
To, že nějaký líný zaměstnanec České pošty si zřejmě ulehčil práci a zahazoval pytle s poštou, které mu asi spadaly z vozíku, do světlíku výtahu, není překvapující. Překvapující je, že za drahé pošťácké služby v současné ceně deseti korun za
známku na pohled nemáte jistotu, že pošta vaší zásilku doručí.
Je to jeden z příkladů, které dokazují, že zdražení služby neznamená automatické zvýšení její kvality. Nejde ani tak o fakt, že zklamal nějaký pracovník, horší je, že nepořádek je zřejmě systémová záležitost.
Nedovedu si představit, že je možné, aby poštovní pytel neměl číslo, přepravku určení a není evidován na nějakém dopravním záznamu. Na konci řetězu nebyl zřejmě nikdo s tužkou, natož s počítačem, který by si převzetí odškrtl. Pošťáci už nejsou tak špatně placeni, aby se jim takový nepořádek trpěl.
Do pytle, udělejte si v České poště pořádek.
Právo, 17. 3. 2008, Vít Stanislav, SDS, Praha 4