Strana demokratického socialismu Přípotoční 869/19 101 00 Praha 10 Návštěvy po předchozí dohodě tel.: (420) 608 630 506 (420) 608 181 054
(420) 728 074 253 (nejlépe SMS) Bankovní spojení - transparentní účet pro příjem darů: 2101181284/2010 Případné dárce žádáme, aby ve "zprávě pro příjemce" uvedli účel daru, např.: "příspěvek na činnost SDS" a identifikovali se jménem a příjmením. Děkujeme. secret@sds.cz (c) SDS
Tak jako tisková zpráva mne to trochu zklamalo. Očekával bych důkladné zhodnocení účasti SDS ve volbách na listině KSČM. Mám vás, chlapi, docela rád, ale teď se budete muset s věcí nějak rozumně vyrovnat.
Komentář ze dne: 08.06.2009 16:29:19 Reagovat Autor: [JHudeček] - Jiří Hudeček (hudecek@sds.cz) Titulek: Re:
Milý čtenáři, mea culpa, pochopitelně to NENÍ tisková zpráva, jen ve svém neumětelství (a mezi pátou a estou hodinou ranní, po probdělé noci a před sebou maraton státnic) jsem nezvládl zaloit text jako "standard", ale nechtěně jsem vyuil formátu "tisková zpráva". Neprodleně opravím.
Na celkové zhodnocení si nemohu troufnout sám, i my jako dosti neformální strana to musíme kolektivně projednat. (To neznamená, e bych neměl své poznatky a své závěry, ale jiní mohou věci vidět jinak). Tenhle materiál měl předevím usnadnit čtenářům naeho webu přístup k aktuálním výsledkům.
Komentář ze dne: 09.06.2009 05:46:42 Reagovat Autor: neregistrovaný - Zdeněk (celealt@centrum.cz) Titulek: Počet preferenčních hlasů
Asi nejzajímavějí informace by byla,pokud se to dá zjistit,jaký byl počet preferenčních hlasů pro oba zástupce SDS.
Komentář ze dne: 09.06.2009 08:27:40 Reagovat Autor: [JHudeček] - Jiří Hudeček (hudecek@sds.cz) Titulek: Re: Počet preferenčních hlasů
To se zjistit dá: 967 J. Hudeček, 910 L. Ledl. Otázka je, co to znamená - to sám nevím (a nevím po pravdě, ani jak to zjistit).
Ale otázka "kroukování" na kandidátce č. 21 je sama o sobě dost zajímavá a stála by za hlubí rozbor (je tu několik případů, kdy se kandidáti s enormním nasazení, vč. finančního, snaili o zisk preferenčních hlasů, a na výsledcích se to nijak výrazně neodrazilo).
Komentář ze dne: 09.06.2009 22:23:07 Reagovat Autor: neregistrovaný - E.T. (@) Titulek: Re: Re: Počet preferenčních hlasů
ono toho moc k dalímu analyzování není - ze základních čísel lze dělak jenom určité velmi hypotetické závěry.
1) Kandidátka č. 21 získala 335 tisíc hlasů, hranice k započtení preferencí je 5%. Té dosáhli jenom první dva - ti neznámějí.
2) Přepočítávat ty co jsou pod 1% nemá moc smysl. Pan doc. Hudeček dosáhl 0,28% a dr. Lédl 0,27% hlasů. To je u normálních lidí v podstatě jen irí okruh známých.
Z toho vyplývá jednak to e lidé u nás moc nepreferují, (nemají moc potřebu měnit pořadí kandidátek), jednak e kandidáti SDS, nepochybně kvalitní, nejsou prostě politicky známí (co platí nejspí i o značce SDS).
Tahle kandidatura prostě byla jen malý krok na cestě levicové spolupráce a na cestě připomenutí e tu nějaká SDS (popř. ELP) je. Snad to není moc mělký pohled.
Komentář ze dne: 10.06.2009 13:34:57 Reagovat Autor: [JHudeček] - Jiří Hudeček (hudecek@sds.cz) Titulek: Re: Re: Re: Počet preferenčních hlasů
To, co jsem měl na mysli já, jsou nejméně tři případy, kdy zcela jistě víme o preferenčním hlasu, který se v daném volebním okrsku neobjevil (ve zveřejněném součtu).
Monosti jsou tři: 1. někdo "stopil" přísluný volební lístek č. 21; 2. někdo "zatloukl" přísluný preferenční hlas, nebo 3. počítání preferečních hlasů v daném okrsku probíhalo nedbale (např. komise sečetle prvních pár lístků, a pak si řekli "stejně tam dole u nic není" a preference u dál nepočítali).
Nejpravděpodobnějí je (asi) var. 3., nejzávanějí zřejmě var. 1.
Zvaujeme, co s tím: protest je směný (event. tři hlasy nic nemění), ale na druhou stranu: co kdy je to signál nějakých manipulací, "test co sneseme" apod.?
Komentář ze dne: 10.06.2009 14:16:41 Reagovat Autor: neregistrovaný - (@) Titulek: Re: Re: Re: Re: Počet preferenčních hlasů
ad preferenční kauza : protest bez záznamu z protokolu s volební komise je nejen směný...na těchto číslech bych u tolik nelpěl.
Pokud vnímáme hodnotu preferencí pro rozhodování voličů kladně, řekněme si zda pro budoucno nesníit práh - třeba na 3%.
Komentář ze dne: 10.06.2009 15:57:14 Reagovat Autor: [JHudeček] - Jiří Hudeček (hudecek@sds.cz) Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Počet preferenčních hlasů
To je samozřejmě také zajímavé - mně ale lo spíe o to, e "něco není v pořádku", buď jde o normální český "pořádek", nebo o signál čehosi závanějího. Představa, e by případný protest cokoliv jakkoliv změnil, mi nikdy ani nepřila na mysl.
Komentář ze dne: 10.06.2009 22:20:03 Reagovat Autor: neregistrovaný - E.T. (@) Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Počet preferenčních hlasů
tomu teď trochu nerozumím. Co závaného ? Pane docente, myslíte si snad e by kanditáti SDS měli podstatně více hlasů (třeba 10x) kdyby to někdo záměrně nezevindloval (tj. e nejde jen o ten nepořádek a pár úletů).
Trochu paranoidní představa pokud by to mělo mít charakter víc ne nahodilý. Jako V pedagog jistě máte představu o chování velkých statistických souborů. A sevindlovat celostátní kandidátku, no nevím, nevím. A kvůli čemu ?
P.S. pokud je to jen moje nepochopení tak se omlouvám
Komentář ze dne: 11.06.2009 10:04:23 Reagovat Autor: [milan] - Milan Neubert (neubert@sds.cz) Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Počet preferenčních hlasů
Berte to jako trochu emotivní dozvuk voleb a diskuse naeho předsednictva, které výsledky hodnotilo. Nelo opravdu o to, e by kandidáti z SDS MĚLI mít 10x víc preferenčních hlasů, ale e jsme v databázi staáku nenali hlasy, které nám byly (velmi pravděpodobně) přiděleny. Výsledek voleb by to samozřejmě nijak neovlivnilo.
Pokud jde ale o ná výsledek absolutně, nijak jsme kandidátce KSČM "neublíili", ale taky nijak výrazně nepomohli. Preferenční hlasy pro oba kandidáty statisticky odpovídají očekávané hodnotě odpovídající pořadí na kandidátce. Z toho ovem plyne, e "přidaná hodnota" značky SDS byla (statisticky) nulová. A to je pro mne osobně zklamání.
levá fronta získala ve Francii 5 mandátů, v Irsku nebyla zvolena současná poslankyně za Sinn Fein, ale Joe Higgins ze Socialistické strany
Preferenční hlasy- u soudu byste asi určitě neuspěl s pár hlasy, kdy jste získali pár desetinek, jinak jsem se osobně setkal před lety i s různými úpravami volebních lístků, různým podtrháváním, zatrháváním kandidátů a tudí neplatnými pokusy udělit preferenční hlas, jinak drobná chyba se stává často, jestli v Praze jsou plní nenávisti, e úmyslně stopnou platné lístky, to musíte vědět Vy, vude jinde to ale není pravděpodobné
Komentář ze dne: 11.06.2009 13:16:26 Reagovat Autor: [JHudeček] - Jiří Hudeček (hudecek@sds.cz) Titulek: Re:
Bohuel pouze "v běhu" mezi dvěma státnicemi (a místo oběda):
1. Nemyslím si, e by to (správně započtení preferencí) něco změnilo, je mi jen divné, jak k chybám dolo (mám pocit, e u se v tom opakuji, ale pro jistotu). Nejméně v jednom případě jsem si skálopevně jist, e ta osoba chybu při vyplňování lístku neudělala.
2. Za nepřesnosti v článku se omlouvám, byl tvořen v pondělí 8. časně (opravdu velmi časně) ráno, kdy např. jména zvolených nebyla jetě k dispozici (obecně) a výsledky, které jsem stačil vyhledat, byly označeny vesměs jako předběné. K problematice se chci (a bude trochu víc času, bude-li kdy) jetě vrátit, je tam mnoho zajímavých údajů. Něco se snad také dozvím na zítřejí schůzi VV SEL, kde se mají volby hodnoti.
Je mi líto, e neobědváte, jen z vlastních zkueností říkám, e chyba se u voleb udělá snadno, ale díky několikeré kontrole (počítá se počet vydaných obálek, počet záznamů ve voličských seznamech, odevzdané obálky, ve se dělá před zraky druhých, čísla musí souhlasit, hlasy straně počítá jeden, druhý přepočítá) je prakticky nemoné, aby dolo k nějaké zásadní chybě, pokud a) prakticky vichni členové volební komise nejsou ignoranti, b) vichni členové volební komise se spolu spolčili. Fakticky jedinou věcí, kde skutečně můe i reálně dojít k pochybení, je (jak se ukázalo při posledních volbách do PS někde ve Znojmě) právě preferenční hlasy, a to jak negativně, tak pozitivně (jsou přičteny neplatné preference, případně jsou preference omylem přiznány jinému kandidátovi), stát se to můe, ovem ne často a ne tak, aby to mohlo ovlivnit výsledek voleb, můete samozřejmě napadnout volbu kandidátů KSČM u NSS, ale ten to zamítne právě pro malý rozsah
nejen Sinnfein ale i Libertas nebodovali - znamená to e Irsko, ale i ELP či frakce GUE/NGL bude méně euroskeptická a více pozitivní ? Evropa toti bude asi řeení pod tlakem faizujících sil potřebovat. U nás zatím Boboíkové a Hájkové propadli.
já četl e francouzská koalice LG (Levá fronta) získala 4 mandáty, ale to je jedno. Po kdysi slavné a úspěné francouzské komunistické staně zisk pouhých 6% není zas tak moc. A Die Linke přes existenci velké koalice v Německu (?) také hlasy ztratila (přila o jeden mandát).
Pokud jde o koalici "Front de gauche pour changer d'Europe", odráí vlastně současné těpení ve francouzské levici. Spojili se v ní hlavně francouzská komunistická strana (PCF) a Levicová strany (PG). Zastoupení na kandidátce má také Konvence pro pokrokovou alternativu.
A jetě k tomu těpení - Nová antikapitalistická strana, vzniklá po dobrovolném rozputění trockistické Revoluční komunistické ligy (LCR) se odmítla zapojit. Meninová frakce vzelá z někdejí LCR, vystupující pod názvem Jednotná levice, se ale do koalice také zapojila. Dále byla vedena neúspěná jednání se stranou Dělnický boj, která se nakonec rozhodla kandidovat samostatně a s hnutím Alternatifs.
v tomhle pestrém společenství (FG) jsou asi stále hlavní komunisté (PCF) se stařičkým Franzem Wurtzem.
Moná jetě Parti de gauche (PG) s Jean-Luc Melanchonem, co je odtrené levé křídlo socialistů. Zbytek je ale u exotika - včetně těch Gauche Unitaire a do EP mimo koalici stojící Gauche Alternativ či Lutte Ouvriere.
Zajímavějí bude pro evrokspou levici signál zda udrí francouzi předsedníctví v bohuel zmenené evropské frakci GUE/NGL či si na něj áhnou Němci, kteří nasadili rovně veterána Lothara Biskyho. 4 čei by pak mohli mít aspoň vicechairmana, ne ?
Komentář ze dne: 11.06.2009 14:52:11 Reagovat Autor: neregistrovaný - Zdeněk (celealt@centrum.cz) Titulek: Preference
Kdy jsem se ptal na preferenční hlasy,vůbec mne nenapadlo,e se debata zaměří na problem korektnosti voleb.Jistě se nedá vyloučit nějaká manipulace s výsleky,
ale podle mého názoru je to věc zcela nevýznamná.Mě lo spí o to,zjistit,jakou SDS měla podporu a údaj cca 1000 hlasů má dostatečnou vypovídací schopnost.Je to velmi málo a jak napsal E.T je to tím,e SDS nikdo nezná s vyjímkou irího okruhu známých a rodinných přísluníků.Teď je nutné zjistit proč tomu tak je a co se s tím dá dělat.Očekávat,e se informace o SDS objeví ve veřejnoprávních médiích by bylo naivní.Uznání v tomhle směru zaslouí pouze Politické spektrum,které dává prostor mimoparlamentním stranám,ale jednou týdně půl
hodiny pro 3-4 subjekty je velmi málo.Podle mého názoru
by zajímavý efekt mohla přinest informace v Právu buď ve spolupráci s levicově orientovanými novináři-Hekrdla,Uhl
nebo jako placená inzerce.To je finančně náročnějí,ale myslím si,e při mnoství cca 1000 příznivců by příspěvek 50-100,-Kč,s vyjímkou skutečně sociálně slabých,nebyl ádný problem.Prezentaci v Halo novinách vidím z hlediska SDS jako problematickou,protoe tyto noviny kupují příznivci KSČM a ti pak volí KSČM.Největí objem informaci by měly nabízet vebové stránky SDS.Bohuel na těchto stránkách zcela absentují informace o tom,jak SDS funguje.Větina stran má na webu informace o vrcholovém vedení strany,o svých regionálních zástupcích,na které by se případní zájemci o spolupráci mohli obracet.Chybí informace jak si SDS stojí na úrovní komunální politiky.Zato se tam rozsáhle diskutuje o ekomomických termínech,které mohou těko nějakého zájemce,pokud není odborník v oboru,
získat,aby se stal členem nebo alespoň sympatizantem SDS.
Zcela absentuje snaha získat mláde,která,jak bylo vidět před volbami,má k levicí díky dlouhodobé masái pravicových stran,jim nakloněných médií a triviálním chybám představitelů ČSSD a KSČM,zcela pokřivený vztah.
Pokud se mladé lidi nepokusí získat levice,získá je pravice včetně té e
levá fronta jako taková (PCF a levicová strana plus nepříli podstatní dalí) získala 4 mandáty, Francise Wurtze nahradil v obvodu Ile de France Patrick Le Hyaric, krom toho vak opět získali mandát reuniontí komunisté v obvdu zámořských území
a na to, e podle čl. 30 Jednacího řádu stačí 25 poslanců zastupujících nejméně 1/4 členských států (dříve 20 z 1/5), co i přes sníení počtu poslanců hlavně kvůli propadáku v Itálii stále radikální levice s rezervou splňuje, na rozdíl od extrémních nacionalistů, kteří by byli schopni splnit maximálně staré podmínky a to jetě za předpokladu, e by si do jedné frakce sedl Jobbik se stranou velkého Rumunska, nae ODS naopak bude mít usnadněnou práci rozpadem UEN, kdy Fiana Fail přeli k liberálům a PiS u předem taky oznámila odchod, přes obrovský úspěch UKIP bude mít potí i IND/DEM, protoe jinde taky hodně ztrácela, jejich jediná naděje spočívá, e s nějak taky rozdělí UEN a nové poslance
no v kadém případě moderní levice bere v nouzi na palubu veliké exoty aby splnila normu - on u ten irský Sin fain byl zvlátní.
Následkem toho se hádají o integraci, o ekologii, o stalinské dědictví - synergický efekt ve prospěch nějakého alterantivního projektu je pak vepsí.
No to jo, ale jen připomenu, e Sinn Fein v europarlamentu zůstává za Severní Irsko a v časech, kdy za Dánsko tam sedí Lidové hnutí proti EU, ani védská Levice EU nefandí (snad v bláhové naději, e ve svém severském sociálním a ekologickém ráji uniknou globalizaci), tak bych zrovna Sinn Fein neviděl tak tragicky, od řeckých a portugalských komunistů taky nelze moc čekat, i kdy teď moc volebně nezáří, od Higginse taky je otázka, co čekat, v tom je ten vtip, máme tu 2 velké a relativně jednolité frakce, pak tu je několik meních, ve kterých existují větí či mení různice a o nějakém společném postupu darmo mluvit, maximálně jen v některých otázkách (ne nadarmo prostě Bobo řekla, e s ultrakatolíky, ultraprotestanty, ultramagory co chtějí EU zruit prostě ve frakci sedět nebude), máme pravé a levé liberály, někdo se vymezuje proti celé EU, někdo jen proti Lisabonu a euru, eurooptimističtí zelení sdílejí frakci s hrstkou zelených euroskeptiků ze severu a regionalisty a pak má člověk nadávat, e panuje velká koalice
drolící se eurokomunisté, nepouitelní stalinisté, utopičtí tmavozelení a retardovaní národovci - tomuhle zjevně chybí společný cíl, svorník i hybatel.
Nechci sýčkovat ale evropskou levici včetně samotné frakce GUE/NGL asi v nejbliích letech a na pozadí globální krize čeká bolestný proces ujasnění si vlastního JÁ. Ty různé ad hoc aliance jsou jen z nouze ctnost.
Obstojí vůbec někdo před Vaím rentgenovým, přísným zrakem Profesora ?
Co takhle naopak zváit, jestli v kadém z těchto proudů není tak trochu střípek pravdy, ale bohuel dohromady tvoří nekonzistentní celek, neuspořádanou hromádku, kde chybí jasný společný jmenovatel nebo řečeno poeticky - kde vichni dohromady tvoří drahokam, kde je kadý stěnou vícestěnu (jak by moná řekl předák hnutí JEWEL nebotík páter Maurice Bishop z Grenady, kterému bohuel zakroutili krkem nikoli američtí imperialisté, ale jeho vlastní - a sice ti maoističtí - soudruzi)
Co takhle naopak zváit, jestli v kadém z těchto proudů není tak trochu střípek pravdy, ale bohuel dohromady tvoří nekonzistentní celek, neuspořádanou hromádku, kde chybí jasný společný jmenovatel nebo řečeno poeticky - kde BY vichni dohromady TVOŘILI drahokam, kde BY kadý BYL stěnou vícestěnu (jak by moná řekl předák hnutí JEWEL nebotík páter Maurice Bishop z Grenady, kterému bohuel zakroutili krkem nikoli američtí imperialisté, ale jeho vlastní - a sice ti maoističtí - soudruzi)
v kadém případě je levá frakce v EP taková zvlátní selpenec, která se v klíčových kauzách těko shodne. Pio letonímoslabení to nepochybně zesíloí a riziko faizace politického spektra je asi taky zjevné.
To e jdou noví utopisté a nostalgici spolu do pomyslného průvodu nabídne tak akorát pestrost mávátek. Chtělo by to diskusi jak dál z téhle nemohoucnosti. SDS blízká European left party zatím východisko viditelně nenabízí.
Evidentě tahle alianční taktika a la hnutí z Porto Alegre je na novou tvořivou a ne destruktukvní takltiku málo účinná Z rádoby radikálních levicových alianci se stávají taková rozhádaná občanská fora. V časech které nás asi čekají to můe být málo.
Komentář ze dne: 22.06.2009 13:03:34 Reagovat Autor: [milan] - Milan Neubert (neubert@sds.cz) Titulek: pro alfa, astreama i e.t.
Nejsem si příli jist, e levice DOHROMADY by mohla tvořit ten astreamův "drahokam", ale rozhodně je pravda, e je to zatím dost nekonzistentní celek. Opravdu chybí společný jmenovatel, alespoň rámcová vize, VŮČI ní by se pak jednotlivé sloky vymezovaly, doplňovaly a moná pak i ten "drahokam" vytvořili.
Vypadá to ale spí tak, e si kadý hraje na svém písečku, omílá své pravdy a fakticky neposlouchá ty druhé. (Natěstí to platí i pro pravici).
V rámci SEL diskuse trochu funguje, alespoň na úrovni vyjasňování si rozdílů ve stanoviscích, ale větinu energie věnují členské strany - z pochopitelných důvodů - zcela účelově zajitění pozice v národních státech.
Určité prostředky (a bez nich to zdá se opravdu nejde) na "výzkum" tečou od jednotlivých stran do struktury Transform, která zastřeuje jejich nadační vzdělávací a výzkumné substruktury. Ale ani tady zatím ádný pořádný výstup typu "vědeckého světového názoru" ven nepadá.
Nesouhlasím zcela s Alfovou představou o SELce, e by byla zaměřena zcela na "taktiku a la Porto Allegre". To je jen jeden proud, jeho význam podle mne v posledním období poklesl, určitě to není hlavní směr.
Pravdu má Alf, e v krizi je to setsakramentsky málo. To je podle mne ostatně jeden z důvodů, proč dostala (irí) levice ve volbách do EP na zadek. Nikdo na levici od socdem po maoisty nemá vizi, ke které by se mohla velká část levice, by kriticky přiklonit.
Ono ani nemusíme opoutět ČR, stačí se podívat na nae protagonisty - KSČM a ČSSD. Ne e by chyběla jedna společná vize, ale ony neexistují ani interní dvě vize pro kadou jednu z těch dvou stran.
Komentář ze dne: 22.06.2009 21:36:38 Reagovat Autor: neregistrovaný - E.T. (@) Titulek: Re: pro alfa, astreama i e.t.
s tou vizí v KSČm a ČSSD je to myslím pravda - slohová cvičení a téma levice v 21. století to nenahradí.
A to si určitě Ransdorfové, Hellerové a dalí myslí, e rovna oni ji mají. Problém je e si to ale nemyslí jejich okolí. Bude to chtít trpělivost ne se naku,ulje poznání a vytvoří syntéza.
Ale zatím se jednotlivci utíkají ke Gesselovi, Chomskému a j. věrozvěstům a hledají ten opravdový "Edelstein" v jejich zmatených kompilacích. Hlavně to nebrat moc váně.
Komentář ze dne: 22.06.2009 23:11:52 Reagovat Autor: [milan] - Milan Neubert (neubert@sds.cz) Titulek: Re: Re: pro alfa, astreama i e.t.
Myslím, e je to obecný problém, to se zdaleka netýká jen R+H. Zatím ale nikdo nepřiel s vizí, kterou by velká část levice vzala váně.
Zkrátka a dobře - je čas hledání, a proto je mi kadý opravdový hledač edelsteinu sympatický v porovnání s převykovači starých klasů a s nenaranými hledači plných korýtek.
Komentář ze dne: 23.06.2009 08:06:39 Reagovat Autor: neregistrovaný - E.T. (@) Titulek: Re: Re: Re: pro alfa, astreama i e.t.
jistěe je to obecné, uvedl jsme R + H jako poměrně respektované hloubavce o který se na levicových diskusích občas někdo zmíní a kteří snad nehledají ty korýtka, ale kteří působí přesvědčeně e u ten "Edelstein" nali.
To e ani oni vlastě jetě nenali zmiňovaný drahý kámen je ale také varování - nezaměňovat hledačství s poetilým přesvědčováním o své pravdě, kterou moná jetě nemám.
lejfovat kdejaký utr ve víře e z jakéhokoliv kamene udělám drahokam toti taky nejde. Čas hledání platí i pro ty pomazané makovice.
Komentář ze dne: 23.06.2009 09:59:54 Reagovat Autor: neregistrovaný - ALF (@) Titulek: Re: pro alfa, astreama i e.t.
hnutí sociálních fór a la brazilské Porot Allegre je samozřejmě jen jeden ze směrů, ale alianční spojování rozdrobené levice je obecnějí postup, ne ?
Chápu to ířeji - např. SEl je také de facto jakousi aliancí i kdy de jiure (to budete vědět lépe) je spíe konfederací různých stran. Jetě volnějí asi budou poměry ve frakci -tam jsou svoerníkem pravidla EP.
Takové ideové sounění védských pirátů a řeckých stalinistů -no to by bylo docela hustý.
astreame, nevím jestli mi z očí tryskají paprsky X ale asi jen necítím potřebu být nadeným roztleskávačem v situaci, kdy mnohé problémy radikální levice jsou docela zjevné. Od nízkého volebního zisku a po mlhavost větinou spíe protestních ideologií.
Ohledně střípů pravdy různých stalinistů, maoistů a jiných spíe extremistů ne radikálů, tak z toho asi nějaký "Edlestein" nevybrousíme. Ale jestli vás jen trochu drádí určitý despekt k utopiím (u jsme tu o tom diskutovali), nevadil by mi přesah do toho co není, ale měl by mít funkční podobu. Pouhá konfese mi opravdu nestačí.
Komentář ze dne: 20.06.2009 02:43:11 Reagovat Autor: neregistrovaný - Horymír (@) Titulek: členská základna a výsledek voleb
Překvapuje mne e dosavadní duskuse se tak málo obrací k vnitrostranickým monostem SDS zorganizovat takovou akci. Proto připomenu otázku,kterou jsem vznesl u před volbami. /co,kdy ne levice,jak kdy ne společně/ Uznávám,e otázka nebyla konkrétní a dnes tento nedostatek napravím. Po posledních volbách do městských a obecních zastupitelstev předseda SDS tyto výsledky uvítal jako úspěch SDS. Myslím, e hovořil o 40 kandidátech zvolených za SDS. za nepřesnost čísel mne opravte, ale mne by zajímalo, jak se tyto výsledky projevují dnes,zda dolo k aktivizaci SDS hlavně mimo Prahu a jaký má vedení o tom přehled. Myslím,e se shodneme na tom, e ani v dnení době nelze místn aktivitu strany nahradit /např. k seznamování činnosti strany mezi obyvatelstvem/ a já sám vím,co je to za fuka,kdy si někdo vezme na starost třeba roznáení propagačních materiálů do vech potovních schránek třeba ve dvou středně dlouhých ulicích
Letní univerzita EL se koná ve dnech 11. až 15. července 2018 ve Vídni pod mottem "Dialog pro pokrok v Evropě. 200 let od narození Karla Marxe, 100 let od konce 1. světové války. Bližší informace o účastnickém poplatku a registrační formulář jsou k dispozici na stránkách Evropské levice.
16.06.2017:Opět útoky spamovacích robotů
Došlo k opakovaným útokům robotů sázejících do komentářů texty s podivnými "inzeráty" (podle všech známek činskými). Jen poslední dvě dávky představovaly více než 200 těchto pseudokomentářů, které mažeme. bahis siteleri
16.06.2017:Někdo/něco zde krade ž a š?
V uplynulých dnech došlo k technické závadě, v jejímž důsledku se "beze stop" z některých článků (ale i z většiny komentářů) ztratila všechna písmena "ž" a "š" (nebo jenom jejich emosčást). Za závadu se omlouváme a na jejím odstranění pracujeme (zatím pátráním po příčině).
09.05.2017:Pietní akt na Olšanech
Jako každoročně, i letos položila 9. 5. v 9 hodin delegace zástupců CV SDS a výboru pražské organizace SDS květiny k památníku padlých rudoarmějců na olšanském hřbitově. Při té přiležitosti jsme pietně vzpomněli i padlých dalších armád (včetně československé), kteří jsou na Olšanech uloženi.
Anketa
V současnosti rozvířil hladinu návrh přijmout do ČR 50 syrských válečných sirotků. Co si o něm myslíte?
[15.05.2018 19:15:23] josef mikovec
Bohumír Šmeral - Mučedník ztracených a vysněných příležitostí
http://www.novarepublika.cz/2018/0 5/frantisek-ferdinand-s ... [15.05.2018 18:54:53] josef mikovec
Zde jest zkušební kámen, na němž se dokáže, zdali jsme opravdu v dost zralí, dost socialističtí, abychom opravdu stali se v Rako ... [21.03.2018 17:10:12] n
Snad se něco doví,! [19.11.2016 10:28:45] l&s
Doplnění k Peroutkovi - Zemanův projev byl míněn dobře, bohužel se v něm dopustil dehonestujícího přešlapu, když prohlásil, že Per ... [27.02.2016 10:01:56] l&s
Článek pana Bělohradského není k dispozici, tak jen pár postřehů k této stati.
Paní Neudorflová sice správně píe, e je chyba, k ... [28.10.2015 09:08:14] -ik
Dobrý den pane Šlemendo!
To, co jste napsal, je konstatování stavu. A co navrhujete jako pokus o naznačení cesty?
Já mysl ... [04.09.2015 14:20:12] n
Samozřejmě, že již těším na shromáždění, jako posledně na Václaváku. Doufám, že nebude chybět pán Šafr, kterého tímto srdečně zvu. ... [13.08.2015 13:11:01] n
SDS leí v aludku tomu zoufalému tapetáři, take je moc známá a okolí se musí postarat o její prosazení. Prohra s US a tím i se s ... [13.08.2015 01:44:03] -ik
Jestli e se mi zdá, e militantní skupiny dosahují lepích výsledků, měl byc se podívat na sebe, zda nepracuji patně. Oni mohou ... [08.06.2015 21:05:37] -ik
"význam evropské levice pro vývoj ve světě a její podíl na jeho spoluutváření (globalizace, přenos zkueností z jiných čá ... [25.05.2015 14:58:27] n
Lidstvo v rozvinutých zemích a tím myslím i naši zemi, již dosáhli hranic dalšího materiálního pokroku a jeho další zvyšování je n ... [25.05.2015 08:21:23] l&s
"Proč se mylenka lidové fronty boje proti faismu prosadila v naem hnutí, a kdy bylo fakticky pozdě? Bylo vůbec moné, ab ... [13.05.2015 09:45:10] Milan Neubert
-iku, napsal jste víc věcí, s řadou souhlasím. Jednu námitku ale mám: dospěli jsme k závěru, e virtuální diskuse na webu nebo na ... [10.05.2015 23:25:51] -ik
Mám pocit, pane Neuberte, e jste se o kontakt s lidmi ani moc nesnail. Diskuse na stránkách SDS je nulová. A i v minulosti jst ... [06.05.2015 10:38:48] n
Vítám tapetáře. Čest tvoji práci. Podle mnoství zbytečné práce opravdu stojí ...