Strana demokratického socialismu Přípotoční 869/19 101 00 Praha 10 Návątěvy po předchozí dohodě tel.: (420) 608 630 506 (420) 608 181 054
(420) 728 074 253 (nejlépe SMS) Bankovní spojení - transparentní účet pro příjem darů: 2101181284/2010 Případné dárce žľádáme, aby ve "zprávě pro příjemce" uvedli účel daru, např.: "příspěvek na činnost SDS" a identifikovali se jménem a příjmením. Děkujeme. secret@sds.cz (c) SDS
Komentář ze dne: 19.02.2010 19:07:37 Reagovat Autor: neregistrovaný - Egon (@) Titulek:
Myslím že zákaz Dělnické strany (DS) nemusí nikoho mrzet. Už dávno v DS překročili hranice extrémismu a společnost se musí nějak bránit a liknavost předchozích pokusů byla zarážející. Tolik právo.
Jiná věc je mediálně politická interpretace téhle kauzy. Tady je nutné aby si levice dala pozor aby i ona nepřekročila hranci extrémismu (levý extremismus existuje a bylo by chybou namlouvat si že ne)
Mediální spekulace ale mohou rozkolísat některé z potenciálních voličů KSČM z důvodů dehonestace či obav že se tato strana ocitně opět v politickém koutě s nulovým koaličním potenciálem. Pláč nebo dokonce odmítání zákazu DS tu ale nepomohou.
Komentář ze dne: 22.02.2010 18:32:02 Reagovat Autor: [JHudeček] - Jiří Hudeček (hudecek@sds.cz) Titulek: Re: lítost
Žádnou lítost ve mně nucené ukončení činnosti DS rozhodně nebudí. Jen mám trochu pochybnosti, nakolik vše bylo "košer" z pohledu práva a ústavy, nakolik v tom byla "politická vůle" a nakolik to může být precedens pro použití "v jiných případech".
V příspěvku mi šlo nadto o fakt, že - přinejmenším do zahraničí - vysíláme signály, které by svědčily o našich obavách z aplikace podobných přístupů na KSČM.
A tento rozpor mne prostě vyprovokoval.
Společnost se nepochybně musí bránit - otázka je ovšem, kde je ta hranice, kdy se "slovo mění v čin" (nebo, pro milovníky klasiků, kdy se myšlenka stává silou, protože ovládla masy).
Trochu mne také děsí pokusy popírat reálnost problémů, z nichž (jejich neřešení) DS profitovala - viz komentář P. Uhla v sobotním Právu.
Souhlasím.
A domnívám se, že ani není třeba vynalézat vynalezené.
V věci svobody projevu - nikoli v ekonomické oblasti - jsem amerikanofil (pochopitelně s odmítáním podivných puritánských omezení na úseku "morálky", které na Evropana působí směšně).
Argumenty, že máme jinou minulost (s nacistickým extempore), takže je důvod pro zakazování názorů, neuznávám.
Podle mne je svoboda nedělitelná a ona známá hranice, kterou praktičtí Američané na základě zdravého rozumu nalezli, je podle mého názoru optimální.
To, že do toho všeho neorganicky montují moralizující omezení (např. v médiích), je pro mně ovšem těžko pochopitelné.
legální existence Bílé nacistické strany je pro mne zcela přijatelná...
Komentář ze dne: 23.02.2010 13:47:50 Reagovat Autor: neregistrovaný - n (@) Titulek: Re: Re: Re: lítost
V domě oběšence se o provaze nemluví. Tím chci říci, že nám disidenti slibovali modré z nebe, ale o značné části rasistické společnosti u nás nemluvili. Zákazu se není třeba bát, protože kdo přežil a nezradil po převratu, tak už nemá co ztratit, jelikož se zařadil mezi profesionální revolucionáře.
blábolíte pane NEMO - po roce 1989 že není co ztratit, právě bývalé struktury si často pomohly nejvíc. Kdo myslíte že privatizoval a budoval český kapitalismus, právě tihle "profesionálové" a ne disidenti.
Držet se v téhle situaci starých receptů z totáče je projev mdlého ducha a ne revolučnosti. A to že mladí stalnisté na www.komsomol.cz volají po zrušení zákazu Dělnické strany je příznačné.
Asi se bojí že si jejich extrémismu taky někdo všimne, ale zákazu za jejjch blbost se bojí právem. Ale kdo by si kvůli téhle parodii levicovosti vzrušoval...
blbci jsou přijatelní jenom potud, pokud od nich nehrozí přímé nebezpečí. Společnost se také musí bránit před extrémy. Nebo byste toleroval i Hitlera či Stalina ?
patří mezi neomezenou svobodu projevu vyzývat nopř. ke "konečnému řešení cikánské otázky" ? Tedy naplnění skutkové podstaty trestného činu šíření zášti vůči jiným ?
Já myslím že ne - tahle lumpárna má být pod sankcí a basta !
DS i DS-SS do legální politiky prostě nepatří a v USA ať si řeší svůj kukluxklan a jiné rarity.
blbost trestná není (to bychom se utrestali) ale návod k nebezpečnému chování ano. I svoboda má nějaká pravidla a tolerance zase hranice.
Tím je řečeno vše - v tomhle punktu postoj KSČM vítající zákaz DS chápu a podporuji. To klidně zopakuji- ať se extrémisti třeba opupínkují.
Jiná věc je efektivnost tohop či onoho kroku. zakzovat DS a toelrovat fašistické a xenofobní názory ve státních orgánech, policii a armádě je protimluv.
Komentář ze dne: 24.02.2010 13:15:41 Reagovat Autor: neregistrovaný - n Titulek: nelítost
Strana SDS také patří na index jmenovaného usnesení a o tom se nemluví a nikdo se nepozastavuje nad její budoucnosti, což svědčí o její malosti. Přitom je zde tolik materiálu k přečtení a stále je zde přítomno v průměru 20 čtenářů. Jaký bychom měli mít vztah k diktátorům? To je jako se ptát co se říká měsíci. Prostě se to stalo a musíme si z toho vzít ponaučení.
Komentář ze dne: 24.02.2010 13:30:25 Reagovat Autor: [JHudeček] - Jiří Hudeček (hudecek@sds.cz) Titulek: Re: nelítost
Moc této reakci nerozumím: o jakém usnesení a indexu mluvíte? Kde v našem materiálu (tj opravdu NAŠEM, který je náš autorsky nebo jinak spojený se SDS) nacházíte něco, co by bylo možno vykládat jako podporu nedemokratickýcm praktikám jakéhokoliv druhu? Nebo jste to takhle nemyslel?
A proč ta otázka o vztahu k diktátorům? Nikde zde nevidím nikoho, kdo by si ji TAKTO kladl. (Ostatně, z obecného hlediska je to nepochybně zajímavá otázka, stálo by za to se k ní vrátit - ale není to jako vztah k Měsíci, je to naopakotázka potenciálně velmi důležitá i prakticky.)
Můžete, prosím, příspěvek rozšířit, aby mi byl jasnější?
zprávy BIS o extremismu sice vzpomínají různé spolky i vlevo, ale to není o zdůvodnění rozsudku NSS. Skuteční extremisté by se neměli schovávat za SDS a podobné organizace. Tady je naše distance na místě.
za povšimnutí stojí i to, že se předseda KSČM Filip musel v sobotu vymezit vůči článku, který také zveřejniliy Halo noviny (proti zákazu DS) a na který upozornila MFD.
Sdělil, že "KSČM je daleko od toho, aby uplatňovala metodu cenzury názorů těch, kteří v Haló novinách publikují. To, že jsou publikovány názory, se kterými se neztotožňujeme, je jen znakem naší demokratičnosti a úcty k Ústavě ČR."
Uvdíme jeslti v Halo novinách vyjde i něco kritického k minulému režimu, když je tam ta svoboda projevu. V každém případě je dobře že zmíněný článek není názorem KSČM.
rozpornost signálů vysílaných při zákazu DS asi straší jenom v hlavách některých radikálů - buď jde o právo a pak snad legitimní parlanentní strana nemůže být usvědčena z extremismu a nebo nebo se extrémisti z prava i zleva chtějí spojit při své obraně proti právu.
To druhé doufám neplatí. Pak ovšem jde jen o mediální bublinu různých Štětinů a spol. a je jen dobře že představitelé KSČM zákaz DS ocenili (tzv. stínový ministr vnitra Maršíček a další). Vyjádření KSČM ne nevzrušují, ale tohle je myslím docela logické i z důvodů odlišení komunismu a fašismu.
Komentář ze dne: 28.02.2010 15:13:01 Reagovat Autor: neregistrovaný - Majda (naseadresaAR@seznam.cz) Titulek: Nečinnost našeho parlamentu
Co říkáte přátelé k aktivitám našeho parlamentu v současné době? Je vůbec možné, aby si někdo dovolil za takové peníze odvádět takovou práci, jak vidíme na televizních obrazovkách? Bylo by možné dát doporučení všem současným parlamentním stranám, aby se urychleně rozpustily? Aby poslanci přestali brát penze za nic a dopředu se Ti, kteří nebudou znovu zvoleni, zřekli výplaty finančního odstupného?
Víme přece, kolik stojí jeden den parlamentní at činnosti či nečinnosti. V kirizi je každá koruna dobrá a když si dáme práci spočítat, kolik bychom do voleb ušetřili, tak bude hned na mazteřskou!!! Takto amorální postoj současných poslanců je do nebe volající.
To co předvádí ODS, slavná TOPka i Zelení je skutečně nehorázné.Když nemají chu%t pracovat, tak musí přece dostat výpověď!!!
Skutečně tady už člověk dostane takový vztek, že by šel někoho profackovat.
Komentář ze dne: 28.02.2010 19:02:26 Reagovat Autor: neregistrovaný - HOP (@) Titulek: Re: Nečinnost našeho parlamentu
doporučení všem současným parlamentním stranám, aby se urychleně rozpustily ? Chápu to reztrpčení ale místo parlamentí demokracie by mělo přijít co ?
Osvícená monarchie, meritokracie úředníků nebo příchod nepoltických poltiků typu mediálních tváří Radka Johna?
Nevím kolik procent činí rozpočet parlamentu v státním rozpočtu, ale určitě to bude méně než se vyhazuje na různé ty veřejné zakázky a kolim se rozkrade na různých veřejných stavbách.
Stát by měl být efektivnější, parlament výkonnější, strany demokratičtější - ale ani jedno bych nerušil jenom proto že se na to nedá koukat.
Nemám na mysli ani osvícenou monarchii ani nic jiného, jenom tento parlament už přece neplní svoji funkci a ani do voleb plnit nechce, tak snad by bylo logické, aby už také nečerpali peníze z našeho společného. Nedovedu si představit, že bych na svém pracovišti začala dělat takové obstrukce, přestat plnit svoje úkoly, které mám striktně dané. Začala bych tím totiž brzdit práci ostatních a určitě by se to muselo projevit na produktivitě práce. Dokonce bych trvala na tom, aby mi za to nic nedělání ještě požadovala každý měsíc výplatu. Tak to myslím a ne jinak. Těším se už na volby. Doufám, že voliči to letos skutečně svým poslancům spočítají.
Komentář ze dne: 01.03.2010 09:42:25 Reagovat Autor: neregistrovaný - HOP (@) Titulek: Re:
možná je dobře že těch pár měsíců do voleb nic neudělají - aspoň to nebudou muset celé čtyři roky po volbách napravovat.
trapnost toho současného divadla chápu. Já jen že jste napsala zrušit parlamentní srtany - když něco zruším,musím to něčím nahradit, ne ?
Mimochodem v případě krátkodobé nefunkčnosti Poslanecké sněmovny je v ústavě jako náhradník Senát (ten asi lepší nebude) a pak prezident - to snad raději také ne.
Komentář ze dne: 01.03.2010 09:20:32 Reagovat Autor: neregistrovaný - Egon (@) Titulek: nácky tu nechceme
dnes jsme si přečetl výzvu tiskové mluvčí KSČM paní Karasové které hodnotí zákaz Dělnické strany jako jasný signál :
Píše tam, že rozhodnutí NSS "lze bez nadsázky označit za historické a zlomové. Většina společnosti toto rozhodnutí přivítala s povděkem. Strany, které svým programem i činností prosazují neonacistické a rasistické názory, do vyspělé demokratické společnosti 21. století nepatří." Rozhpodně soiuhlas.
Říká tam také, že pouhé rozhodnutí soudů v boji proti projevům neonacismu a rasismu nestačí. že je nutný další tlak
státu i společnosti na kterém se snad čeští občané dokážou sjednotit bez ohledu na polickou příslušnost či náboženské vyznání jako při blokádě nacistů . 13. února 2010 v Drážďanech.
Opět souhlas. Na českém severu bude zejména zapotřebí
masový odpor je ze strany měst a obcí hodný -nechceme snad aby se náckové uchytili zpočátku třeba jen v komunální politice v podzimích volbách. Ani tam by neměli mít strany jako DS šanci.
Jelikož jsem skutečně četl ten 130stránkový rozsudek relevantní rozsudky ESLP, případně výtahy z nich a měl jsem tu čest poznat osobu jednoho člena volebního senátu Nejvyššího správního soudu, dovolím si prohlásit následující:
1)To rozhodnutí alespoň ze strany těch soudců určitě nebylo motivováno politicky
2)pan Štětina čeří vodu, neboť
a) důkazní situace u KSČM a DS je úplně jiná, stejný je maximálně obecný rámec, který vychází toliko z judikatury ESLP- např. Refah partisi proti Turecku (a je tedy úplný nesmysl, pokud bývalý ministr Langr tvrdí, že oni nevěděli, co po nich soud bude chtít)
b) tvrzení, že chtějí donutit KSČM k vypuštění slova komunistická z názvu jejiž úplný nesmysl, v názvu strany to ostatně není, ESLP se již několika komunistických stran zastal-viz Partidul comunistirol (nepeceristi) a Ungureanu proti Rumunsku, Tsonev proti Bulharsku, Sjednocená komunistická strana proti Turecku, i těchto rozsudků se NSS dovolával, k mezím zákazu komunistické propagandy viz Vajnai proti Maďarsku, pro naše antikomunisty je z důvodu existence těchto rozhodnutí buď možno radikálně tyto judikáty ignorovat nebo poměrně své antikomunistické aktivity zmírnit
Nic z výše uvedeného neznamená, že by naši komunisté měli nějaké úplně volné pole působnosti i oni samozřejmě ohroženi být mohou, leč představy našich antikomunistů jsou poněkud naivní
Zkrátka, pepa ukazuje, že Štětinové a spol. samoszřejmě blufuji a také provozují psychologický teror typu, že slušný člověk nechápe, že komunisté mohou volně působit v této zemi.
Redaktorský kádr české verze Playboye je mladý a bujarý - v jednom ze svých článku je vyjmenovano 10 zvrhlostí :
začíná to myslím kanibalismem a tím Němcem, co zabil a snědl penis a pak svou oběť - konsensuálně.
A někde na takovém sedmém místě jsou pak marxisté (nejen komunisté)
Velmi fundovaný redaktor ...
Janusové, Alfové a Garfieldové tomuto člověku jistě vysvětlí, že se mýlí - že do řady, do zákrytu za kanibala Armina patří nanejvýše ještě tak učitelka Semelová, Jumr, Kojzar atd., ale například (neo)marxisté Sweezy, Chomsky, Žižek už nejsou takoví...
Prostě takovou tou třetí cestou sbližování stanovisek se schlapcem nějak dohodnou...
Pak si dají nějaký ten závazek, že napíší nějaký ostrý článek proti stalinistům - zřejmě největšímu problému na levici ... na který by levice měla myslet dnem a nocí...
Nevím přesně s kým a proč tu teď bojujete (zní to trochu militantně), ale víte určitě že nějaký anarchisticky laděný lingvista jako je Chomsky je marxista ?
A že perverze hitlerovského nacismu není vlastně kanibalismem, že jsou to vlastně jen oběti psychoteroru ? Aby bylo zřejmé zda se té Dělnické strany zastáváte a nebo ne ?
P.S. pro úplnost - mně zákaz DS nejen nevadí, mám to za potřebný signál (fašounkové z Národní strany se svými národními gardami možná k tomu dozrají také).
taky nevím jak s nácky z DS souvisí Žižek a kol, ale v podstatě to mám za uzavřené. Rozhodnutí Nejvyššího soudu bylo zlomové proto, že jsme se vůbec v ČR pochlapili. Většina společnosti to rozhodnutí opravdu přivítala.
Ti ostatní extrémisti musí být opět posuzování individuálně soudem (ať již DS SS a nebo NS a pod). Když se stanou nebezpeční, klidně taky zrušit - jde o hranici od které se společnost brání. A tohle byl myslím rozumný precedens.
tayk nevím čím jsem si zasloužitl tu čest, že jsem tu astreamem zahrnut v jakési množině manipulátorů spojující kanbalismus se stalninismem a přehlížející maxrxismus.
Že by za jasné stanovisko, že lumpárna nacismu má být pod sankcí a basta ? Jestli se cítíte proto být yvstaven spychickému teroru, třeba vás nějaká white power přivine na svá ňadra.
zajímavé jak krajní levice má spadeno na fašisty typu Dělnická strana, ale obdobně populistické výkřiky od paní bobošíkové jí dokonce umožnili rudou nominaci na prezidentku Pro rpavicové strany lze říci totéž ve vztahu k Věcem veřejným - gardy Národní strany vedly Langra k aktivizace policie, Johnovy hlídky jsou v poho a nejspíš Vévéčka usednou s ODS v koalici, možná i s tím Íčkem.
Sládkovu parketu i s jejími protestními hlasy si v parlamentu ale zatím rozebrali KSČM a ODS. Ryzí populisté jako mamzel Bobo jsou naštěstí zatím bez šance.
Faktem je že VV k tomu mají nejblíže, ale ty nežonglují nacionálním populismem a navíc je to značka možná na jedno použití (asi skončí v zavedených stranách).
co je tomhle spojení divného ? konzervativní část KSČM se překrývá se spociální demagogií sládkovců a pravé křídlo ODS zase s tou jejich fašizující programatikou.
Obě uskupení dohromady pak spojuje zatuchlé národovectví a nechuť k EU. Krásně viditelné je to z dvojích voleb papá Klause, tohoto pravicového bolševika.
Komentář ze dne: 25.05.2010 07:40:23 Reagovat Autor: neregistrovaný - polk (@) Titulek:
Inu plácnutí jako plácnutí - nebylo to třeba s tou prezidentskou volbou takto:
Hlasy pro Klause zabráníme volbě totálního .... ?
To co tahali socdem z rukávu byla skutečně hrůza.
Nechte už ten průser s klausovou vobou spát - nezabránilo se ničemu, spíš naopak, ale te´d už to s tím nadělením na Hradě musíme doklepat. Sám neodejde.
polku, to vám nestačí když i v případě volebního vítězství levice požaduje klaus od Paroubka 101 nekomunistických hlasů ? Klaus na Hradě je slušná katastrofa a baštit mu ty jeho vlastenecké řečičky je naivní.
Jen kryje privatizační mafie a nenávidí i ten slabý evropský sociální stát. ČSSD se omluvila za prezidentskou volbu za Špidly, ale KSČM má taky máslo na hlavě. Nechci už rozebírat nominaci Švejnara, ale ta argumentace jeho americkým občanstvím je na pozadí těhle mafiánských praktik klausovců dost přízemní.
Komentář ze dne: 26.05.2010 09:05:37 Reagovat Autor: neregistrovaný - polk (@) Titulek:
Malér byl v tom, že ostatní kandidáti - navrhovaní socdemákama byli ještě o hodně horší, o américkým profesorovi nemluvě, prostě volili nejmenší možnou katastrofu. Věci je nutné brát v souvislostech a nemyslet jen v polaritách!
no v tom srovnání Švejnara s Klausem se prostě neshodnem - oba jsou v pravo, ale Klaus je podle mne větší narcis a kazisvět. Raději evropštější západní liberál, než ve východní mentalitě zapuštěný postnormalizační konzevrativec.
I to jsou ty souvislosti. Jiný úhel pohledu zase může vést k odmítání polarity typu povrchní antiamerikanismus a rusofilie východoevropské zkonzervativnělé levice.
pro levici je současný preziden velký problém, ale stejně tam ještě tři roky bude, tak by se měla spíš trápit co udělá v další prezidentské volbě. Nebude-li přímá volba, tak to rozhodnou letošní volby + senátní za dva roky.
Komentář ze dne: 27.05.2010 11:30:38 Reagovat Autor: neregistrovaný - polk (@) Titulek: Re: Re:
Ale alespoň čitelný, u kterého se vědělo, co se od něho dá čekat.
To že jsme sklouzli ke "klausovské" debatě od kausy dělnické strany je zajímavé. Stejně jako Bobošíková, i Klaus není extremistou, ale neštítí se jakéhokoliv populismu. A i s odkazem masaryka či beneše žongluje zcela účelově, rozhodně ne čitelně.
To že u části levice jeho tatíčkovsky vlastenčící rétorika zakrývá superpravicové názory i podíl na vzniku mafijním kapitalismu v čechách ale odhaluje povrchně konzervativní sklony této části levice.
Podmíněné reflexy z doby Z. Nejedlého u určité generace prostě zdomácněly. Ale také to myslím potvrzuje že moje teze o rozebrání sládkovské parkety mezi pravým a levým okrajem politického spektra má své oprávnění.
Přímá volba prezidenta zatím parlamentem nepročla a tak by měli rozhodovat obě komory -a tady se zatím nabízí opatrný Přemysl Sobotka za pravici, konfliktní Paroubek možná za levici, za bukem číhající Zeman (na něj moc nevěřím) či kníže Schwarzenberg (to snad raději ne). Jestli bude levice jako vždy rozhádaná - jestli zafungují trojští koně - tak to bude pravice kdo opět vyhraje. A kecy o její čitelnosti to pak nespasí.
Dobrý den,
proč se stále najde někdo,kdo se naváží do KSČM?Dívejte se kolem sebe,kdo nás ničí a žene do propasti.Jste všichni nepoučitelní a stále dáváte své hlasy někomu,kdo rozkrádá naší republiku a žene nás do záhuby.
Stále se zdražuje,žádné sociální jistoty,malé platy na uživení rodin,utahování opasků,to vše a spousta dalších věcí směřuje jen proti nám,obyčejným lidem.Proč si neutahují opasky i Ti nahoře?Proč nemají stejná práva třeba ohledně nemocenské,proč,když nejsou v zaměstnání(parlamentě,vládě atd.),nedostanou Ačko a maj to placené?Je to prostě bordel a my všichni se na tom podílíme?Proč?Protože jsme si je zvolili a nic proti tomu neděláme.Nechte KOMUNISTY NA POKOJI a plivejte taky na ty ostatní.Za dob minulých,jsem alespoň věděl,že budu mít práci,bez poplatků u lékaře,děti školku a pod.Nebylo nám nijak zle a to,že se někde staly chyby?Dneska jich je až až a nikoho to nerozčiluje a když ano,nikdo z Vás nic neděláte.Tak se na to už konečně vykašlete a začněte pro to něco dělat.I v Americe,když půjdete proti státu,dostanete klepnuto přes prsty.Tady Vám jen lžou a kradou.Chtělo by to opět Žižku,pár vyhazovů z oken a byl by klid.
myslím, že pláčete na špatném hrobě - web SDS i většina zdejších debatérů určitě neútočí na KSČM, představitelé SDS dokonce kandidují na kandátkách KSČM. Takže se určitě rozčilují z podobných věcí jako vy a prostě přemýšlí co s tím.
To samozřejmě neznamená, že by tu měla být nekritická diskusi ať již vůči KSČM, tak samotné SDS či levice vůbec nebo že by seměl zakazovat vstup lidem s pravicovými názory. Jenom kritický rozum nás může dostat dál.
Komentář ze dne: 28.05.2010 16:11:09 Reagovat Autor: [JHudeček] - Jiří Hudeček (hudecek@sds.cz) Titulek: Re: Proč???
Milý pi.trs(i? e?)
Jsem ten poslední, kdo by útočil na KSČM - ale to ani mne, (ani jiné diskutéry tady, o nichž se domnívám, že většinově jsou také dost "nalevo") neodradí od toho, abych ji (příležitostně) nekritizoval. Nakonec, jen Váš nepřítel (nebo patolízal, který od Vás něco chce) Vám bude pořád říkat, jak jste úžasný a dokonalý, a mlčením přecházet chyby (nebo to, o čem si myslí, že jsou to chyby).
Kritika a polemika napomáhá hledání správné (a odhalování špatné) cesty vpřed, bez ní dřív nebo později každá strana nebo skupina zakrní a zdegeneruje.
V této souvislosti nemohu souhlasit s Vaším: "a to, že se někde staly chyby?" (atd). Je to právě naopak: až už si na pravici nikdo na chyby levice ani nevzpomene, MY je musíme mít stále na paměti - abychom se dokázali vyhnout jejich opakování (proto také potřebujeme UŽ DNES jejich analýzu). Stačí se podívat na to, do jakého svrabu nás přivedly (a zdá se, že na dlouhou dobu). Není třeba se jimi traumatizovat nebo rozdírat, ale vědět o nich a usilovat o analýzu jejich kořenů, to musíme. To za nás žádný ÚSTRK ani nikdo jiný neudělá.
Komentář ze dne: 28.05.2010 13:40:56 Reagovat Autor: neregistrovaný - Alan (@) Titulek: je to k smíchu
Kdyby to udělali trochu chytřeji,mohli tady být dále.Ale nezvládli to.Nejdříve měli jít proti těm nahoře,dostat se do vlády a ovládnout to tam.Pak teprve bych řešil to ostatní,až bych upevnil svoji pozici.Tady je vidět,že vlastně nikdo nemá o taktice ani potuchy,ale řvát a házet zápalné lahve,to umí každej blbec.
Proč jste nešli obráceně?Nejdříve Ti NAHOŘE a pak udělat pořádek i tam DOLE.
Letní univerzita EL se koná ve dnech 11. aľ 15. července 2018 ve Vídni pod mottem "Dialog pro pokrok v Evropě. 200 let od narození Karla Marxe, 100 let od konce 1. světové války. Bliľąí informace o účastnickém poplatku a registrační formulář jsou k dispozici na stránkách Evropské levice.
16.06.2017:Opět útoky spamovacích robotů
Doąlo k opakovaným útokům robotů sázejících do komentářů texty s podivnými "inzeráty" (podle vąech známek činskými). Jen poslední dvě dávky představovaly více neľ 200 těchto pseudokomentářů, které maľeme. bahis siteleri
16.06.2017:Někdo/něco zde krade ľ a ą?
V uplynulých dnech doąlo k technické závadě, v jejímľ důsledku se "beze stop" z některých článků (ale i z větąiny komentářů) ztratila vąechna písmena "ľ" a "ą" (nebo jenom jejich emosčást). Za závadu se omlouváme a na jejím odstranění pracujeme (zatím pátráním po příčině).
09.05.2017:Pietní akt na Oląanech
Jako kaľdoročně, i letos poloľila 9. 5. v 9 hodin delegace zástupců CV SDS a výboru praľské organizace SDS květiny k památníku padlých rudoarmějců na oląanském hřbitově. Při té přileľitosti jsme pietně vzpomněli i padlých daląích armád (včetně československé), kteří jsou na Oląanech uloľeni.
Anketa
V současnosti rozvířil hladinu návrh přijmout do ČR 50 syrských válečných sirotků. Co si o něm myslíte?