jiří Hudeček (hudecek@sds.cz) Titulek: Re: Re: Re:
Použiji, s dovolením trochu Vaši "citační metodu"
" ...Někdy mi připadá, že lidé kolem sds jsou jakoby ve stínu ksčm a nevím proč, asi z nějaké opatrnosti, ten stín neopouštějí."
Máte zcela jistě pravdu, i když i mezi námi jsou v tomto směru rozdíly, řekl bych ale, že jen co do míry.
Má to asi dva důvody:
1) Určité "trauma" z dob rozchodu KSČM/SDL-LB, které stále pociťujeme. Jsme si vědomi toho, že (ani) ze strany (vedení) LB a SDL nebyly všechny kroky vůči KS úplně fér, a to nás "drží zpátky". (Kupodivu, mohli bychom říci - a) nikdo z nás se aktivně na případných neférovostech nepodílel a b) jsme si jich vědomi a v diskusích se členy KS je uznáváme. To se o "protistraně" rozhodně nedá říci - tam zůstala ve funkcích většina protagonistů, a o nějakém uznávání vlasntích chyb většinou nemůže být řeč.)
2) Snahu "neškodit napadanému" (ale možná je tohle jako s tou biblickou metlou a "kdo syna svého miluje, ten ho tresce", objektivně tím možná KS škodíme více, než případnou kritikou. Konceduji).
Komentář ze dne: 18.03.2008 19:18:33 Reagovat Autor: neregistrovaný - -ik (@) Titulek: Krokodýlové se ukáží sami.
"Tak jsem si přečetl jak Balína, tak Vacka - a znova se ptám.."(Polk)
Pane Polku, ještě Vám doporučuji ke čtení článek Pavla Šafránka: Opravdu propásla KSČM šanci? 17.03.2008 Pavel Šafránek. Jen pozor, ať se Vám neudělá nevolno.
Článek p. Šafránka udělá těm Vašim "modrým aligátorům" větší radost než cokoli jiného. Je to rétorika p. Urválka v čisté podobě. A máme dalšího krokodýla.
Komentář ze dne: 18.03.2008 21:49:59 Reagovat Autor: neregistrovaný - polk (@) Titulek:
No a co - Šafránek odráží názory části členstva, které jsou obecně známé. Moje babička říkala, že čím víc se h...no maže tím víc smrdí.
Zajímavější je rozhodně tohle čtení:
http://www.kscm.cz/chat.asp?thema=2745& ;category=
Komentář ze dne: 18.03.2008 22:36:20 Reagovat Autor: [Egon] - Egon (@) Titulek: Re:
Otázkou je zda šéfredaktor takového média, jako jsou HaNo, má pasivně odrážet část nálad v členské základně a nebo zda má též vést svým názorem vlastním.
Tohle zatáhnutí za splachovadlo snad nebylo názorem šéfredaktora (jsem optimista). Pak ale zůstává nenaplněná ta druhá funkce - tj. že pan Šafránek skrývá vlastní názor.
Takže co to tu vlastně smrdí !
Letní univerzita EL se koná ve dnech 11. aľ 15. července 2018 ve Vídni pod mottem "Dialog pro pokrok v Evropě. 200 let od narození Karla Marxe, 100 let od konce 1. světové války. Bliľąí informace o účastnickém poplatku a registrační formulář jsou k dispozici na stránkách Evropské levice.
16.06.2017:Opět útoky spamovacích robotů
Doąlo k opakovaným útokům robotů sázejících do komentářů texty s podivnými "inzeráty" (podle vąech známek činskými). Jen poslední dvě dávky představovaly více neľ 200 těchto pseudokomentářů, které maľeme. bahis siteleri
16.06.2017:Někdo/něco zde krade ľ a ą?
V uplynulých dnech doąlo k technické závadě, v jejímľ důsledku se "beze stop" z některých článků (ale i z větąiny komentářů) ztratila vąechna písmena "ľ" a "ą" (nebo jenom jejich emosčást). Za závadu se omlouváme a na jejím odstranění pracujeme (zatím pátráním po příčině).
09.05.2017:Pietní akt na Oląanech
Jako kaľdoročně, i letos poloľila 9. 5. v 9 hodin delegace zástupců CV SDS a výboru praľské organizace SDS květiny k památníku padlých rudoarmějců na oląanském hřbitově. Při té přileľitosti jsme pietně vzpomněli i padlých daląích armád (včetně československé), kteří jsou na Oląanech uloľeni.
Anketa
V současnosti rozvířil hladinu návrh přijmout do ČR 50 syrských válečných sirotků. Co si o něm myslíte?