Strana demokratického socialismu Přípotoční 869/19 101 00 Praha 10 Návątěvy po předchozí dohodě tel.: (420) 608 630 506 (420) 608 181 054
(420) 728 074 253 (nejlépe SMS) Bankovní spojení - transparentní účet pro příjem darů: 2101181284/2010 Případné dárce žľádáme, aby ve "zprávě pro příjemce" uvedli účel daru, např.: "příspěvek na činnost SDS" a identifikovali se jménem a příjmením. Děkujeme. secret@sds.cz (c) SDS
že by vám byl vzorech Zeman se svým trapným povykováním před novináři Allah akbar ?
proč pořád ta islamofobie ? Věřit fanaticky v Alláha či v diktátora, jaký je v tom rozdíl ?
Komentář ze dne: 15.09.2013 04:05:13 Reagovat Autor: neregistrovaný - Dita (@) Titulek: Re: Jak je to s Allahu Akbar
Vážený pane, to je ale naprosto nesrovnatelný rozdíl. Každý člověk když je zoufalý, se obrací na svého Boha a jediný rozdíl tady je, že Syřané jsou muslimové, a tak je zcela pochopitelné, že se ve své strašlivé situaci vzývají SVÉHO Boha, pro ně je to Allah a ten je pro ně ten největší tedy Akbar. Proto ten Allahu Akbar, "Bůh je největší". Mají snad muslimové podle vás volat křesťanského Boha?
Takže to srovnání je naprosto nesmyslné, jak může být Bůh stejný jako diktáror? To je bohapusté rouhání. Zřejmě vůbec nevíte, že papež František se postil před modlidbami a 7. září zahájil na veřejném prostranství Vatikánu společné modlitby, v kterých prosil Boha za mír v Sýrii. Ve Vatikánu se s ním na tomto místě modlilo 70 tisíc lidí a modlitby trvaly 5 hodin. Chcete snad tvrdit, že tento tak velmi humánní a velmi dojemný čin se rovná diktároru, který už dva roky vraždí Syřany?
Komentář ze dne: 17.09.2013 21:52:42 Reagovat Autor: neregistrovaný - -ik (@) Titulek: Re: Re: Jak je to s Allahu Akbar
Komentář ze dne: 15.09.2013 04:05:13 Autor: Dita (@)
- - Jasně! Syřanům není potřeba pomáhat, pomůže jim Alláh. Tak jako pomohl židům ve vyhlazovacím koncentráku jejich bůh a jako po staletí pomáhá potřebným křesťanský bůh. Papež to tam nahoře mezi těmi bohy vyjedná a pak už bude dobře pro všechny. Jestli se papež modlil 5 hodin, tak to měl tam nahoře asi nějak vyjednané. Ať se Syřané modlí 10 hod a třeba bude také lépe.
Chudáci lidi. Z jedné strany do nich hučí komouši, z druhé Nečasovci a ze všech stran ti jejich kněží. A lidi sami? Nic. Jen volají, jako ve starém Římě: dejte nám chléb a hry. A pak se diví, když je někdo přirovná ke stádu ovcí.
Komentář ze dne: 20.09.2013 13:02:14 Reagovat Autor: neregistrovaný - čtenář (@) Titulek: Re: Re: Re: Jak je to s Allahu Akbar
Nějak bych řekl, že tento článek právě ukazuje, že lidi v Sýrii NEJSOU žádné ovce. Může se nám, více či méně, nelíbit, že jsou to asi většinou muslimové a věří ve svého boha Alláha, ale to z nich tedy rozhodně ovce nedělá. Demonstrace a nakonec ozbrojené povstání určitě nejsou trpné vyščkávání ovcí.
Ještě poznámka, ani nevíte co znamená slovo
"islamofobie". Fobie znamená mít strach z něčeho, a v tomto případě je to strach z islámu, takže tou islamofobií trpíte právě Vy ! Nejenže jste nepochopil význam tohoto slova, ale jak je vidět nevíte ani nic o samotném islámu.
Komentář ze dne: 17.09.2013 18:58:50 Reagovat Autor: neregistrovaný - Head (@) Titulek: Re: Upozornění panu Hexenmeisterovi
islamofobií trpí spíš Zeman ... to jeho pokřikování před npvnáři Allah Akbar bylo spíš obhroublou provokací nerž bázní z velikosti Boha (ať se jmenuje Jahve, Allah či jinak).
Jinak má ale vlastně pravdu že obě strany toho syrského konfliktu nestojí za podporu. Ale jako persona spoluutvářející zahraniční poltiku by si mohl vidět do pusy.
Prosím vás, jaký sekulární diktátor, když na jeho straně bojují iránské Revoluční gardy, ty jsou snad sekulární??? Na jeho straně bojuje libanonská vojenská fanatická náboženská organizace Hizballah, to je snad sekulární organizace??? Jaký pak sekulární diktátor, když nevíte že i v Sýrii za něho platí zákon šaría a to i pro 20 % křesťanských Syřanů? Všichni se tomuto zákonu musí podřídit například v dědictví a i při rozvodu.
Dlouhé roky syrské ženy bojovaly za to, aby platilo civilní právo, ale marně.
Diktátor je diktátor, ten aby se udržel u moci zničil celou zem a přivedl národ k strašlivé tragedii a k nesmírné humanitární katastrofě, nikdy v historii Sýrie k něčemu takovému nedošlo a nikde se nic takového nestalo oo 2. světové války, a vy tady mluvíte o sekulárním diktátorovi, který vraždí stejně jako Hitler.
... takže to, co by vzniklo po Asadovi, bude zřejmě asi svobodomyslné a demokratické a progresívní?
Já jsem se jen dovolával naší vlastní zkušenosti ... nás, tedy těch, co nyní žijeme ...
Od 80 let minulého století klesá například úroveň ženských práv v arabských zemích ...
... a v té míře, nakolik arabský nacionální socialismus, který prostě sekulárnější byl a RELATIVNĚ stále je - i kdybyste se postavila, Dito, na hlavu - vyklízí pozice polofeudálnímu islamskému fanatismu, TAKŽE i ti původní arabští nacionální socialisté ustupují nástupu islamského fanatismu a bourají i to, co původně ve svých zemích vytvářeli ...
mocenské vztahy (kdo komu pomáhá) ?
a kdo pomáhá vzbouřencům?
Nějaké demokratické ligy?
Nic takového už neexistuje - Hizbullah na jedné, Al Kaida na druhé straně ...
Myslím že zahraniční pol. strany je špatná, islamista horší islamisty a to říkám s plným vědomím člena strany
Komentář ze dne: 23.09.2013 01:06:20 Reagovat Autor: neregistrovaný - Josef (@) Titulek: Astream
Váš příspěvek ukazuje, že jste vedle...... Alkajda a Hizballah pomáhají krvavému režimu Asada. Včera Alkajda zavraždila šest povstalců ze Svobodné armády, a to na severu Sýrie. V Sýrii jste určitě nikdy nebyl. Tam je tvrdý zkorumpovaný kapitalistický režim. Vy chcete porovnat socialistický stát (ČSSR) s tímto režimem v Sýrii? Myslíte to vážně? Dále, sektářský režim v Sýrii nemůže být zároveň sekulární. Po odstranění autoritářského režimu, budou volby, které ještě nebyly od roku 1962, neboť frašku s jediným kandidátem Asadem nelze nazvat volby. Demokraté musí respektovat výsledky voleb.
Komentář ze dne: 23.09.2013 17:59:32 Reagovat Autor: neregistrovaný - Josef (@) Titulek: Astream
Vydáváte nepravdivé soudy a vycházíte ze statického pohledu. Podívejte se do Tuniska a Egypta. Politická bilance vládnoucích umírněných islamistů je kritická (neříkejte polofeudální fanatismus). Miliony vyšli do ulic proti jejich vládě, a to během jednoho roku vládnutí. V Egyptě v důsledku těchto masivních protestů už jsou odstraněni a v Tunisku už nikdy příště nevyhrají. Není důležité kdo nastoupí k moci po odstranění diktátorů, nýbrž nastolení principu rotace moci a přijetí pravidel demokratické hry.
Komentář ze dne: 27.09.2013 10:41:37 Reagovat Autor: neregistrovaný - Velekněz Ratata (@) Titulek: Trochu provokativněji
Asad si tedy počíná brutálně. Dobře, o tom asi není spor. Stalin si rovněž počínal brutálně. Říká snad tady někdo, že ne ? Otázka zní, byl by v takovém roce 1942, nebo dokonce 1938, dobrý nápad ho odprásknout a začít zavádět demokracii ?
Komentář ze dne: 28.09.2013 08:02:55 Reagovat Autor: neregistrovaný - l&s (@) Titulek: Re: Trochu provokativněji
Přece jen pokus o upřesnění. Smrt Stalina v roce 38 by každopádně prospěla vnitřním záležitostem (po jeho skutečné smrti nastal téměř okamžitě konec teroru), tak zřejmě mezinárodní situaci (Západ se bál Stalina možná víc než Hitlera).
Komentář ze dne: 02.10.2013 06:55:31 Reagovat Autor: neregistrovaný - Sidonia (@) Titulek: Re: Re: Trochu provokativněji
Vražda na tyranovi není zločinem, že ? Tuším že předlohou toho známého filmu byl prokomunistický literát Drda.
Komentář ze dne: 04.10.2013 09:50:56 Reagovat Autor: neregistrovaný - sylvian>sidonia (@) Titulek: Re: Re: Re: Trochu provokativněji
Tomu se musím od srdce zasmát: Jan Drda je prý prokomunistický literát.......jakou známku Vám dal Váš češtinář na střední????
Komentář ze dne: 04.10.2013 12:13:41 Reagovat Autor: neregistrovaný - astream (@) Titulek: Re: Re: Re: Re: Trochu provokativněji
A co je na tom tak zásadně nesprávného, aby to pokazilo známku z češtiny - resp. literatury ...?
Drda psal velmi pěkné věci ... ale byl velmi prorežimní po r. 1948 - na Dobříši snad dokonce bydlel ...
Komentář ze dne: 12.10.2013 16:29:34 Reagovat Autor: neregistrovaný - (@) Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Trochu provokativněji
souhlas - některé zejm. starší věci se fakt dají číst, politicky ale byl tak trochu prase
Komentář ze dne: 05.10.2013 08:07:17 Reagovat Autor: neregistrovaný - l&s (@) Titulek: Re: Re: Re: Re: Trochu provokativněji
Drda se po r. 48 stal poslancem a předsedou Svazu čs. spisovatelů (do r. 56), byl exponentem kulturní politiky v oněch šílených letech, psal mj. pokleslé agitky a sprosté pamflety. Srovnejte s takovým Nezvalem, který se z titulu své funkce přece jen občas snažil intervenovat ve prospěch nespravedlivě vězněných literátů - Drda byl naopak protagonistou sekernického přístupu.
Komentář ze dne: 12.10.2013 16:26:53 Reagovat Autor: neregistrovaný - . (@) Titulek: Re: Re: Re: Re: Trochu provokativněji
asi šlo spíš o aplikaci onoho "vyššího principu" - tedy souhlas s teroristickými, atentátnickými metodami a to apliováno na současnou syrskou realitu. Politika srmtonošů, zjednaných profesionálních zabijáků jako nástroje osvobození je problém.
Jinak jako předseda Svazu čs. spisovatelů od roku 1949 byl Drda papalášem kulturní politiky první poloviny 50. let. V. Černý psával že spolu s V Řezáčem byl v té době symbolem nejohavnějšího rozkladu našeho kulturního étosu.
To že se to za komunistů na školách neučilo je asi fakt, který neindikuje nic o znalosti dějin literatury.
Komentář ze dne: 27.09.2013 11:12:37 Reagovat Autor: neregistrovaný - Velekněz Ratata (@) Titulek: Jinak nad rámec provokativna
by mne skutečně a bez jakékoli ironie zajímalo, jak si soudruh Charfo představuje vývoj po pádu Bašara.
O režimu Asadů si iluze nedělám a nedělal jsem si je, díky syrským studentům na kolejích, už ani v 80s, kdy Rudé právo líčilo tatíka Háfize jako křížence arabského šampiona dělnické třídy s bílou holubičkou, a říkat něco jiného, natož o masakru islamistů, se ani tak nějak moc neslušelo. Pamatujete, nebo už je to pohřbené v memory houlu ?
Nicméně ani tehdy ani teď bych tomu neříkal "fašistický režim". Pokud už ale někdo ten termín zvedne, a, do prkýnka, tím spíš pokud jer to komunista , marxista, tak by jeden čekal, že to nepoužije jen jako šikovnou nadávku, ale že za tím bude náznak nějaké analýzy.
Přirovnání k Libyii by bylo moc laciné, takže ano, je mi známo, že syrská společnost je vyspělejší, celkově mnohem různorodější a její třídní struktura (to je, co ?) vypadá jinak. Ale otázka zůstává. Jak to bude vypadat po pádu Asada a hlavně, proč si myslíte, že to tak bude vypadat ?
Tady není jasné, proč Charfo ve svém článku v podstatě ignoruje syrské angažmá západních velmocí a ultrareakčních monarchií Zálivu. To přece nejsou jenom výmysly asadovské propagandy, tam jde o reálné zájmy, které budou tvrdě prosazovány bez ohledu na politickou nebo fyzickou existenci Asada nebo naopak existenci nějaké demokracie. Nebo už komunisti tohle nevědí ?
Komentář ze dne: 27.09.2013 16:36:02 Reagovat Autor: neregistrovaný - Josef (@) Titulek: Velekněz Ratata
Jak byste nazval režim, který vraždí svůj národ válečním letectvem, tanky, raketami Scud i chemickými zbraněmi? Asad ve srovnání s Hitlerem je mnohem horší, neboť vraždí svůj národ a devastuje svoji zemi. Po pádu autoritářského režimu Asada, budou volby, které ještě nebyly od roku 1962, neboť frašku s jediným kandidátem Asadem nelze nazvat volby. Demokraté musí respektovat výsledky těchto voleb.
Syřané bojují proti největšímu zločinci 21. století za demokratické svobody a lidskou důstojnost i za osvobození od okupace nejreakčnějšího klerikálního a antikomunistického íránského režimu. Syřané logicky přijmou jakoukoli pomoc, která nebude v rozporu s těmito proklamovanými cíli. Západní mocnosti, kromě almužny v podobě humanitární pomoci, neposkytují povstalcům potřebnou vojenskou pomoc. Slabá pomoc některých arabských zemí povstalcům je známo, že vedena pod obrovským tlakem lidového arabského veřejného mínění a je nesrovnatelná s vojenskou, ekonomickou, diplomatickou, politickou a propagandistickou pomocí, kterou dostává krvavý a fašistický režim Asada od ruské oligarchie a klerikálního Íránu, libanonského Hizballahu, šíitských iráckých, jemenských, pákistánských, tureckých band
Letní univerzita EL se koná ve dnech 11. aľ 15. července 2018 ve Vídni pod mottem "Dialog pro pokrok v Evropě. 200 let od narození Karla Marxe, 100 let od konce 1. světové války. Bliľąí informace o účastnickém poplatku a registrační formulář jsou k dispozici na stránkách Evropské levice.
16.06.2017:Opět útoky spamovacích robotů
Doąlo k opakovaným útokům robotů sázejících do komentářů texty s podivnými "inzeráty" (podle vąech známek činskými). Jen poslední dvě dávky představovaly více neľ 200 těchto pseudokomentářů, které maľeme. bahis siteleri
16.06.2017:Někdo/něco zde krade ľ a ą?
V uplynulých dnech doąlo k technické závadě, v jejímľ důsledku se "beze stop" z některých článků (ale i z větąiny komentářů) ztratila vąechna písmena "ľ" a "ą" (nebo jenom jejich emosčást). Za závadu se omlouváme a na jejím odstranění pracujeme (zatím pátráním po příčině).
09.05.2017:Pietní akt na Oląanech
Jako kaľdoročně, i letos poloľila 9. 5. v 9 hodin delegace zástupců CV SDS a výboru praľské organizace SDS květiny k památníku padlých rudoarmějců na oląanském hřbitově. Při té přileľitosti jsme pietně vzpomněli i padlých daląích armád (včetně československé), kteří jsou na Oląanech uloľeni.
Anketa
V současnosti rozvířil hladinu návrh přijmout do ČR 50 syrských válečných sirotků. Co si o něm myslíte?